تمرین کاربردی

تمرین کاربردی
تمرین کاربردی

در بخش یازدهم، هنر ترتبیت فرزندان، می آموزید که چگونه یک والد عالی باشید. می آموزید که چگونه با فرزندانتان تبادل داشته باشید که از آنها انسانهایی شاد، سالم و با اعتماد به نفس بسازید.

و سرانجام در بخش دوازدهم، درباره قدرت عشق بحث می کنیم. در این قسمت با رمز و راز اعصار آشنا می شوید. با قوی ترین نیروی عالم هستی آشنایی پیدا می کنید. می آموزید که چگونه از اصول درباره عشق در هر کاری که می کنید بهره بگیرید.

وقتی مطالب این آموزش ها را تمرین و اعمال کردید،  به آرامش خاطر بیشتری می رسید، سلامتی و انرژی بیشتری پیدا می کنید، روابط دوستانه بیشتری ایجاد می نمایید، به آزادی مالی بیشتری می رسید، به هدفها و آرمانهایتان جامه عمل می پوشانید، برخودآگاهیهای خود می افزایید و احساس می کنید که در زندگی موفق شده اید.

نقطه نظرها، بینشها و راهنماییهای عملی مندرج در صفحات این آموزش ها برای شما سلامتی، شادی، خوشبختی و موفقیتی بیش از پیش به ارمغان می آورد. وقتی این اصول را در زندگی خود مورد استفاده قرار می دهید، بهبود در خود را تجربه می کنید، به امکانات زندگی خود دست می یابید و به حداکثر موفقیت می رسید.

تمرین کاربردی

این سیستم به طور کامل عملی و کاربردی است. در هر انتهای آموزش ها تمریناتی برای شما در نظر گرفته ایم که باید انجام بدهید. این تمرینات به گونه ای طراحی شده اند که ابزاری در اختیارتان قرار می دهند که برای کنترل زندگی خود به آن احتیاج دارید.

تمرین اول در تمام این آموزش ها توضیح داده شده است. کار شما این است که از قوه تخیل و تصور خود استفاده کنید و شاهکار زندگی خود را روی بوم نقاشی کنید. باید تصمیم بگیرید چه اقداماتی شما را در هر کاری که می کنید به شادی و رضایت سوق می دهند.

قبل از اینکه بدانید چه چیزهایی امکان پذیر است، به این فکر کنید چه چیزهایی مناسب حال شماست. بی جهت گرفتار این مطلب نشوید که چگونه می توانید از این جایی که هستید، به جایی که می خواهید برسید حرکت کنید. در حال حاضر، کافی است پنداره ای درباره آینده ایده آل خود به دست آورید. در آموزش هایی که در پیش داریم، می آموزید که چگونه پنداره های خود را محقق سازید و آنها را به واقعیت تبدیل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *