هفت رکن موفقیت

 

هفت رکن موفقیت
هفت رکن موفقیت

هرچه را که از آن بیشتر بخواهید، و هر فاکتوری را که برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی به آن احتیاج دارید، می توانید در یکی از هفت طبقه بندی قرار بگیرد. این هفت رکن موفقیت با آنچه درباره رسیدن به موفقیت و خوشبختی نوشته شده اند، سازگارند.

زندگی ایده آل شما با این هفت رکن در ارتباط است. با تعریف کردن موقعیت و خوشبختی با توجه به یک یا چند رکن از ارکان هفتگانه، هدف واضح و روشنی به دست می آورید که به جانب آن حرکت کنید. بعد می توانید کیفیت و چگونگی کارتان را اندازه بگیرید. متوجه می شوید در چه زمینه هایی احتیاج به تغییر دادن روش خود دارید.

باید با ایده آل خود شروع کنید، باید پنداره ای درباره آینده عالی خود داشته باشید. باید قدرتهای درون خود را آزاد کنید، باید خود را ببینید که به همه هدفهای خود رسیده اید. قبل از هر کار باید پیش طرحی تهیه کنید. باید دقیقا بدانید که به کجا می روید و کی به آنجا می رسید. این گونه به اصل راهنمایی دست پیدا می کنید، معیاری به دست می آورید که می توانید عملکرد خود را با آن مقایسه کنید.

 

این گونه شروع کنید. از روش “اندیشیدین با مبدا صفر” استفاده کنید. تصور کنید در هر موقعیتی در زندگی خود می توانید به نقطه شروع بروید و از آنجا آغاز کنید. از خود بپرسید: “اگر با توجه به علم و اطلاعی که امروز دارم می خواستم آن کار را شروع کنم، چه می کردم؟”

با خود صادق باشید و به خود جوابهای صادقانه بدهید. بی جهت تحت تاثیر بازخوردهای منفی که نمی توانید این کار را انجام بدهید قرار نگیرید. باید کارتان را این گونه شروع کنید: از خود بپرسید به کجا می خواهید برسید و بعد با تمام وجود به آن بپردازید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *