آرامش ذهن – بخش سوم

آرامش ذهن - بخش سوم
آرامش ذهن – بخش سوم

در جای دیگری در این آموزش ها، به شما راههای مختلفی را نشان می دهیم تا احساسات منفی خود را کنترل و سرانجام آنها را از میان بردارید. شما را با روشهای قدرتمندی آشنا می کنم تا بر عصبانیت و نگرانیهای خود غلبه کنید. به شما نشان می دهم که چگونه کنترل کامل احساسات خود را به دست آورید و در اغلب مواقع در شرایط مثبت قرار بگیرید.

اما در این لحظه به خصوص وظیفه شما این است که به آنچه “اندیشه قله کوه” نامیده می شود روی آورید. باید زندگی رویایی خود را در ذهن تصویرسازی کنید. برای اینکه به طور کامل شاد و خوشبخت باشید چه اجزاء و ارکانی باید در زندگی شما وجود داشته باشد؟ نگران آن نباشید که در حال حاضر چه چیزهایی امکان پذیر هست یا نیست. ذهن خود را از همه محدودیت ها رها سازید. کاملا خودخواه شوید. ببینید برای رسیدن به آرامش خاطر، کدام آرامش ذهن و چگونه زندگی ای باید داشته باشید.

چه کار می کنید؟ کجا زندگی می کنید؟ چه کسی در این زندگی با شما حضور دارد؟ روزتان را چگونه می گذرانید؟ توجه داشته باشید، نمی توانید هدفی را که نمی بینید، به آن شلیک کنید. اما اگر بتوانید آن را به خوبی در نظر بگیرید، امکان اینکه بتوانید به آن برسید زیاد است.

اگر در تجارت و کسب و کاری قرار دارید، این آینده ایده آل را به این شکل مطرح کنید که چگونه کار و شغلی باید داشته باشید تا به زندگی ایده آل دست پیدا کنید. چه کاری را می توانید بیشتر یا کمتر انجام بدهید تا در محیط کارتان به هماهنگی بیشتری برسید؟

در سطح خانواده، زندگی تان چگونه شکلی خواهد داشت؟ اگر شما و اشخاصی که به آنها اهمیت می دهید در شرایط آرامش خاطر و رضایت زندگی کنند؟ چه کاری می توانید بکنید که دیگران را به رضایت خاطر و خوشبختی برسانید و خودتان هم خوشبخت شوید؟

وقتی آرامش خاطر را هدف خود در نظر می گیرید، دیگر به احتمال زیاد اشتباه دیگری مرتکب نمی شوید. شما کارهای درست و منطقی انجام می دهید. احساس می کنید بر اساس اصول بالاتری زندگی می کنید. درباره خودتان احساس خوبی پیدا می کنید. آرامش ذهن و خاطر کلید رسیدن به این موقعیت است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *