آموزش پایتون 58 – While Loop else


نام ویدیو
آموزش پایتون 58 – While Loop else
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

ایجاد تغییر پایدار

برای اینکه تغییرات ارزش واقعی داشته باشند، باید پایدار و ثابت باشند. همه ما برای لحظه ای تغییر را تجربه کرده ایم، اما در پایان احساس ناامیدی و ناامیدی کرده ایم. در واقع، بسیاری از مردم با احساس ترس و وحشت تلاش می‌کنند تا تغییر کنند، زیرا ناخودآگاه معتقدند این تغییرات موقتی خواهد بود. مثال بارز آن کسی است که نیاز به شروع رژیم دارد، اما متوجه می شود که آن را به تعویق می اندازد، در درجه اول به این دلیل که ناخودآگاه می داند که هر دردی که برای ایجاد تغییر تحمل کند، فقط یک پاداش کوتاه مدت برای او به همراه خواهد داشت.

در بیشتر عمرم اصول سازماندهی تغییر پایدار را دنبال کرده‌ام، و شما بسیاری از این موارد و نحوه استفاده از آنها را در صفحات بعدی خواهید آموخت. اما در حال حاضر، من می خواهم سه اصل اساسی تغییر را با شما در میان بگذارم که من و شما می توانیم فوراً برای تغییر زندگی خود از آنها استفاده کنیم. در حالی که این اصول ساده هستند، اما زمانی که به طرز ماهرانه ای به کار گرفته شوند بسیار قدرتمند هستند. اینها دقیقاً همان تغییراتی هستند که یک فرد برای ایجاد تغییر شخصی باید انجام دهد، یک شرکت باید انجام دهد تا پتانسیل خود را به حداکثر برساند، و یک کشور باید برای ایجاد جایگاه خود در جهان ایجاد کند. در واقع، به عنوان یک جامعه جهانی، این تغییراتی است که همه ما باید برای حفظ کیفیت زندگی در سراسر جهان ایجاد کنیم.

گام یک
استانداردهای خود را بالا ببرید

هر زمان که صادقانه می خواهید تغییری ایجاد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که استانداردهای خود را بالا ببرید. وقتی مردم از من می پرسند که واقعاً چه چیزی زندگی من را 30 سال پیش تغییر داده است، به آنها می گویم که مطلقاً مهمترین چیز تغییر خواسته هایم بود. خودم. همه چیزهایی را که دیگر در زندگیم نمی پذیرم، همه چیزهایی که دیگر تحمل نمی کنم و همه چیزهایی که آرزو داشتم تبدیل شوند را یادداشت کردم. به پیامدهای گسترده ای فکر کنید که توسط مردان و زنانی که استانداردهای خود را بالا بردند و مطابق با آنها عمل کردند و تصمیم گرفتند که کمتر از آن را تحمل نکنند، به حرکت در می آیند.

تاریخ نمونه های الهام بخش افرادی مانند لئوناردو داوینچی، لینکلن، هلن کلر، مهاتما گاندی، مارتین لوتر کینگ، جونیور، روزا پارکس، آلبرت انیشتین، سزار چاوز، سوچیرو هوندا و بسیاری دیگر را روایت می کند که گامی باشکوه و قدرتمند برداشتند. استانداردهای خود را بالا ببرند. همان قدرتی که در اختیار آنها بود، در اختیار شما نیز هست، اگر شهامت ادعای آن را داشته باشید. تغییر یک سازمان، یک شرکت، یک کشور – یا یک جهان – با یک مرحله ساده از تغییر خود آغاز می شود.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *