آموزش پایتون 56 – حلقه While


نام ویدیو
آموزش پایتون 56 – حلقه While
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

امروز، من این امتیاز باورنکردنی را دارم که ایده ها و احساساتم را از طریق کتاب ها، نوارها و سمینارهایم با میلیون ها نفر به اشتراک بگذارم. من به اعضای کنگره، مدیران عامل، روسای شرکت ها و کشورها، مدیران و مادران، فروشندگان، حسابداران، وکلا، پزشکان، روانپزشکان، مشاوران و ورزشکاران حرفه ای کمک کرده ام. من با افراد فوبی، افسرده بالینی، افراد با شخصیت های متعدد و کسانی که فکر می کردند شخصیت ندارند کار کرده ام. اکنون من این شانس را دارم که بهترین چیزهایی را که یاد گرفته‌ام با شما به اشتراک بگذارم، و برای این فرصت واقعاً سپاسگزار و هیجان‌زده هستم.

با همه اینها، من به قدرتی که افراد برای تغییر عملاً هر چیزی و همه چیز در زندگی خود در یک لحظه دارند، ادامه دادم. من آموخته ام که منابعی که برای تبدیل رویاهایمان به واقعیت نیاز داریم، در درون ماست، فقط منتظر روزی هستیم که تصمیم بگیریم از خواب بیدار شویم و حق مادری خود را ادعا کنیم. من این کتاب را به یک دلیل نوشتم: زنگ بیداری باشد که کسانی را که متعهد به زندگی و بیشتر بودن برای استفاده از قدرت خدادادی خود هستند به چالش بکشد. ایده‌ها و استراتژی‌هایی در این کتاب وجود دارد که به شما کمک می‌کند تغییرات خاص، قابل اندازه‌گیری و طولانی‌مدتی را در خود و دیگران ایجاد کنید.

می بینید، من معتقدم که می دانم شما واقعاً کی هستید. من معتقدم که من و شما باید روح های خویشاوندی باشیم. تمایل شما به گسترش، شما را به این کتاب رسانده است. این دست نامرئی است که شما را هدایت می کند. من می دانم که مهم نیست در کجای زندگی خود هستید، بیشتر می خواهید! مهم نیست که در حال حاضر چقدر خوب کار می کنید یا اکنون چقدر چالش برانگیز هستید، در اعماق وجود شما این باور نهفته است که تجربه شما از زندگی می تواند بسیار بیشتر از آنچه هست باشد و خواهد بود. سرنوشت شما برای شکل منحصر به فرد خود از عظمت است، چه به عنوان یک حرفه ای برجسته، معلم، تاجر، مادر یا پدر. مهمتر از همه، شما نه تنها این را باور دارید، بلکه اقدام کرده اید. شما نه تنها برای مشاهده این کتاب کلیک کرده اید، بلکه اکنون در حال خواندن آن هستید! وعده این کتاب این است که نتایج باورنکردنی در زندگی شما ایجاد کند. واضح است که شما از آن دسته افرادی هستید که با همبازی کردن خود را فریب نمی دهید. با استفاده مداوم از هر یک از فصل های این کتاب، از توانایی خود برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود اطمینان خواهید یافت.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *