آموزش پایتون 46 – عمل لیست مقدماتی


نام ویدیو
آموزش پایتون 46 – عمل لیست مقدماتی
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


نکته روز

چسبیدن به کتاب

اگر تجربه برنامه نویسی ندارید و در مورد انجام این سفر عصبی هستید، می خواهم بدانید که کاملاً قادر به انجام آن هستید. برخی از تصورات غلط رایج در مورد برنامه نویسان وجود دارد که همه آنها در ریاضیات واقعاً خوب هستند. این درست نیست، اما کار سختی است. خوشبختانه، بسیاری از مطالب پوشش داده شده در این کتاب آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به منظور بهبود مهارت های برنامه نویسی خود باید هر روز برنامه نویسی را تمرین کنید.

تنها چیزی که شما را عقب نگه می دارد این است که به آن پایبند نباشید، بنابراین بیایید راه هایی را مرور کنیم تا مطمئن شویم که این کار را انجام می دهید. من از یک چک لیست استفاده کردم تا مطمئن شوم که هر روز تمرین می‌کنم و این واقعاً به من کمک کرد متمرکز بمانم. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، تیم فریس، کارشناس بهره وری، تکنیک زیر را برای حفظ انگیزه توصیه می کند. به خانواده یا دوستانتان پول بدهید با این دستورالعمل که یا پس از تکمیل هدفتان در بازه زمانی دلخواهتان به شما بازگردانده شود یا به سازمانی که دوست ندارید اهدا شود.

نحوه قالب بندی این کتاب

فصل های این کتاب بر روی یکدیگر بنا شده اند. اگر چیزی می بینید که متوجه نمی شوید، ممکن است در فصل قبلی به آن پرداخته شده باشد. من سعی می کنم مفاهیم را دوباره توضیح ندهم، پس این را در نظر داشته باشید. کلمات مهم زمانی که تعریف می شوند، مورب هستند. در پایان هر فصل یک بخش واژگان وجود دارد که در آن هر کلمه ایتالیک تعریف شده است.

بخشی از کتاب برنامه نویس خود آموز کوری آلتوف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *