آموزش پایتون 66 – دستور Continue


نام ویدیو
آموزش پایتون 66 – دستور Continue
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

من به یک سخنران عمومی عالی تبدیل شدم، زیرا به جای یک بار در هفته، خود را رزرو می کردم تا سه بار در روز برای هر کسی که گوش می داد صحبت کنم. در حالی که دیگران در سازمان من چهل و هشت سخنرانی در سال داشتند، من در عرض دو هفته تعداد مشابهی داشتم. در عرض یک ماه، من دو سال تجربه داشتم. و در عرض یک سال، من یک دهه رشد داشتم. همکاران من در مورد اینکه چقدر “خوشبخت” بودم که با چنین استعداد “فطری” متولد شدم صحبت می کردند. سعی کردم آنچه را که اکنون به شما می گویم به آنها بگویم: تسلط تا زمانی که شما بخواهید طول می کشد. در ضمن، همه سخنرانی های من عالی بود؟ دور از آن! اما مطمئن شدم که از هر تجربه‌ای یاد گرفته‌ام و به نوعی پیشرفت کرده‌ام تا اینکه خیلی زود می‌توانم وارد اتاقی با هر اندازه‌ای شوم و بتوانم تقریباً از همه اقشار به مردم دسترسی پیدا کنم.

مهم نیست که چقدر آماده باشید، یک چیز وجود دارد که من کاملاً می توانم آن را تضمین کنم: اگر در رودخانه زندگی هستید، احتمالاً به چند سنگ برخورد خواهید کرد. این منفی نیست؛ این دقیق است نکته کلیدی این است که وقتی به زمین می افتید، به جای اینکه خودتان را به خاطر چنین «شکست»ی مورد ضرب و شتم قرار دهید، به یاد داشته باشید که هیچ شکستی در زندگی وجود ندارد. فقط نتایج وجود دارد. اگر به نتایجی که می‌خواستید نرسیدید، از این تجربه یاد بگیرید تا در مورد چگونگی تصمیم‌گیری بهتر در آینده، مرجعی داشته باشید.

یکی از مهم ترین تصمیماتی که می توانید برای اطمینان از خوشبختی طولانی مدت خود بگیرید این است که تصمیم بگیرید از هر آنچه که زندگی در لحظه به شما می دهد استفاده کنید. حقیقت موضوع این است که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید اگر: 1) شما به وضوح تصمیم بگیرید که به چه چیزی کاملا متعهد هستید، 2) شما مایل به انجام اقدامات گسترده باشید، 3) متوجه شوید که چه چیزی موثر است یا نه، و 4) شما همچنان به تغییر رویکرد خود ادامه می دهید تا زمانی که به آنچه می خواهید برسید، با استفاده از هر آنچه که زندگی در این راه به شما می دهد.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *