مهم نیست که جوان یا پیر هستید

مهم نیست که جوان یا پیر هستید
مهم نیست که جوان یا پیر هستید

مهم نیست که جوان یا پیر هستید، مهم نیست که مونث یا مذکر هستید، مهم نیست سید یا سیاهپوست هستید، مهم نیست در خانواده متنعم یا فقیری به دنیا آمدده اید، طبیعت خنثی است. برای کسی حساب جداگانه باز نمی کند، لطف به خصوصی به کسی ندارد. هر چه را در آن بگذارید، به شما پس می دهد – نه بیشتر و نه کمتر. این شمایید که می توانید تعیین کنید در آن چه بگذارید.

گوته زمانی نوشت ” طبیعت هرگز ژست نمی گیرد و ادا در نمی آورد. همیشه صداقت دارد، همیشه جدی است، همیشه حرف درست می زند، خطاها و اشتباهات همیشه از آن انسانها هستند.”

اشخاص ناموفق با این ایده راحت نیستند زیرا می خواهند دلایل مشکلات را در بیرون از خود جست و جو کنند. اما اگر به پیرامون خود نگاه کنید، در همه جا مردان و زنانی را می بینید – پیر و جوان، سیاه و سفید، تحصیل کرده و تحویل نکرده – که به موفقیت های عظیم دست پیدا کرده اند و در جامعه ای که زندگی می کنند خدمت می نمایند و در آن اثر گذار هستند.

به ظور هم زمان، به مردان و زنانی بر می خورید که از زمینه های مناسب برخوردارند، تحصیلات عالی دارند و با این حال به جایی نمی رسند. آنها به کاری مشغولند که آن را دوست ندارند، در رابطه ای باقی مانده اند که از آن لذت نمی برند و از حد توانمندیهای بالقوه خود فاصله فراوان گرفته اند.

برای اینکه بتوانید شاد و موفق باشید، اگر می خواهید به بخش اعظم خواسته هایتان برسید، باید شماره های رمز قفلها را پیدا کنید. به جای اینکه شماره ها را به طور شانسی کنار هم قرار بدهید تا شاید قفل باز شود، ببینید آنهایی که قبلا موفق شده اند چه کرده اند.

موضوع مورد بحث این آموزش ها هم همین مطلب است. در این آموزش ها درباره بهترین روش های موفقیت فردی بحث کرده ایم. می توانید به راحتی از این روشها استفاده کنید. این آموزش ها شماره های رمز باز کردن قفلها را به شما نشان می دهد.

من به دو جهت می دانم که این نقطه نظرها موثر واقع می شوند. نخست آنکه خود من سالها این روشها را آزمون کرده ام، دوم آنکه این مطالب را به بیش از هزاران نفر آموزش داده ام و به این نتیجه رسیده ام هر کس به طور جدی آنها را مورد استفاده قرار دهد موفق می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *