تازه های هایپرلجر فبریک 2.x – اسنپ شات

تصویر لحظه ای لجر

اکنون می توانید از کانال کانال همتای خود، از جمله پایگاه داده وضعیتی ، یک تصویر فوری بگیرید و براساس تصویر فوری ، به همتایان جدید (در یک سازمان یا سازمانهای مختلف) به کانال بپیوندید.

استفاده از اسنپ شات های دفتر کل دارای مزایای زیر است:

  • همتایان از زمان بلوک پیدایش نیازی به پردازش همه بلوک‌ها ندارند: همتایان می‌توانند بدون پردازش همه بلوک‌های قبلی از زمان بلوک پیدایش به یک کانال بپیوندند، و زمان لازم برای پیوستن یک همتا به کانال موجود را بسیار کاهش می‌دهد.

 

  • همتایان می توانند با استفاده از آخرین پیکربندی کانال به کانال ها بپیوندند: از آنجا که تصویر های فوری شامل جدیدترین پیکربندی کانال است ، همتایان اکنون می توانند با استفاده از آخرین پیکربندی کانال به یک کانال بپیوندند. این امر به ویژه در صورتی اهمیت دارد که پیکربندی کانال های مهم مانند نقاط پایانی سفارش دهنده یا گواهینامه های TLS CA از بلوک پیدایش به روز شده باشد.

 

  • کاهش هزینه های ذخیره سازی: همتایانی که به صورت لحظه ای به یکدیگر ملحق می شوند هزینه ذخیره سازی برای نگهداری همه بلوک ها را از بلوک پیدایش متحمل نمی شوند.

 

  • پست های بازرسی ایالتی: مدیران همتا می توانند از وضعیت فعلی کانال عکس گرفته و با سایر همتایان، در همان سازمان یا سازمان های مختلف مقایسه کنند تا سازگاری و یکپارچگی دفتر کل در هر همتا را تأیید کنند. عکس های فوری توافق شده را می توان به عنوان یک نقطه بازرسی و مبنایی برای همتایان تازه پیوسته استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به عکسهای فوری دفتر کل و استفاده از آنها برای پیوستن به موضوع کانال مراجعه کنید.

توجه داشته باشید

در حالی که Fabric v2.3.0 ویژگی های جدیدی را معرفی می کند ، Fabric v2.2.x نسخه پشتیبانی طولانی مدت فعلی تا انتشار نسخه بعدی LTS باقی می ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *