آموزش پایتون 38 – عملگرهای مقدماتی رشته ای


نام ویدیو
آموزش پایتون 38 – عملگرهای مقدماتی رشته ای
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

تسلط بر زمان

شاهکارها زمان می برد. با این حال چند نفر از ما واقعاً می دانیم که چگونه از زمان خود استفاده کنیم؟ من در مورد مدیریت زمان صحبت نمی کنم. من در مورد زمان گرفتن و تحریف آن صحبت می کنم، به گونه ای که به جای دشمن شما، متحد شما شود. پنجمین درس استاد این کتاب ابتدا به شما می آموزد که چگونه ارزیابی های کوتاه مدت می تواند منجر به درد طولانی مدت شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تصمیم واقعی بگیرید و چگونه میل خود را برای ارضای آنی مدیریت کنید، بنابراین به ایده‌ها، خلاقیت‌هایتان – حتی پتانسیل خودتان – فرصت می‌دهید تا به نتیجه کامل برسند.

در مرحله بعد یاد خواهید گرفت که چگونه نقشه ها و استراتژی های لازم برای پیگیری تصمیم خود را طراحی کنید، آن را به واقعیت تبدیل کنید با تمایل به انجام اقدامات گسترده، صبر برای تجربه “زمان تاخیر” و انعطاف پذیری برای تغییر رویکرد خود به دفعات. به عنوان مورد نیاز. هنگامی که بر زمان تسلط پیدا کردید، متوجه خواهید شد که چقدر درست است که اکثر مردم آنچه را که می توانند در یک سال به دست آورند، دست کم می گیرند – و آنچه را که می توانند در یک دهه به دست آورند، دست کم می گیرند!

من این درس‌ها را با شما به اشتراک نمی‌گذارم تا بگویم همه پاسخ‌ها را دارم یا زندگی‌ام عالی یا روان بوده است. من مطمئناً زمان های چالش برانگیزی را داشته ام. اما از طریق همه اینها، من موفق به یادگیری، اصرار و موفقیت مداوم در طول سالها شده ام. هر بار که با چالشی روبرو شده ام، از آموخته هایم استفاده کرده ام تا زندگی ام را به سطح جدیدی برسانم. و مانند شما، سطح تسلط من در این پنج زمینه همچنان در حال گسترش است.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *