آموزش پایتون 39 – عملگرهای فرمت و الگودهی رشته


نام ویدیو
آموزش پایتون 39 – عملگرهای فرمت و الگودهی رشته
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

3. تسلط بر روابط

به غیر از تسلط بر احساسات و سلامت جسمانی خود، هیچ چیز مهمتر از یادگیری تسلط بر روابط خود – عاطفانه، خانوادگی، تجاری و اجتماعی – وجود ندارد. بالاخره چه کسی می خواهد خودش یاد بگیرد، رشد کند و موفق و خوشحال شود؟ سومین درس استاد در این کتاب رازهایی را فاش می‌کند که شما را قادر می‌سازد تا روابطی با کیفیت ایجاد کنید – ابتدا با خودتان، سپس با دیگران. شما با کشف اینکه برای چه چیزی بسیار ارزش قائل هستید، انتظارات شما، قوانینی که بر اساس آنها بازی زندگی را انجام می دهید و اینکه چگونه همه چیز با سایر بازیکنان ارتباط دارد، شروع خواهید کرد. سپس، با دستیابی به تسلط بر این مهارت بسیار مهم، یاد خواهید گرفت که چگونه با مردم در عمیق ترین سطح ارتباط برقرار کنید و با چیزی که همه ما می خواهیم تجربه کنیم پاداش دریافت خواهید کرد: احساس مشارکت، دانستن اینکه ما در این زمینه تفاوت ایجاد کرده ایم. زندگی دیگران دریافته‌ام که برای من، بهترین منبع یک رابطه است، زیرا درها را به روی هر منبعی که نیاز دارم باز می‌کند. تسلط بر این درس منابع نامحدودی را برای رشد و مشارکت در اختیار شما قرار می دهد.

تسلط مالی

آمریکایی ها وقتی به سن شصت و پنج سالگی می رسند، اکثرا یا مرده اند یا مرده اند! این چیزی است که اکثر مردم به سختی برای خود تصور می کنند، زیرا آنها به عصر طلایی بازنشستگی نگاه می کنند. با این حال، بدون این باور که شما مستحق رفاه مالی هستید، با پشتوانه یک برنامه بازی قابل اجرا، چگونه می توانید سناریوی ارزشمند خود را به واقعیت تبدیل کنید؟

چهارمین درس استاد در این کتاب به شما می آموزد که چگونه در سال های پاییزی زندگی خود و حتی اکنون، از هدف بقای صرف فراتر بروید. از آنجایی که ما این شانس را داریم که در یک جامعه سرمایه داری زندگی کنیم، هر یک از ما توانایی انجام رویاهای خود را داریم. با این حال، اکثر ما فشار مالی را به طور مداوم تجربه می کنیم، و تصور می کنیم که داشتن پول بیشتر این فشار را کاهش می دهد. این یک توهم فرهنگی بزرگ است – اجازه دهید به شما اطمینان دهم که هر چه پول بیشتری داشته باشید، احتمالاً فشار بیشتری را احساس خواهید کرد.

نکته کلیدی صرفاً جستجوی ثروت نیست، بلکه تغییر باورها و نگرش‌های خود در مورد آن است تا آن را وسیله‌ای برای مشارکت در نظر بگیرید، نه غایت و همه چیز برای خوشبختی. برای ساختن سرنوشت مالی فراوان، ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه آنچه را که باعث کمبود در زندگی تان می شود تغییر دهید و سپس چگونه ارزش ها، باورها و احساساتی را که برای تجربه ثروت ضروری هستند، به طور مداوم تجربه کنید. گسترش آن سپس اهداف خود را مشخص می‌کنید و رویاهای خود را با چشم‌اندازی به سمت دستیابی به بالاترین سطح ممکن از رفاه شکل می‌دهید، شما را سرشار از آرامش می‌کند و شما را آزاد می‌کند تا با هیجان به همه احتمالاتی که زندگی ارائه می‌دهد نگاه کنید.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *