تازه های هایپرلجر فبریک v2.x – تصاویر داکر مبتنی بر آلپاین و شبکه آزمایشی

تصاویر داکر مبتنی بر آلپاین

با شروع نسخه 2.0، تصاویر Hyperledger Fabric Docker از Alpine Linux، یک توزیع لینوکس سبک و مبتنی بر امنیت استفاده خواهند کرد. این بدان معنی است که تصاویر Docker اکنون بسیار کوچکتر هستند و زمان دانلود و راه اندازی سریعتر را فراهم می کنند و همچنین فضای دیسک کمتری را در سیستم های میزبان اشغال می کنند. Alpine Linux از ابتدا با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده است و ماهیت مینیمالیستی توزیع Alpine تا حد زیادی خطر آسیب پذیری های امنیتی را کاهش می دهد.

 

نمونه شبکه تست

مخزن نمونه فابریک اکنون شامل یک شبکه جدید آزمایشی است. شبکه آزمایشی به عنوان یک نمونه ماژولار و کاربرپسند شبکه فابریک ساخته شده است که آزمایش برنامه ها و قراردادهای هوشمند را آسان می کند. این شبکه همچنین از توانایی استقرار شبکه شما با استفاده از مقامات صدور گواهی، علاوه بر کریپتوژن پشتیبانی می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این شبکه، Using the Fabric test network را بررسی کنید.

 

ارتقاء به Fabric v2.x

نسخه جدید عمده ملاحظات ارتقاء بیشتری را به همراه دارد. با این وجود مطمئن باشید که ارتقاء از v1.4.x به v2.0 پشتیبانی می شود ، به طوری که اجزای شبکه را بتوان در یک زمان و بدون خرابی ارتقا داد. همچنین می توانید مستقیماً از نسخه v1.4.x LTS به نسخه LTS v2.2.x ارتقا دهید.

اسناد ارتقاء به طور قابل توجهی توسعه یافته و دوباره نوشته شده اند  و در حال حاضر یک صفحه مستقل در اسناد موجود است به نام: ارتقاء به آخرین نسخه.

در آنجا مستنداتی در مورد ارتقاء اجزای خودو به روز رسانی سطح قابلیت یک کانال، و همچنین نگاهی خاص به ملاحظات ارتقاء به v2.x ، ملاحظاتی برای رسیدن به v2.x وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *