آموزش پایتون 60 – حلقه For


نام ویدیو
آموزش پایتون 60 – حلقه For
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

مرحله سوم

استراتژی خود را تغییر دهید

برای اینکه تعهد خود را حفظ کنید، به بهترین استراتژی ها برای دستیابی به نتایج نیاز دارید. یکی از اعتقادات اصلی من این است که اگر استاندارد بالاتری تعیین کنید و بتوانید خود را به این باور برسانید، مطمئناً می توانید استراتژی ها را کشف کنید. شما به سادگی راهی پیدا خواهید کرد. در نهایت، این چیزی است که کل این کتاب در مورد آن است.
این به شما استراتژی‌هایی را برای انجام کار نشان می‌دهد، و اکنون به شما می‌گویم که بهترین استراتژی تقریباً در هر موردی این است که یک الگو پیدا کنید، کسی که از قبل نتایج مورد نظر شما را گرفته باشد، و سپس از دانش او استفاده کنید. بیاموزید که آنها چه کاری انجام می دهند، اعتقادات اصلی آنها چیست و چگونه فکر می کنند. این نه تنها شما را موثرتر می کند، بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی می کند زیرا مجبور نیستید چرخ را دوباره اختراع کنید. شما می توانید آن را به خوبی تنظیم کنید، شکل آن را تغییر دهید، و شاید حتی آن را بهتر کنید.

این کتاب اطلاعات و انگیزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به هر سه اصل اصلی تغییر کیفیت متعهد شوید: به شما کمک می‌کند استانداردهای خود را با کشف آنچه در حال حاضر هستند و درک آنچه می‌خواهید باشند، ارتقا دهید. این به شما کمک می کند تا باورهای اصلی را که شما را از جایی که می خواهید بروید تغییر دهید و باورهایی را که قبلاً به شما خدمت کرده اند تقویت کنید. و به شما در ایجاد یک سری از استراتژی ها کمک می کند تا با ظرافت، سرعت و کارآمدی نتایج مورد نظر خود را تولید کنید.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *