شکوفایی شخصی

شکوفایی شخصی
شکوفایی شخصی

در بخش پنجم، درباره مهارت کلیدی مطالعه می کنید. در اینجا با قدرتمندترین فرآیند هدف گذاری و دستیابی به هدف آشنا می شوید. این مهارت کلیدی به شما امکان می دهد که در یک یا دو سال آینده بیش از آنچه در تمام مدت عمر می توانید به دست آورید تحصیل کنید.

در بخش ششم، درباره قدرت برتر مطالبی نی آموزید. ذهن فراهشیار که همیشه در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمایید. استفاده درست و بجا از این ذهن به شما امکان می دهد به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید دست پیدا کنید. کشف ذهن فراهشیار و استفاده از آن زمینه ساز تمامی موفقیت های بزرگ در زندگی بوده است.

در بخش هفتم، با تصمیم مهم آشنا می شوید. در اینجا به تفاوت اصلی میان موفقها و ناموفقها پی می برید. می آموزید که چگونه تمامی جنبه های تجربه خود را کنترل نمایید و زندگی خود را به شرایطی شگفت انگیز تبدیل کنید.

در بخش هشتم، درباره هدف اصلی و آرامش خاطر مطالعه می کنید. می آموزید که چگونه تمامی جنبه های زندگی خود را سازماندهی کنید تا بیشترین شادمانی و خوشبختی را برای خود و اطرافیانتان فراهم آورید. در اینجا با دلایل ریشه ای استرس و منفی بینی آشنا می شوید. می آموزید که چگونه آنها را از زندگی خود حذف کنید. می آموزید که چگونه در هر کاری که می کنید مثبت تر و خوش بین تر رفتار کنید.

در بخش نهم، آنچه را که در قسمت های قبلی خوانده اید، جمع بندی می کنید تا بر میزان اثربخشی شما با اشخاصی که در زندگی تان حضور دارند افزوده شود. در مهارت در روابط انسانی، با اصول بنیادی روانشناسی میان فردی آشنا می شوید و می آموزید که در تمامی موقعیتها با دیگران بهتر کنار بیایید.

در بخش دهم، که با عنوان مهارت در روابط شخصی مشخص گردیده، می آموزید که در زندگی و روابط رمانتیک و عاشقانه خود چگونه کنار بیایید. می آموزید چراب عشی از روابط موفق، و بعضی دیگر ناکام می مانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *