آموزش پایتون 72 – عملیات مقدماتی تاپل


نام ویدیو
آموزش پایتون 72 – عملیات مقدماتی تاپل
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

بسیاری از اوقات ما سعی می کنیم سیستم بدنمان را نادیده بگیریم. برای مدتی به یک رژیم غذایی پایبند هستیم. ما بالاخره خودمان را از مرز عبور می دهیم زیرا درد زیادی داریم. ما فعلاً مشکل را حل خواهیم کرد – اما اگر علت مشکل را از بین نبریم، دوباره ظاهر خواهد شد. در نهایت، برای اینکه یک تغییر با دوام داشته باشد، باید درد را به رفتار قدیمی و پاداش را به رفتار جدید خود پیوند دهیم و آن را تا زمانی که سازگار باشد، شرطی کنیم. به یاد داشته باشید، همه ما بیشتر برای دوری از درد تلاش خواهیم کرد تا پاداش بردن.

رژیم گرفتن و غلبه بر درد در کوتاه مدت با اراده خالص هرگز دوام نمی آورد، زیرا ما هنوز درد را به ترک غذاهای چاق کننده مرتبط می کنیم. برای اینکه این تغییر طولانی مدت باشد، باید درد را به خوردن آن غذاها پیوند دهیم تا دیگر حتی تمایلی به آنها نداشته باشیم و از خوردن بیشتر غذاهایی که ما را تغذیه می کنند لذت ببریم. افراد با تناسب اندام و سالم معتقدند که هیچ چیز به اندازه احساس لاغری مزه ندارد! و آنها عاشق غذاهایی هستند که آنها را تغذیه می کند. در واقع، آن‌ها اغلب لذت را به کنار زدن بشقاب با غذای روی آن مرتبط می‌کنند. برای آنها نماد این است که کنترل زندگی خود را در دست دارند.

حقیقت این است که ما می‌توانیم یاد بگیریم که ذهن، بدن و عواطف خود را شرطی کنیم تا درد یا لذت را به هر چیزی که انتخاب می‌کنیم مرتبط کنیم. با تغییر آنچه که درد و لذت را به آن پیوند می دهیم، فوراً رفتارهای خود را تغییر خواهیم داد. برای مثال، در مورد ترک سیگار کشیدن اگر سیگاری باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درد کافی را به سیگار و لذت کافی را با ترک آن مرتبط کنید. شما در حال حاضر توانایی انجام این کار را دارید، اما ممکن است از این توانایی استفاده نکنید زیرا بدن خود را آموزش داده اید که لذت را به سیگار کشیدن پیوند دهد، یا می ترسید که ترک آن خیلی دردناک باشد. با این حال، اگر با کسی که ترک کرده است ملاقات کنید، متوجه خواهید شد که این رفتار در یک روز تغییر کرده است: روزی که واقعاً معنای سیگار را برایشان تغییر دادند.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *