انقلابی وسیع و پردامنه در دنیای داخلی مغزمان

انقلابی وسیع و پردامنه در دنیای داخلی مغزمان

سخن آغاز می شود

همانطوریکه ما، در نیمه دوم قرن بیستم به پیش می رویم خودمان را در وسط انقلاب عظیم الکترونیکی مشاهده می کنیم. کامپیوتر مشکلات لاینحل و مسائل بغرنج و باورنکردنی را در صنعت حل کرده، و برای مسافرت به دنیای خارج هم ما وسیله و دستگاه های کامل و پیچیده ای در اختیار داریم که قادرمان می سازد با سفینه ی فضایی، خودمان را به کرات دیگر برسانیم و بعد با ایمنی و سلامتی حتی در شرایط اضطراری به زمین برگردیم.

در عین حال یک انقلابی وسیع و پردامنه ای هم در دنیای داخلی مغزمان در حال تکوین است، چون که به وضوح می بینیم خالق مان، خدواند یکتا دستگاه کامپیوتر و مکانیزم مخصوصی در مغزمان، کار گذاشته، که از هر دستگاه الکترونیکی و مغز الکتریکی که تاکنون بشر اختراع کرده مهمتر و شگفت آورتر است. خداوند به همه ما قدرت و نیرویی فوق العاده عطا فرموده، که بوسیله آن قادر خواهیم بود به اهداف خودمان برسیم. بنابر این اهداف ما قطعا باید بالاتر و مافوق زندگی فیزیکی مادی و حیوانی بوده باشد به نحویکه موفقیت و رضایتمندی ما را در زندگی حاصل نماید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

ما دارای نیروی خلاقیت و تصورات عالی هستیم

زیرا حیوانات در زندگی فیزیکی فقط به تهیه خوراک و تولید مثل می پردازند، از این جهت ما مشاهده می کنیم پرندگان در فصل زمستان برای حفاظت از خودشان و تهیه غذای مناسب به نقاط گرمسیر و خوش آب و هوا پرواز می کنند. هزاران میل در پروازند، بدون اینکه راجع به هواشناسی از گوینده تلویزیون اطلاعاتی کسب نموده باشند!!

یک سنجاب که در فصل بهار بدنیا آمده، بدون اینکه از زمستان تجربه ای داشته باشد، برای قوت و آذوقه زمستانی خودش گردو و فندق جمع می کند. به هر حال حیوانات اهدافشان را خودشان انتخاب نمی کنند، اهداف حیوانات تنها برای حفظ بقای نسل و تولید مثل است که از پیش تعیین گردیده است. از طرفی بشر پیشرفته و متمدن در طبقه و مرتبه ای بالاتر و مافوق حیوانات قرار گرفته است. ما دارای نیروی خلاقیت و تصورات عالی هستیم که همین ما را از زندگی صرف حیوانی مجزا می سازد. و به خاطر این نیروی تصورات و خلاقه ای که در وجودمان هست اهداف ما نامحدود است. در میان سلولهای مغز شما دستگاه کامپیوتر الکترونیکی کوچکی هست. یک نوار ضبط، یک (سرومکانیزم) خودکار، یک مکانیزم موفقیت، که مثل یک کامپیوتر الکترونیکی کار می کند و کمک می کند تا شما به سوی هدف خودتان حرکت کنید.

مثل یک سفینه فضاپیما که ویزویز کنان به سوی هدفش هر قدر هم دور باشد می رود و به زمین بر می گردد شما هم ممکن است در دنیای داخلی فکرتان بگردش در بیایید و ثروت ارزشمندی که در وجودتان به ودیعه گذاشته شده کشف کنید و بعد به خودتان برگردید.

نه تنها مغز متفکرتان می تواند بطور خودکار در حل مسائل روزمره به شما کمک کند، بلکه به شما کمک می کند که از روی میل و رغبت خودتان را با زندگی تطبیق بدهید و قبولش بدارید. و از نظر رسیدن به هدف عالی بشری به شما بصیرت می دهد که بسوی تکامل خودتان گام بردارید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

خلاقیت سایکو سایبرنتیکس و یا گردش فکری مغز

من نام این خلاقیت را سایکو سایبرنتیکس و یا گردش فکری مغز شما به سوی هدفی حاصل خیز می نامم.

این بدان معنی نیست که بشر بمنزله یک ماشین است، بلکه در واقع بشر قادر است یک ماشینی که متعلق به خودش هست همواره آنرا کنترل نماید. در این آموزش ها من راجع به این موضوع توضیح کافی می دهم.

ما باید بدانیم در میان وجودمان به غیر از دستگاه مکانیزم موفقیت، یک دستگاه مکانیزم، شکست و نومیدی هم وجود دارد. دستگاه شکست یک مجموعه ای از ناملایمات و مشکلات و احساسات منفی است که همواره ما را به سوی راههای انحرافی سوق می دهد. طرح و نقشه فکری ما را خدشه دار می کند. و برای رسیدن به مقام والای بشری و انسانی سد راهمان می شود.

برای مثال، من سر میز غذا یک قاشق بر می دارم. من این قاشق را بدون سعی و کوشش برداشتم. آیا همیشه همینطور بوده؟

خیر. زمان بچگی! بدون شک در زمان بچگی بارها و بارها قاشق را به زمین می انداختم تا اینکه یاد گرفتم چگونه قاشق را بردارم و بدست بگیرم.

 

انقلابی وسیع و پردامنه در دنیای داخلی مغزمان
انقلابی وسیع و پردامنه در دنیای داخلی مغزمان

 

به موفقیت های گذشته تان برگردید

بعد تمام ناکامی های برداشتن قاشق را به فراموشی سپردم. اما برداشتن موفقیت آمیزش را بخاطر سپردم و آنرا در نوار مغزم ضبط کردم… و اکنون قاشقم را با موفقیت بر می دارم. و به این ترتیب موفقیت و رسیدن به هدف در زمان حال به تجربه زمان گذشتنه می گردد و ارتباط دارد. زیرا مجموعه آنها در کامپیوتر الکترونیکی مرکز مغز شما ضبط و انباشته شده است. اگر شما به موفقیت های گذشته تان برگردید اعتماد به نفس را برای رسیدن به هدف و موفقیت در زمان حال در خودتان بیدار می کنید.

ولی اگر به ناکامی ها و شکست های گذشته تان برگردید مسلما شکست می خورید هرگاه شما به سوی شکست و نومیدی حرکت کنید و بیندیشید، شما به آن تصویری که از خودتان در ذهن دارید لطمه زده اید نسبت به خود احساس تنفر و عدم اعتماد می کنید. و شما از راهنمایی و هدایت خود بطور کامل عاجز می مانید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

همواره خودتان را در یک مرتبه و درجه ای بالاتر بدانید

راه حل مساله چیست؟ همواره خودتان را در یک مرتبه و درجه ای بالاتر بدانید. از سرزنش و تحقیر خود خوداری کنید. خودتان را در بهترین لحظات زندگی تان ببینید. اجازه ندهید احساس موفقیت و پیروزی در وجود شما بمیرد. این لحظات خوب مدام در جلوی چشمتان باشد. هر چقدر هم تعداد لحظات موفقیت آمیز شما کم و مختصر باشد مهم نیست، مهم آن است که شما با جدیت فکرتان را به روی تصویر لحظات موفقیت آمیز ذهنی خودتان متمرکز نمایید و ادامه بدهید تا اینکه این فکر در بنیان شخصیت شما قرار بگیرد.

شما در دو دنیا زندگی می کنید. در یک دنیا تیرگی و تاریکی و شکست و نومیدی می بینید. مصیبت و بدبختی هم در کنار و اطرافتان هست و تهدیدتان می کند. اما در دنیای دوم نور خورشید، چمن های سرسبز و آسمان آبی را ملاحظه می کنید و امید شما به آینده هر لحظه روشنتر بنظر می آید.

اجازه بدهید ما خودمان را برای در دنیای شاد دوم داخل نمایی. اجازه بدهید با عزمی راسخ از این طریق حرکت کنیم و به اهداف خودمان برسیم.

این اولین بخش از بحث و گفتگوی ما است، که چگونه برای تکامل شخصیت خود اقدام کنیم، یک راه اساسی و عملی این است که ما تمام نیرو و انرژی های خودمان را مستقیما به سوی هدفمان متمرکز نماییم.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *