آموزش پایتون 61 – حلقه For با استفاده از تابع rang()


نام ویدیو
آموزش پایتون 61 – حلقه For با استفاده از تابع rang()
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

می بینید، در زندگی، افراد زیادی می دانند که چه کاری انجام دهند، اما تعداد کمی از مردم در واقع آنچه را که می دانند انجام می دهند. دانستن کافی نیست! شما باید اقدام کنید. اگر این فرصت را به من بدهید، از طریق این کتاب مربی شخصی شما خواهم بود. مربیان چه می کنند؟ خوب، اولاً آنها به شما اهمیت می دهند. آن‌ها سال‌ها را صرف تمرکز بر حوزه خاصی از تخصص کرده‌اند، و به تمایزات کلیدی در مورد چگونگی تولید سریع‌تر نتایج ادامه داده‌اند.

با استفاده از استراتژی هایی که مربی شما با شما به اشتراک می گذارد، می توانید عملکرد خود را بلافاصله و به طور چشمگیری تغییر دهید. گاهی اوقات، مربی شما حتی چیز جدیدی را به شما نمی گوید، بلکه آنچه را قبلاً می دانید به شما یادآوری می کند و سپس شما را به انجام آن وادار می کند. این نقشی است که با اجازه شما برای شما بازی خواهم کرد.

به طور خاص در مورد چه چیزی شما را مربی خواهم کرد؟ من به شما تمایزات قدرت را در نحوه ایجاد بهبودهای پایدار در کیفیت زندگی خود ارائه خواهم کرد. ما با هم روی تسلط بر پنج حوزه زندگی که به اعتقاد من بیشترین تأثیر را روی ما می گذارد (نه درگیر!) تمرکز خواهیم کرد.

1. تسلط عاطفی

تسلط بر این درس به تنهایی بیشتر راه را برای تسلط بر چهار درس دیگر می برد! در مورد آن فکر کنید. چرا می خواهید وزن کم کنید؟ آیا این فقط برای داشتن چربی کمتر در بدن است؟ یا به این دلیل است که فکر می کنید اگر خودتان را از شر آن پوندهای ناخواسته رها کنید، انرژی و نشاط بیشتری به خود بدهید، احساس جذابیت بیشتری برای دیگران کنید و اعتماد به نفس و عزت نفس خود را در جو افزایش دهید، به این دلیل است؟

تقریباً هر کاری که ما انجام می‌دهیم برای تغییر احساسمان است – با این حال بیشتر ما در مورد چگونگی انجام سریع و مؤثر این کار آموزش کمی داریم یا اصلاً آموزش نداریم. شگفت‌انگیز است که چگونه اغلب ما از هوش به فرمان خود استفاده می‌کنیم تا خود را به حالت‌های عاطفی غیرمنطقی برسانیم و استعدادهای ذاتی زیادی را که هر یک از ما قبلاً در اختیار داریم، فراموش کنیم.

بسیاری از ما خود را تحت الحمایه وقایع بیرونی قرار می‌دهیم که ممکن است کنترلی بر آنها نداشته باشیم، در کنترل احساسات خود ناکام می‌شویم – که تمام کنترل را بر روی آنها داریم – و در عوض به راه‌حل‌های سریع کوتاه‌مدت تکیه می‌کنیم. چگونه می‌توان این واقعیت را توضیح داد که در حالی که کمتر از 5 درصد از جمعیت جهان در ایالات متحده زندگی می‌کنند، آنها تقریباً 37 درصد مواد مضر و اعتیادزای جهان را مصرف می‌کنند؟* یا اینکه بودجه دفاع ملی آنها در حال حاضر میلیاردها دلار است با آنچه که برای مصرف الکل خرج می کنند برابر است؟ یا اینکه 15 میلیون بزرگسال آمریکایی هر سال افسردگی بالینی را تجربه می کنند و تعداد نسخه های ضد افسردگی در ایالات متحده از سال 1988 تا کنون 400 درصد افزایش یافته است؟

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *