مطالعه در مورد فروش، مدیریت و تجارت

مطالعه در مورد فروش، مدیریت و تجارت
مطالعه در مورد فروش، مدیریت و تجارت

وقتی تصمیم گرفتم در زمینه ملک و املاک و مستغلات کار کنم، بار دیگر به سر وقت کتابهای مختلف رفتم. در این زمینه جواز فعالیت گرفتم. در اولین پروژه خودم، یک مرکز فروش به قیمت سه میلیون دلار ساختم و آن را به فروش رساندم.

در مدت پنج سال، میلیونها دلار خانه های مسکونی و تجاری خرید و فروش کردم. از یک خانه اجاره ای یک اتاق خوابه مبله به یک خانه بزرگ و بعد از آن هم به یک خانه باز هم بزرگ تر که استخر شنا و یک گاراژ برای سه اتوموبیل داشت اسباب کشی نمودم.

من درباره فروش، مدیریت و تجارت مطالعه کردم و درس خواندم تا بتوانم زندگی خوبی داشته باشم. دیپلم دبیرستانی را با تحصیل شبانه و مکاتبه به دست آوردم. بعد از آن شرایطی فراهم شد که در زمینه مدیریت بازرگانی درس خواندم. مدت سه سال درباره برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی مطالعه کردم. بعد از آن، مشاور مدیریت شدم و از دانش و تجربه ام میلیونها دلار به مشتریانم سود رساندم.

من همیشه به موضوع خوشبختی علاقه مند بودم. می خواستمب دانم چرا بعضیها خوشبخت تر از دیگران هستند. برای اطلاع از این موضوع روانشناسی، فلسفه، علوم دینی، متافیزیک، انگیزه و موفقیتهای شخصی را مطالعه کردم.

برای رو به رو شدن با مسائل شخصیتی، درباره روابط، روانشناسی میان فردی، ارتباطات و تیپهای شخصیتی مطالعه کردم. وقتی ازدواج کردم، هر مطلبی را درباره آیین همسرداری و بزرگ کردن فرزندان خواندم.

علاوه بر اینها، تاریخ، اقتصاد و حقوق سیاسی خواندم تا درباره گذشته و حال حاضر اطلاعات بیشتری به دست آوردم. می خواستم بدانم چرا بعضی از کشورها و یا بخشهایی از یک کشور و ثروتمندتر ومتنعم تر هستند.

روی هم رفته، می توانم بگویم در مدت بیست و پنج سال، بیست هزار ساعت مطالعه کردم. بعضی از این مطالعات به طور فشرده و در فاصله های دو و سه ال انجام شد. اما همه مطالعات من وجه مشترکی داشتند. هدف در همه آنها درک عملی بود. اینها پژوهشی ادامه دار در زمینه های نقطه نظرهای به اثبات رسیده و روشهایی بودند که به سرعت جواب می دادند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *