آموزش پایتون 62 – تکرار حلقه For توسط شاخص (ایندکس)


نام ویدیو
آموزش پایتون 62 – تکرار حلقه For توسط شاخص (ایندکس)
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

تصمیمات: راه رسیدن به قدرت

در «قدرت نامحدود»، من کاملاً روشن کردم که قدرتمندترین راه برای شکل دادن به زندگی ما این است که خودمان را وادار به اقدام کنیم. تفاوت در نتایجی که افراد به دست می‌آورند به کاری برمی‌گردد که در موقعیت‌های مشابه با دیگران متفاوت انجام داده‌اند. اقدامات مختلف نتایج متفاوتی را به همراه دارد. چرا؟ زیرا هر عملی علتی است که به حرکت در می‌آید و تأثیر آن بر تأثیرات گذشته بنا می‌شود تا ما را در جهت معینی حرکت دهد. هر جهتی به یک مقصد نهایی منتهی می شود: سرنوشت ما.

در اصل، اگر بخواهیم زندگی خود را هدایت کنیم، باید کنترل اعمال مداوم خود را در دست بگیریم. این کاری نیست که هر چند وقت یکبار انجام می دهیم زندگی ما را شکل می دهد، بلکه کاری است که به طور مداوم انجام می دهیم. پس کلیدی ترین و مهم ترین سوال این است: چه چیزی مقدم بر همه اعمال ماست؟ چه چیزی تعیین می کند که چه اقداماتی انجام دهیم، و بنابراین، چه کسی می شویم و مقصد نهایی ما در زندگی چیست؟ پدر عمل چیست؟

پاسخ، البته، همان چیزی است که من همیشه به آن اشاره کرده ام: قدرت تصمیم گیری. هر چیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد – چه چیزهایی که هیجان زده هستید و چه چیزهایی که به چالش کشیده می شوید – با یک تصمیم شروع شد. من معتقدم که در لحظه تصمیم گیری شماست که سرنوشت شما شکل می گیرد. تصمیماتی که در حال حاضر، هر روز می گیرید، احساس امروز شما و همچنین اینکه امسال، سال آینده و در دهه های آینده چه کسی خواهید شد را شکل خواهد داد.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *