سیستم موفقیتی

 سیستم موفقیتی
سیستم موفقیتی

بیست سال طول کشید که نگرانی ام از بابت پول برطرف شد. بعد به این نتیجه رسیدم اگر آنچه را که درباره موفقیت آموخته ام در کنار هم قرار بدهم و آن را تبدیل به ایده ای کنم که همگان آن را ببینند، می توانم به مردم ابزاری بدهم که بتوانند به کمک آن همه ساله هزاران دلار کار سخت و پول صرفه جویی کنند.

در سال 1981 ، سیستم موفقیتی برای استفاده دیگران تدارک دیدم. و آن را در قالب همایشی با عنوان بازی درونی موفقیت عرضه نمودم و بعد آن را از طریق پست و روزنامه آگهی دادم.

به شدت مایل بودم که اطلاعاتم را با دیگران در میان بگذارم. مطمئن بودم که نقطه نظرهای من موثر واقع می شوند و اشخاص می توانند در زندگی خود تغییرات بزرگی ایجاد کنند.

در همایش در اشتیاق این نقطه نظرها می سوختم. دلم می خواست آنها را با دیگران در میان بگذارم. هر چیز ارزشمندی برای اینکه به نتیجه برسد به زمان احتیاج دارد. برای اینکه این همایش حالت بگیرد سه سال وقت گرفت. در این مدت سعی کردم آموخته هایم را جمع آوری کنم. به تدریج همایش من از شهرتی برخوردار شد، اشخاص بیشتر و باز هم بیشتری در آن ثبت نام کردند. مردم از نقاط دور دست برای شرکت در این همایش می آمدند.

در سال 1984 ، شرکت نایتینگل – کونانت، بزرگ ترین توزیع کننده نوارهای آموزشی در جهان، این همایش را به شکل نوار با عنوان روانشناسی موفقیت تهیه و پخش کرد. این نوار به سرعت تبدیل به پرفروش ترین نوار شد و پانصد هزار نوار فروش کرد.

در سال 1985 ، تقاضا برای شرکت در این همایش به حدی شد که برآورده ساختنش از من به تنهایی بر نمی آمد. در نتیجه همایش را به شکل نوار و ویدئویی به همراه کتابهای تمرین تهیه دیدم و بعد کسانی را آموزش دادم که بتوانند آنها را به نمایش بگذارند.

این همایش یک دوره جامع برای تحول شخصی و شغلی است. مردان و زنانی که در این همایش شرکت می کنند درباره خودشان، خانواده و کاشان و نیز درباره سایر جنبه های زندگی خوش بین تر و مثبت تر می شوند. اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند، بهتر می توانند زندگی خود را اداره کنند، و اثر بخشی کارشان هم افزایش می یابد.

شرکتها از همایش روانشناسی موفقیت برای افزایش بهره وری، بهتر کردن عملکرد و بازده خود استفاده می نمایند.

این آموزش ها پاسخ من به هزاران فارغ التحصیلی است که از من خواسته اند آنها را به شکلی مطلوب ارائه دهم. آنچه در این آموزش ها می آموزید، همان مطالبی است که در همایش یاد می گیرید.

و سرانجام قبل از اینکه مطلب را شروع کنیم، باید به یک نکته توجه نماییم: طی سالها، هزاران نفر از فارغ التحصیلان من به سراغم آمده اند و گفته اند: باور نمی کنید که چه تحولی در زندگی من به وجود آمده است.

بعد درباره حوادث شگفت انگیزی که برایشان به وجود آمده با من صحبت می کنند. از این رو، می خواهم شما پیشاپیش بدانید که من همه این حرفها را باور می کنم. می دانم وقتی اصول پیشنهادی مرا در زندگی رعایت می کنید به چنان درجه ای از موفقیت می رسید که قبلا آن را هرگز تجربه نکرده بودید. توجه داشته باشید، آینده شما اگر با محدودیتی رو به رو باشد، همان محدودیت تصور و تخیل شماست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *