آموزش پایتون 64 – دستورات کنترل حلقه


نام ویدیو
آموزش پایتون 64 – دستورات کنترل حلقه
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

اگر تصمیم بگیریم، من و شما می توانیم زندگی خود را به یکی از این نمونه های الهام بخش تبدیل کنیم. چگونه؟ به سادگی با تصمیم گیری امروز در مورد اینکه چگونه در این دهه و پس از آن زندگی خواهیم کرد. اگر در مورد نحوه زندگی خود تصمیم نگیرید، پس قبلاً تصمیمی گرفته اید، اینطور نیست؟ شما تصمیم می گیرید به جای اینکه سرنوشت خود را رقم بزنید، توسط محیط هدایت شوید. تمام زندگی من فقط در یک روز تغییر کرد – روزی که نه تنها تصمیم گرفتم که در زندگی خود چه چیزی داشته باشم یا چه چیزی باشم، بلکه زمانی که تصمیم گرفتم چه کسی و چه چیزی را متعهد به داشتن و بودن در زندگی خود کنم. این یک تمایز ساده، اما مهم است.

سه تصمیمی که در هر لحظه از زندگی خود می گیرید، سرنوشت شما را کنترل می کند. این سه تصمیم تعیین می کند که چه چیزی را متوجه خواهید شد، چه احساسی خواهید داشت، چه کاری انجام خواهید داد، و در نهایت چه کمکی خواهید کرد و چه کسی خواهید شد. اگر این سه تصمیم را کنترل نکنید، به سادگی کنترل زندگی خود را ندارید. وقتی آنها را کنترل می کنید، شروع به مجسمه سازی تجربه خود می کنید.

سه تصمیمی که سرنوشت شما را کنترل می کند عبارتند از:

تصمیمات شما در مورد اینکه روی چه چیزی تمرکز کنید.

تصمیمات شما در مورد اینکه چیزها برای شما چه اهمیتی دارند.

تصمیمات شما در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید تا نتایج مورد نظر خود را ایجاد کنید.

می بینید، این چیزی نیست که اکنون برای شما اتفاق می افتد یا آنچه در گذشته شما اتفاق افتاده است که تعیین کننده شخصیت شما نیست. در عوض، این تصمیمات شما در مورد اینکه روی چه چیزی تمرکز کنید، چیزها برای شما چه اهمیتی دارند و قرار است در مورد آنها چه کاری انجام دهید است که سرنوشت نهایی شما را تعیین می کند. بدانید که اگر کسی در هر زمینه ای از موفقیت بیشتری نسبت به شما برخوردار است، این سه تصمیم را در شرایط یا موقعیتی متفاوت از شما می گیرد.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *