آموزش پایتون 42 – توابع انکدرینگ رشته ای


نام ویدیو
آموزش پایتون 42 – توابع انکدرینگ رشته ای
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


نکته روز

این کتاب به شش بخش تقسیم شده است که بر اساس طی مراحل زیر انجام می شود: یادگیری برنامه نویسی، یادگیری برنامه نویسی شی گرا، یادگیری استفاده از برنامه هایی (مانند سیستم عامل شما) که شما را برنامه نویس بهتری می کند، یادگیری علوم کامپیوتر، یادگیری برنامه ای برای تولید و به دست آوردن شغل و کار در تیم. هدف من این نیست که تمام جزئیات هر موضوعی را که باید بدانید پوشش دهم.

هدف من این است که یک نقشه به شما ارائه دهم – یک طرح کلی از تمام مهارت هایی که برای برنامه ریزی حرفه ای باید توسعه دهید. بخش اول: مقدمه ای بر برنامه نویسی. شما اولین برنامه خود را در اسرع وقت می نویسید، امیدوارم امروز. اگر از قبل نحوه برنامه نویسی را می دانید، می توانید از این بخش برای شروع یادگیری پایتون استفاده کنید. اگر از قبل پایتون را می‌شناسید، از آن صرفنظر کنید.

بخش دوم: مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا. من پارادایم های مختلف برنامه نویسی را پوشش می دهم – تمرکز بر برنامه نویسی شی گرا – و یک بازی می سازم که قدرت برنامه نویسی را به شما نشان می دهد. پس از این بخش، شما به برنامه نویسی علاقه مند خواهید شد.

بخش سوم: مقدمه ای بر ابزارهای برنامه نویسی. شما یاد می گیرید که از ابزارهای مختلف استفاده کنید تا بهره وری برنامه نویسی خود را به سطح بعدی ببرید. در این مرحله شما به برنامه نویسی علاقه مند شده اید و می خواهید حتی بهتر شوید. در مورد سیستم عامل خود، نحوه همکاری با مهندسین دیگر با استفاده از کنترل نسخه، نحوه استفاده از محیط توسعه تعاملی برای افزایش بهره وری و نحوه نصب و مدیریت برنامه های افراد دیگر بیشتر خواهید آموخت.

بخش چهارم: مقدمه ای بر علوم کامپیوتر. اکنون که می‌توانید برنامه‌نویسی کنید، انواع سؤالات در مورد نحوه عملکرد همه چیز خواهید داشت. این بخش جایی است که به بسیاری از آن سوالات پاسخ داده می شود. من الگوریتم ها و ساختارهای داده، برنامه نویسی شبکه و معماری کامپیوتر را پوشش می دهم.

بخش پنجم: برنامه نویسی برای تولید. شما یاد خواهید گرفت که برای تولید برنامه ریزی کنید ( کدی ایجاد کنید که در واقع توسط افراد دیگر استفاده می شود). من فرآیند توسعه نرم افزار، تست و بهترین شیوه های برنامه نویسی را پوشش می دهم.

بخش ششم: شغلی بسازید. بخش آخر در مورد استخدام به عنوان مهندس نرم افزار، کار در یک تیم و بهبود به عنوان یک برنامه نویس است. من نکاتی را در مورد نحوه گذراندن یک مصاحبه فنی، کار در یک تیم و همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود بیشتر مهارت های خود ارائه می دهم. اگر تجربه برنامه نویسی ندارید، باید سعی کنید تا حد امکان بین هر بخش برنامه نویسی را خودتان تمرین کنید. در پایان هر بخش منابع دیگری برای بررسی وجود دارد. سعی نکنید این کتاب را خیلی سریع بخوانید. در عوض، از آن به عنوان راهنما استفاده کنید و تا زمانی که نیاز دارید در بین بخش‌ها تمرین کنید.

بخشی از کتاب برنامه نویس خود آموز کوری آلتوف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *