مقدمه ای بر موفقیت

مقدمه ای بر موفقیت
مقدمه ای بر موفقیت

آنچه می خوانید، می تواند زندگی شما را تغییر دهد. این آموزش ها حاوی نقطه نظرها، روشها و تکنیک هایی است که برای اولین بار در قالب یک آموزش جامع به شما عرضه می شود. اما اجزای فردی این سیستم چیز جدید نیست. اینها نکاتی هستند که انسانها طی اعصار گذشته آن را فرا گرفته اند و باز آموزی کرده اند. این اصول را میلیون ها زن و مرد تجربه کرده اند. و به موفقیت های عظیم رسیده اند.

با استفاده از این نقطه نظرها و روشها در زندگی روزانه خود، به احساس شادمانی بیشتری می رسید، سالم تر می شوید، اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید و هدفمندتر می گردید. مثبت تر و متوجه تر می شوید، کانون توجه تان تیزتر می شود و بهتر می توانید به هدفهای خود دست پیدا کنید. در حرفه خودتان موفق تر می گردید و احساس خوبی درباره خودتان به دست می آورید.

می آموزید که از ذخایر و منابع بالقوه ای که در اعماق وجود شما نهفته است استفاده کنید. با انجام دادن تمریناتی که در انتهای هر بخش آموزش ها آمده، به نتایجی که می خواهید دست پیدا می کنید، در جاده منتهی به موفقیت حرکت می کنید و به شادی و شادمانی کم نظیری می رسید.

به عنوان یک قیاس، تصور کنید که زندگی یک قفل رمزدار است. تنها تفاوتش با قفل رمزدار در این است که اعدادش بیشتر است. اگر اعداد صحیح را پیدا کنید و آنها در کنار هم قرار بدهید، قفل به روی شما گشوده می شود. معجزه ای در کار نیست، کاری هم به بخت و اقبال بلند ندارد. حتی مهم نیست که شما چه کسی هستید، مهم این است که اعداد مناسب را داشته باشید. به همین شکل ترکیب درست و مناسبی از افکار و اقدامات وجود دارند که به شما امکان می دهند به آنچه در زندگی خود می خواهید دسترسی پیدا کنید.

سلامتی، ثروت، احساس خوشبختی، موفقیت و آرامش ذهن همه تابع اصل مشاهبی هستند. اگر کار درستی انجام بدهید، به نتایجی که می خواهید دست پیدا می کنید. اگر بتوانید دقیقا بگویید که چه خواسته ای دارید، متوجه می شوید که دیگران چگونه قبل از شما به این خواسته رسیده اند. و بعد اگر شما همان کاری که آنها انجام دادند انجام بدهید، به همان نتایج آنها دست پیدا می کنید.

این “رمز موفقیت” به قدری ساده است که اغلب اشخاص آن را فراموش می کنند و نادیده می انگارند. هر چه را بخواهید، می توانید به دست آوردی. تنها لازمه اش این است که به شدت خواهان آن باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *