پیش به سوی هدف برای موفقیت

پیش به سوی هدف

بنابراین از نظر پیشرفت سریع به سوی اهداف و خواسته هامان اجازه بدهید با جسارت و بدون پرده پوشی این تمرین را انجام بدهیم. زیرا جسارت و شهامت در جای خودش یک نوع تفریح و سرگرمی است و تفریح و سرگرمی هم در واقع یک هدف است.

مطالب مجددا تکرار می شود، زیرا من معتقدم که با این شیوه و روش نکات لازم و ارزشمند را در مغزتان متبلور می سازیم. و این یک فرمولی است برای حرکت و رسیدن به هدف:

1 – فرصت های امروز را دریاب

2 – تمرین برای کسب حقوق و موفقیت خودتان

3 – اطلاع پیدا کردن از استعداد واقعی خودتان

4 – شهامت

5 – چطور از موانع پرش کنیم.

6 – ترقی و تعالی

7 – تغذیه برای تصویر ذهنی خودتان

8 – برویم جلو

9 – جای خودتان را در جامعه پیدا کنید.

10 – روز بازدید و بازرسی

11 – پیش بینی واقعیت ها

12 – آموزش

13 – تکامل تصویر ذهنی

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

فرصت های امروزی را دریابید

تردید و دو دلی دیروز را فراموش کنید. در خصوص گذشته نگران نباشید. امروز روزی است که شما به فرصت های امروز می رسید.

ما انسانها همه مان یک حالت حساس و زود رنجی داریم. ما بیشتر بخاطر چیزهای خیلی جزیی و کم اهمیت آزرده خاطر می شویم، در حالیکه بعضی از مردم برعکس ما عمل می کنند. ما باید بدانیم که مشغله زندگانی ما، در زمان حال است و فرصت های مناسب برای ما، در زمان حال وجود دارد. و ما باید مثل بچه ای که به آغوش مادرش می چسبد و یا یک نفر فوتبالیست که با اشتیاق فراوان بدنبال توپ می رود. بدنبال فرصت های مناسب خودمان بدویم و به آن برسیم.

هر روز یک روز مبارزه است، و شما به بهترین نحو و شایستگی که در وجودتان هست جوابگوی آن هستید. شما هدف و مقصد خودتان را انتخاب می کنید، و با روش و متدی که دارید، به سویش حرکت می کنید. این هدف و مقصد فرصت های امروز شما است. عادت کنید، همواره به سوی آنها در حرکت باشید.

تسلیم یاس و هیجان زدگی منفی نشوید. هیجان زدگی برای استفاده از فرصت ها خوب است و احساسات منفی را از ابین می برد. اما احساسات منفی هدف شما را زایل می سازد.

چرا شما بدون جهت خودتان را بحالت فلج در می آورید، در صورتیکه دست و پاتان سالم است ولی نمی توانید حرکت بکنید!

به خودتان یک احساس قوی و مستقیم بدهید تا فرصت های مناسب را در نظرتان متبلور سازد.

هدف ملازمه اش داشتن عشق و علاقه است. وقتی شما این عشق و علاقه را به قدر کافی در خودتان احساس کنید با یک حرکت نیرومند حرکت کنید و فرصت و شانس امروز خودتان را دریابید، در راه تکامل خودتان اصرار بورزید و پایداری کنید مطمئن باشید که جواب منفی نخواهید شنید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

تمرین برای کسب حقوق و موفقیت خودتان

 

شاید هنگامیکه شما به عرصه وجود در این دنیای بزرگ گذاشتید گریه می کردید اما حالا دیگر گریه برایتان سودی ندارد. به غیر از هدفها و خواسته هایتان شما باید یک تصمیم قطعی در وجودتان ایجاد بکنید که به خواسته هاتان برسید و احساس کنید این موفقیت حق شما است. آیا چطور برای رسیدن به حق تان تمرین می کنید؟

اول، باید شما با تمام وجودتان احساس کنید که برای بدست آوردن موفقیت سزاوارید، ارزش و استحقاق آن را دارید.

دوم، شما به این وسیله یک ایمان و اعتقادی محکم در خودتان پیدا می کنید که آن دستگاه مکانیزم موفقیت را که در وجودتان موجود است بکار می اندازد.

این سبب می شود که همواره چشم های شما به سوی فرصت ها و موفقیت ها باز باشد. زیرا شما می خواهید آنها را ببینید و به آنها برسید. البته باید بدون کمک دیگران و بدون ترس و دودلی قدم پیش بگذارید.

فرصت ها پشت در دارند در می زنند. آیا شما صدا را می شنوید؟ یا نسبت به صدای فرصت ها گوشتان سنگین است. هرگاه چنین است شما نتوانستید برای کسب موفقیت خودتان تمرین انجام بدهید. زیرا ترس واهی نیروی فعاله شما را به حالت فلج در آوردخ است.

شما باید بیاموزید و احساسات خودتان را آزاد کنید. شما باید بیاموزید ببینید و صدای فرصتها را بشنوید.

شما باید برای کسب موفقیت خودتان تمرین انجام بدهید.

این تمرین از نوع تمرین دوچرخه سواری و ورزش تنیس نیست.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

تمرین های ورزشی هم در کسب حقوق و موفقیت

البته تمرین های ورزشی هم در کسب حقوق و موفقیت تان بی تاثیر نیست اگر دوست داشته باشید بسیار خوب و نیروبخش است.

بسیاری از مردم در زندگی شکست می خورند، زیرا احساس می کنند باید شکست بخورند. بسیاری از مردم شکست می خورند زیرا باور ندارند که موفقیت حق شان است. بسیاری از مردم هم خودشان باعث شکست خودشان می شوند.

شما این کار را نکنید!! با قدرت به سوی هدف خودتان رهسپار شوید. اگر احساس کردید که برای رسیدن به یک عدد سیب به درخت سیب دیگری دسترسی دارید، این احساس یک سارقی است. سعی کنید درخت سیب خودتان را پیدا کنید.

 

پیش به سوی هدف برای موفقیت
پیش به سوی هدف برای موفقیت

اطلاع پیدا کردن از استعدادهای واقعی

شما باید از نیرو و قوت باطنی خودتان که برمبنای شخصیت و هویتتان بنانهاده شده کاملا مطلع و باخبر باشید به آنچه در گذشته کرده اید و آنچه ممکن است در زمان حال و آینده انجام بدهید فکر کنید. با این عمل اطلاعات و آگاهی تان تقویت می شود و از نظر روانی دارای شخصیتی سالم و متعادل خواهید بود.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *