راهنمای رسمی کمبریج آیلتس برای آموزش آکادمیک و جنرال با پاسخ با DVD-ROM (انگلیسی کمبریج)

راهنمای رسمی کمبریج آیلتس برای آموزش آکادمیک و جنرال با پاسخ با DVD-ROM (انگلیسی کمبریج)

راهنمای رسمی کمبریج آیلتس برای آموزش آکادمیک و جنرال با پاسخ با DVD-ROM (انگلیسی کمبریج)
راهنمای رسمی کمبریج آیلتس برای آموزش آکادمیک و جنرال با پاسخ با DVD-ROM (انگلیسی کمبریج)

 

این راهنمای مطالعه برای دانش‌آموزان باند 4.0 و بالاتر ایده‌آل است، همه چیزهایی را که برای آماده‌سازی برای آموزش آیلتس آکادمیک یا جنرال نیاز دارید، دارد. آزمون را درک کنید و با مشاوره، نکات و توضیحات واضح نمره خود را بهبود بخشید. تمرین ها هر نوع سوالی را پوشش می دهند، بنابراین شما انتخاب می کنید که چه چیزی را تمرین کنید. استراتژی‌های تست‌گیری را با هشت تست رسمی تمرینی ایجاد کنید – اولین مورد با راهنمایی گام به گام. فایل صوتی تمرینات شنیداری و تست های تمرینی، فیلم های تست Speaking روی DVD-ROM موجود است. یا همه آنها را با The Official Cambridge Guide to IELTS دانلود کنید.

 


 

توضیحات کتاب

این راهنمای مطالعه برای دانش‌آموزان باند 4.0 و بالاتر، همه چیزهایی را که برای آماده‌سازی برای دوره آیلتس آکادمیک یا جنرال نیاز دارید، دارد.

توضیحات پشت جلد

انتشارات دانشگاه کمبریج با همکاری موسسه سنجش زبان انگلیسی کمبریج – نویسندگان آزمون آیلتس – راهنمای تحصیلی آیلتس نهایی را برای شما ارائه می کند. راهنمای رسمی آیلتس کمبریج همه چیزهایی را که برای آماده شدن برای آموزش آیلتس آکادمیک یا جنرال نیاز دارید را در خود دارد. آزمون را درک کنید و نمره خود را با مشاوره، نکات و توضیحات واضح بهبود بخشید. تمرین ها هر نوع سوالی را پوشش می دهند، بنابراین شما انتخاب می کنید که چه چیزی را تمرین کنید. استراتژی‌های آزمون‌دهی را با هشت آزمون رسمی رسمی توسعه دهید – اولین مورد با راهنمایی گام به گام. فایل صوتی تمرینات شنیداری و تست های تمرینی، فیلم های تست Speaking روی DVD-ROM موجود است. این ماده در قسمتی از امتحان که آماده کردن آن دشوار است، شروع به کار می کند. یا همه آنها را با The Official Cambridge Guide to IELTS دانلود کنید.

درباره نویسنده

پائولین کالن

من یک برنامه آموزش لغات آیلتس برای داوطلبانی که در آیلتس باند 6 یا 6.5 گیر کرده اند با هدف گروه 7 تولید کرده ام. من یک صفحه فیس بوک به نام هفته نامه آیلتس دارم که می توانید با من تماس بگیرید و نکات و مطالب تمرینی برای آزمون آیلتس را بیابید، و من همچنین یک مجله Flipboard به نام IELTS Weekly با بیش از 400 مقاله دارم که همگی به آیلتس مرتبط هستند و همه به صورت رایگان در دسترس هستند. من همچنین ویدیوها را در یوتیوب و صفحه فیس بوک خود منتشر می کنم. “در مدرسه، 4 زبان خواندم و قبل از اینکه معلم زبان شوم، در دانشگاه نیز زبان خواندم.

در سال 1995 به سمت تست نویسی رفتم و اکنون 5 کتاب آمادگی آیلتس با CUP نوشتم. اما در قلب من هنوز یک معلم زبان هستم و دانشجوی زبان، و امیدوارم این در کتاب‌ها و برنامه‌های من نشان داده شود. من نسخه سطح بالاتری از برنامه را با هدف IELTS Band 8 تولید می‌کنم و همچنین روی کتاب‌های الکترونیکی و برنامه‌های آیلتس بیشتر کار می‌کنم. Vanessa Jakeman Vanessa یک معلم EFL برای 7 سال بوده است. او به مدت 10 سال در هنگ کنگ زندگی کرد و زبان انگلیسی را تدریس کرد و برای اداره امتحانات هنگ کنگ به عنوان افسر موضوع کار کرد.

او همچنین برای UCLES کار کرده است (4 سال در آیلتس و به عنوان مدیر گروه برای “امتحانات ویژه“). از سال 1994 برای کمبریج ESOL به صورت آزاد کار کرده است (آیلتس، مجموعه اصلی و امتحانات تجاری) و اکنون عمدتاً در آیلتس کار می کند و یکی از نویسندگان آزمون های تمرینی آیلتس 1 و 2 (CUP) است.

 


 

مشخصات

The Official Cambridge Guide to IELTS for Academic & General Training with Answers with DVD-ROM (Cambridge English) 1st Edition

by Pauline Cullen (Author), Amanda French (Author), Vanessa Jakeman (Author)

ASIN : 1107620694
ناشر : Cambridge English; چاپ اول (1 آوریل 2014)
زبان: انگلیسی
شومیز : 402 صفحه
ISBN-10 : ‎ 9781107620698
ISBN-13 : ‎ 978-1107620698

 

نظرات در مورد کتاب

من انتخاب خوبی کردم و آیلتس خود را با نمره کلی قبول کردم …

این کتاب جواهری است برای هر کسی که قبلاً انگلیسی می داند و می خواهد با آنچه امتحان آیلتس به دنبال آن است آشنا شود، با نکات بسیار مهمی که پیش می روید بارگذاری شده است، به چند بخش تقسیم می شود تا هر یک از بخش ها را به طور جداگانه به شما آموزش دهد، دارای 10 تست‌های تمرینی، پاسخ‌هایی دارد که می‌توانید بررسی کنید و ببینید چه اشتباهاتی مرتکب شده‌اید، از این رو از آن اشتباهات آگاه شوید و به همراه یک سی دی برای آزمون شنیداری و گفتاری ارائه می‌شود، من انتخاب خوبی کردم و آیلتس خود را با نمره کلی 8 از 9 پاس کردم و حتی در خواندن 9 از 9 را گرفتم! و من همه این کارها را فقط با همین یک کتاب انجام دادم. این کتاب را هر روز به دانش‌آموزانی که قبلاً انگلیسی صحبت می‌کنند و به دنبال برتری هستند توصیه می‌کنم.

 

برای آموزش عمومی به مطالب بیشتری نیاز دارید. بیشتر روی تحصیلی تمرکز کنید

برای آموزش عمومی به مطالب بیشتری نیاز دارید. بیشتر بر روی آکادمیک تمرکز کنید تا جنرال.

کتاب مفید برای آیلتس

من این کتاب را 4 ماه قبل از امتحان آیلتس خریدم. و این تنها مطالب آموزشی بود که استفاده کردم.

مطالب مختصر است و نکات ارائه شده در آن ارزشمند است.
الگوی مطالعه ای که من دنبال کردم این بود:
1. تمام فصل ها را بخوانید و متوجه شوید که چه نوع سؤالاتی در امتحان در 4-5 هفته اول پرسیده می شود.
2. تست های تمرینی را هر هفته یک بار حل کنید. فکر کنم حدود 8 هفته طول کشید.

تست های تمرینی کمک زیادی به من کرد، زیرا امتحان واقعی دقیقاً از همان الگوی ارائه شده در کتاب پیروی می کند. این به من اعتماد به نفس برای حضور در آزمون داد.

سی دی همراه نیز ارزشمند بود – زیرا حاوی صوت برای بخش‌های گوش دادن است و پیش‌نمایشی از نحوه مدیریت بخش گفتاری توسط دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. در کنار آن، ویدیوهای یوتیوب برای تمرین صحبت کردن مفید هستند.

تنها منفی که می توانم به آن فکر کنم قیمت است – برای محتوای ارائه شده بسیار گران است.

این کتاب برای آیلتس جنرال نیست

برخلاف آنچه روی جلد کتاب آمده است، این کتاب بیشتر برای آموزش آکادمیک است تا عمومی. بخش مقدماتی این کتابچه به طور مساوی محتوای آموزشی عمومی و آکادمیک را پوشش می‌دهد، آزمون‌های عملی واقعی بر بخش آکادمیک تمرکز دارند. در واقع، این کتاب شامل 8 تست کامل آکادمیک در مقابل تنها 2 تست عملی عمومی است.

ریپاف

کتاب برای آموزش عمومی ضعیف است. هیچ راهنمایی در مورد قسمت های نوشتاری وجود ندارد. در مورد ساختار آموزش نمی دهد یا کل نمونه پاسخ هایی را که تشریح می کند نشان نمی دهد.

این کتاب دارای 2 تست تمرینی عمومی است اما من نمی توانم از آنها استفاده کنم زیرا این کتاب با یک DVD ارائه می شود. امروزه چه کسانی از DVD استفاده می کنند؟
آنها از یک برنامه چندرسانه ای نام می برند اما به شما امکان دسترسی به آن را نمی دهند تا بجای آن بخش های گوش دادن را به صورت آنلاین باز کنید.

 

خوب است اما در آزمون عملی پاسخ اشتباه دارید

به طور کلی این کتاب به خوبی نوشته شده است. با این حال، برخی از پاسخ های اشتباه برای آزمون عملی وجود دارد. مجموعه تست تمرینی 1 پاسخ مدل پاساژ خواندنی با مجموعه سوال مطابقت ندارد. هر آزمون ریدینگ IELT 40 سوال دارد اما آزمون نمونه تمرینی با 40 سوال و 43 پاسخ همراه است! علاوه بر این، یک سوال چند گزینه ای که دارای گزینه های A-E است، به یک پاسخ مدل با یک کلمه کامل نگاشت می شود. شکی نیست که چیزی اشتباه است.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *