خودتان را موفق و کامیاب بدانید

جای خودتان را پیدا کنید

با تعیین و مشخص شدن اهداف و حرکت به سویشان ما احساس می کنیم که به جایگاه خودمان می رسیم. ما به انتقادهای مضر و غیرسازنده دیگران گوش نمی دهیم، در عوض در جایگاه خودمان محکم می ایستیم و مکرر بیاد می آوریم که قبلا در کجا بوده ایم.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

از چرخیدن به دور یک دایره بی معنی دست بکشید. ولی برای رسیدن به اهداف با ارزش اصرار بورزید. زندگی بیشتر محصول تصمیم است. مثلا در مورد نویسندگی رمان تئودوررایز نویسنده آمریکایی یکی از رمان نویس های بزرگ و مشهور در تاریخ آمریکا است. با این وصف به عقیده اکثر طرفدارانش او یک نویسنده خوب و متعهد نبوده فقط چندی شادی های زودگر را ارائه می داده است.  منتقدین ادبیات با نگرانی و وحشت به اون نگاه می کردند. بعضی اوقات نوشته هایش از کیفیت پایین برخوردار بود و منتقدین بعید می دانستند که وی را در زمره نویسندگان معروف به حساب بیاورند. با این همه او به هدفش رسید و در ردیف نویسندگان مشهور آمریکا قرار گرفت!! چرا؟ زیر “درائیزر) یک نویسنده متعصب و سمجی بود. او هنگام نویسندگی خستگی ناپذیر بود. اصرار داشت جای خودش را در نویسندگی پیدا کند. به نویسندگی عشق می ورزید. و بدون نویسندگی نمی توانست زندگی بکند. نویسندگی را خود شروع کرده بود اما دیگر نمی توانست از آن دست بکشد. درائیزر از صمیم قلب چیز می نوشت و هرچه داشت و هرچه می دانست در صفحات کتابش می گذاشت و ارائه می داد.

با اینکه منتقدین و ارباب جراید مدام از نوشته های بی سر و ته و ناهنجارش ایراد می گرفتند و او را مورد تمسخر و سرزنش قرار می دادند، با اینحال نتوانستند درائیزر را فراموش کنند و از قلم بیاندازند. چه از صفحات رمان هایش و قهمران های داستانهایش حال و هوای زندگی احساس می شد و خواننده را به تحسین وا می داشت. و سرانجام درائیزر این نویسنده نامرتب و به اصطلاح دست و پا چلفتی خودش را در میان نویسندگان معروف آمریکا جا داد. او به سمت هدفش حرکت کرد و به هدفش رسید و موفق هم شد.

 

روز بازدید و ملاحظات

هر سال ما روزهایی داریم که در آن روزها جشن می گیریم – مثل روز مادر، روز پدر و غیره.

اکنون من یک روز جدید پیشنهاد می کنم بنام روز بازدید و ملاحظات روز بازدید از چی؟ روز بازدید از خود، از آگاهی و از تصویری که از خود در ذهن دارید.

این برای شما روز بزرگی است زیرا در این روز شما نامتان را از فهرست بازنده ها بر می دارید و در فهرست برنده ها جا می دهید. روز بزرگی است! برای خریدن کادو و هدیه به خودتان زحمت ندهید. فقط کادویی که باید به خودتان بدهید عبارت از این است که با خودآگاهی خودتان در سر یک میز به گفتگو بنشینید و بحث کنید. شخصیت واقعی و باطنی خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهید. و بعد شما می توانید روز بازدید و ملاحظات خودتان را در سال های بعد هم ببینید.

در این روز شما با خودتان یک دوست هستید. اگر محل سکونت شما در طبقه ششم واقع شده و فاقد آب گرم لوله کشی است و از پل های زیادی باید بالا بروید تا بالاخره با احساس خستگی به اتاق تان برسید ناراحت نباشید چون امروز روز برقراری جشن بازدید و ملاحظات از تصویر ذهنی خودتان است. یک روز فرخنده و بزرگی است و احتیاج به تزیین اتاق هم ندارید. از طریق رادیو و تلویزیون هم به مردم آگهی نمی دهید و کسی را دعوت نمی کنید اما خودتان احساس بزرگی می کنید.

درباره چی احساس بزرگی می کنید؟ درباره خودتان و این هدفی است که باید هر روز به آن برسید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

 

پیش بینی واقعیت ها

پیش بینی واقعی مستلزم فعالیت است و فعالیت یعنی سعی و کوشش. شما ورودتان را به مقصد قبلا پیش بینی می کنید زیرا شما در حرکت هستید. هر قدر به حرکت ادامه بدهید به مقصد نزدیک و نزدیک تر می شوید.

هنگامیکه برای رسیدن به هدف تان در شاهراه قرار گرفتید، بدون نگرانی و دغدغه خاطر به سوی هدف پیش می روید، لحظه رسیدن به مقصد را پیش بینی می کنید. در این شاهراه راه فرعی و انحرافی وجود ندارد. مستقیم به سوی هدف و مقصد حرکت می کنید. در عین حال شما آگاهانه حرکت می کنید عجولانه تصمیم نمی گیرید و اشتباه نمی کنید. در جاهای خطرناک و چراغ قرمز توقف می کنید وقتی چراغ سبز شد مجددا به حرکت ادامه می دهید. شما با اطمینان و قدرت به حرکت ادامه می دهید. سانحه و تصادفی برایتان پیش نمی آید. زیرا فکر روشن و آگاهی کاملی که از مسیر راه و روش حرکت دارید شما را در مقابل خطر بیمه کرده است.

تا زمانیکه شما از نعمت زنده بودن و سلامتی برخوردارید پیش بینی می کنید. و چرا که نه؟ خداوند شما را برای زندگی خلق کرده و این حق شما است.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

 

آموزش

شما باید بیاموزید و یاد بگیرید که چطور به سوی اهداف خودتان حرکت کنید. و چطور با اهداف خودتان زندگی بکنید. و چطور شکست را بپذیرید و چطور با موفقیت زندگی بکنید.

رسیدن به هدف نیاز به آموزش و آموختن دارد. شما باید بیاموزید که چه کارهایی باید بکنید و چه کارهایی نباید بکنید تا به موفقیت و هدف خودتان برسید از یک نفر اجراگر ماهر هرگز یک حرکت ناموزون و ناهنجاری سرنمی زد و هدف او هم همین است.

شما باید بیاموزید که در راه رسیدن به اهداف خودتان با ترس و شکست و احساسات منفی چگونه برخورد کنید و کنار بیایید.

شما مدام در جستجوی آموزشی هستید که راه صحیح تقویت شخصیت ذهنی تان را به شما نشان بدهد. و از کویر جهل و نادانی و احساسات منفی به آسانی و به سلامتی عبور کنید و به موفقیت برسید.

البته طبیعتا شما هنگامی که به دنبال هدف تان می روید سعی می کنید حتی الامکان با مشکلات و محرومیت ها مواجه نشوید. اما با این حال شما باید اغلب شانس تان را بیازمایید و با ناملایمات هم دست و پنجه نرم می کنید.

 

خودتان را موفق و کامیاب بدانید
خودتان را موفق و کامیاب بدانید

خودتان را موفق و کامیاب بدانید

بدیهی است اگر شما با تردید و ترس به سوی اهداف خودتان قدم بردارید به جایی نخواهید رسید.

برای رسیدن به اهداف تان باید خودتان را موفق بدانید در واقع خودتان را موفق ببینید.

اگر از گنجینه خاطرات مغزتان موفقیت های گذشته خودتان را بیرون بیاورید، قطعا تصویر یک فرد موفق و کامیاب را مشاهده می کنید. و خودتان را یک فرد موفق احساس می کنید. و این به شما کمک می کند تا با اطمینان خاطر و قدم های محکم و سریع به سوی هدفتان پیش بروید. بنابراین افکار و تصورات ذهنی شما از موفقیت نیرو می گیرد و زنده می شود.

این تصورات مفید را همواره در مد نظرتان داشته باشید و با دقت و ظرافت در تجدید بنای جدید تصویر ذهنی از آنها استفاده کنید در نتیجه با اعتماد به نفس به سوی هدف حرکت می کنید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *