تازه های هایپرلجر فبریک v2.x – حافظه پنهان پایگاه داده وضعیتی برای CouchDB

اجرا کننده زنجیره ای خارجی

ویژگی راه انداز زنجیره ای خارجی به اپراتورها این امکان را می دهد که با استفاده از فناوری انتخابی خود کد زنجیره ای را بسازند و راه اندازی کنند. استفاده از سازندگان و راه اندازهای خارجی مورد نیاز نیست زیرا رفتار پیش فرض همانطور که در نسخه های قبلی بود با استفاده از API Docker است.

  • از بین بردن وابستگی  Docker daemon: نسخه های قبلی Fabric مستلزم دسترسی همکاران به یک دمون Docker برای ساختن و راه اندازی کد زنجیره ای بود. چیزی که ممکن است در محیط های تولید مطلوب نباشد به دلیل امتیازات مورد نیاز فرآیند همتا.

 

  • جایگزین کانتینرها: دیگر لازم نیست Chaincode در ظروف Docker اجرا شود و ممکن است با انتخاب محیط اپراتور (از جمله ظروف) اجرا شود.

 

  • سازنده های خارجی قابل اجرا: یک اپراتور می تواند مجموعه ای از اجزای سازنده خارجی را برای نادیده گرفتن نحوه ایجاد و راه اندازی همتای زنجیره ای ارائه دهد.

 

  • چین کد به عنوان یک سرویس خارجی: به طور سنتی ، کدهای زنجیره توسط همتا راه اندازی می شوند و سپس مجدداً به همتا متصل می شوند. در حال حاضر امکان اجرای chaincode به عنوان یک سرویس خارجی وجود دارد ، به عنوان مثال در یک کانتینر Kubernetes ، که یک همتا می تواند به آن متصل شده و از آن برای اجرای chaincode استفاده کند. برای اطلاعات بیشتر Chaincode را به عنوان یک سرویس خارجی ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی راه انداز زنجیره ای خارجی ، به External Builders and Launchers مراجعه کنید.

 

حافظه پنهان پایگاه داده وضعیتی برای بهبود عملکرد در CouchDB

هنگام استفاده از پایگاه داده خارجی CouchDB ، تاخیر در خواندن مراحل تأیید و اعتبارسنجی از نظر تاریخی یک تنگنای عملکرد بوده است.
با Fabric v2.0 ، یک حافظه نهان همکار جدید بسیاری از این جستجوهای پرهزینه  را با خواندن سریع حافظه پنهان محلی جایگزین می کند. اندازه کش را می توان با استفاده از ویژگی  cacheSize در core.yaml  پیکربندی کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *