آموزش پایتون 63 – حلقه های تو در تو


نام ویدیو
آموزش پایتون 63 – حلقه های تو در تو
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

تصمیمات: راه رسیدن به قدرت

همانطور که به ده سال گذشته نگاه می کنید، آیا مواقعی وجود داشت که یک تصمیم متفاوت زندگی شما را به طور اساسی متفاوت از امروز می کرد، چه برای بهتر یا بد؟ شاید مثلاً تصمیمی گرفتید که زندگی شما را تغییر داد. یا شاید موفق نشدید یکی بسازید. شاید در ده سال گذشته تصمیم به ازدواج یا طلاق گرفته باشید. ممکن است یک نوار، کتاب، یا در سمیناری شرکت کرده باشید و در نتیجه باورها و اعمال خود را تغییر داده باشید. شاید تصمیم گرفتید بچه دار شوید یا به دنبال شغلی آن را به تعویق بیندازید. شاید تصمیم گرفته اید در یک خانه یا یک تجارت سرمایه گذاری کنید. شاید تصمیم گرفتید ورزش را شروع کنید یا آن را رها کنید. ممکن است تصمیم به ترک سیگار داشته باشید. شاید تصمیم گرفتید به قسمت دیگری از کشور نقل مکان کنید یا به دور دنیا سفر کنید. چگونه این تصمیمات شما را به این نقطه از زندگی رسانده است؟

آیا در دهه آخر زندگی خود احساساتی از جمله تراژدی و ناامیدی، بی عدالتی یا ناامیدی را تجربه کرده اید؟ من می دانم که قطعا انجام داده اید. اگر چنین است، تصمیم گرفتید در مورد آنها چه کاری انجام دهید؟ آیا از حد خود فراتر رفتید یا فقط تسلیم شدید؟ این تصمیمات چگونه مسیر زندگی فعلی شما را شکل داده است؟

بیش از هر چیز دیگری، من معتقدم این تصمیمات ما هستند، نه شرایط زندگی ما که سرنوشت ما را تعیین می کنند. من و شما هر دو می دانیم که افرادی هستند که با مزیت هایی متولد شده اند: آنها دارای مزایای ژنتیکی، مزایای محیطی، مزایای خانوادگی یا مزایای روابط هستند. با این حال، من و شما همچنین می‌دانیم که دائماً با افرادی ملاقات می‌کنیم، می‌خوانیم و می‌شنویم که بر خلاف همه شانس‌ها فراتر از محدودیت‌های شرایط خود با تصمیم‌گیری‌های جدید در مورد اینکه با زندگی‌شان چه کار کنند، فراتر رفته‌اند. آنها نمونه هایی از قدرت نامحدود روح انسان شده اند.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *