دانلود برنامه ای بنویسید که در C++ کلمات و شماره صفحه کتاب حاوی کلمه را شبیه به ارجاعات ضمیمه کتاب ها چاپ کند

دانلود برنامه ای بنویسید که در C++ کلمات و شماره صفحه کتاب حاوی کلمه را شبیه به ارجاعات ضمیمه کتاب ها چاپ کند

برنامه ای بنویسید که در C++ کلمات و شماره صفحه کتاب حاوی کلمه را شبیه به ارجاعات ضمیمه کتاب ها چاپ کند برنامه ای بنویسید که در C++ کلمات … به ارجاعات ضمیمه کتاب ها چاپ کندپروژه چاپ …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه ای بنویسید که در C++ کلمات و شماره صفحه کتاب حاوی کلمه را شبیه به ارجاعات ضمیمه کتاب ها چاپ کند

C چگونه برنامه ریزی (نسخه 5)
این بهترین سرمایه گذاری است که من در یک کتاب ساخته ام. این به نحو خوشایندی سازمان یافته و توضیح داده شده است. تمرینات از طریق کتاب و در پایان فصل به من کمک کرد تا عناصر و دیگر زبان های برنامه نویسی را درک کنم. من آرزو می کنم یک راهنمای راه حل برای این کتاب متن وجود دارد. هر فصل حدود چهل تمرین دارد این خارق العاده است.
من یک ایمیل به ناشر ارسال کردم و در کتابچه راهنمای راه حل آن را مورد سوال قرار دادم. آنان به سرعت به ایمیل من اعتماد کردند و برای حل آنان کمک کردند.
این کتاب بایست در برنامه C خواند.

به طور کامل بهترین کتاب برنامه نویسی !!! منبع تغذیه شگفت انگیز را ایجاد می کند
من اکنون با استفاده از این کتاب برای تدریس خود برنامه نویسی در اوایل به عنوان من تازه شروع کالج، و می خواستم شروع به سر. من یک جستجوی گسترده در تلاش برای پیدا کردن یک مجموعه جامع از کتاب های درسی بود که برای برنامه نویسی حرفه ای من اکنون و در آینده مناسب است. کتاب های مجموعه ای از سری Deitel & Associates نه تنها این کار را انجام دادند . . . اما بالا رفت و بیش از نوار! این متن بسیار جامع، سرگرم کننده و غنی در تصاویر و نمودارهاست. C ++ چگونه برنامه را شامل می شود و از آن استفاده می کند:
روشن و واضح و روشن نوشتن تأکید بر وضوح برنامه، پاراگراف بسیار خوب ساختار یافته و ایده های اصلی است
دسترسی به کارت دسترسی به اتاق کلاس (جدید)، دسترسی به کل متن خود را آنلاین با ویژگی هایی مانند امتحانات، یادگیری، آزمایشگاه،
و بسیاری از ویژگی های بیشتر!
رویکرد Code Live، یک روش هوشمندانه تدریس که از زبان های برنامه نویسی برای تدریس زبان های برنامه نویسی استفاده می کند
-CDROM که شامل کد منبع برای تمام نمونه های کتاب و لینک ها به کامپایلرها، ابزارها، منابع و خیلی بیشتر !!
-برای عضویت در خبرنامه دئتل و دسترسی به اطلاعات ارزشمند در وب سایت خود.
این فقط یخی است. این کتاب اصول برنامه نویسی را چسبانده است و به من کمک کرد تا پایه و اساس کارم را بسازم. یک مطلق بایست برای هر مبتدی

اما کتاب واقعا مفید است
من بایست شروع کنم با گفتن این که این کتاب در طول اولین سال های تحصیل در دانشگاه از طریق برنامه های یادگیری پیاده شد و برای من خیلی مفید بود. با این حال، پس از چندین بار خواندن کتاب، اکثر تمرینات را حل کردم و از مرحله ابتدایی گذر کردم، متوجه شدم که هنوز زبان C را ندیده ام. نظر من این موضوع است که این کتاب تنها در صورتی خوب است که شما بایست زبان C را به عنوان زبان اول یاد بگیرید، که راجع به من بود. من این کتاب را برای یک فردی که پیش تر با برنامه نویسی آشناست و می خواهد C را یاد بگیرد را پیدا نکنم یا فقط به بخش کوچکی از کل کتاب علاقه مند می شود.

قسمت بسیار مهمی از کتاب تمرکز بر مواردی است که عمدتا به طور خاص و یا به طور کلی به C مربوط نیست، مانند البته فصل های عظیم در جاوا و C ++، و ایضا الگوریتم های متعدد و برنامه های کاربردی. فصل های طولانی در زمینه های برنامه نویسی نظیر ساختارهای کنترل و اظهارات شرطی وجود دارد، امر هایی که به نظر من کلیات هستند و هیچ جایی در کتاب C وجود ندارد. بعضی اوقات این مثال ها کاملا گمراه کننده هستند، با تاکید بیشماری بر الگوریتم های عمومی به جای C به نفع خود. یک مثال معمول از این قادر است نمونه مرتب سازی حباب باشد که برای نشان دادن کاربرد آرایه ها و بردارهای C استفاده می شود؛ تمرکز از C به برخی از الگوریتم مرتب سازی نشانه عرضی منتقل شده است، که در آن خواننده شاید به هیچ وجه کمتر به آن توجه نمی کند. و البته، همان طور که سایر متخصصان اشاره می کنند، معرفی ها در جاوا و سی ++ هیچ جایگاهی در کتاب C ندارند؛ واقعا تصور می کنید که نوعی از ارزش “برای پول” و “همه امر هایی که قادرید بخورید” باشد. آخرین نکته این کتاب این موضوع است که راه حل های تمرینات در پایان هر فصل را شامل نمی شود.

نقطه قوت این کتاب، رویکرد گام به گام در برنامه نویسی است، که مانند آنچه پیش تر ذکر شد، قادر است برای کسی که هرگز قبل از آن برنامه ریزی نشده، بسیار مفید باشد. این قادر است یک مرجع برنامه نویسی عالی برای دانش آموزان باشد و ایضا یک راهنمای برای معلمان است. من واقعا پنج ستاره را چنانچه عنوان متفاوت بود، به عنوان مثال ‘مقدمه ای برای برنامه نویسی با C، C ++ و جاوا’، یا چیزی که خریداران را گمراه نخواهد کرد تا فکر کنند که در واقع کتاب C را دریافت می کنند.

:منابع بیشتر

C++

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *