آموزش پایتون 57 – حلقه While نامحدود


نام ویدیو
آموزش پایتون 57 – حلقه While نامحدود
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

من از شما دعوت می کنم که نه تنها هر کاری که برای خواندن کامل این کتاب لازم است انجام دهید (برخلاف انبوهی که این کتاب را ترک می کنند)، بلکه از آنچه که هر روز یاد می گیرید به روش های ساده استفاده کنید. این مرحله بسیار مهمی است که برای ایجاد نتایجی که به آن متعهد هستید لازم است! اجازه دهید سفر شما آغاز شود!

P.S.: همانطور که امروز صبح در سال 2013 این کلمات را خواندم – بیش از 20 سال پس از نوشتن آنها – تنها چیزی که تغییر کرده این است که حتی بیشتر از همه چیزهایی که یاد گرفته ام و همه چیزهایی که می توانم به اشتراک بگذارم سپاسگزارم. امروز، من این امتیاز را داشتم که به بیش از 50 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان خدمت کنم، با بیش از 4 میلیون نفر در سمینارهای زنده من.

من این هدیه از نسخه فشرده کتاب اصلی 544 صفحه ای خود را برای شما می فرستم به این امید که زندگی شما را به شیوه ای قدرتمند و توانمند تحت تأثیر قرار دهد. اگر اینطور است، لطفاً آنچه را که یاد گرفته‌اید بردارید و با کمک به شخص دیگری آن را بپردازید و هدیه را در حال رشد نگه دارید. امیدوارم روزی فرصت ملاقات با شما را پیدا کنم، شاید در یک سمینار یا قدم زدن در خیابان، و سپس دقیقاً یاد بگیرم که چگونه این استراتژی ها را برای بهبود چشمگیر کیفیت زندگی خود به کار گرفته اید، و شاید زندگی کسانی که دوستشان دارید!

با عشق و احترام

اکنون به سفر خود برگردید. بیایید با…

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *