دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module - How to Maximize Your Score
دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

جدید! اکنون شامل یک آزمون تمرینی کامل آیلتس است. این کتاب خودآموز عالی برای آمادگی شدید آیلتس در چند هفته برای کمک به زبان آموزان برای دستیابی به بهترین نمره شخصی خود طراحی شده است. تمام نکات، تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و توصیه‌ها بر به حداکثر رساندن امتیاز دانش‌آموزان از طریق افزایش سرعت و کارایی حل تکلیف و جلوگیری از اشتباهات معمولی متمرکز است. “Ace the IELTS” مورد علاقه معلمان و همچنین زبان آموزان است.


نقد


برای کسانی که بر روی بخش عمومی آیلتس تمرکز می کنند، این کتاب را باید حتما داشته باشند. کتاب دوم سیمون براورمن با تمرکز بر روی محتوا و استراتژی، به طور جامع همه ماژول های آزمون را پوشش می دهد و مهمتر از آن، تکنیک ها و نکات منحصر به فردی را برای غلبه بر امتحان واقعی ارائه می دهد.

این کتاب که به زبانی ساده و قابل درک نوشته شده است، برای بهبود کارآمد و مؤثر نمرات ماژول عمومی آیلتس طراحی شده است. Ace the IELTS حتی شامل یک آزمون نمونه کامل آیلتس است. همچنین پیوندهایی به آزمون‌های تمرینی آنلاین ارائه می‌کند که در آن مهارت‌های آموخته‌شده از این کتاب می‌توانند بیشتر تمرین شوند.

این کتاب که قبلاً توسط تعداد بیشماری آزمون‌دهنده قبلی مورد استفاده قرار گرفته و به آن اعتماد کرده‌اند، یک کتاب ساده و در عین حال مؤثر برای ماژول عمومی آیلتس است.” – سردبیر راهنمای مطالعه آزمون

مشخصات محصول


ناشر : Simone Braverman; بازبینی شده با آزمون تمرین کامل آیلتس
زبان: انگلیسی
شومیز : 90 صفحه
ISBN-10 : ‎ 0987300989
ISBN-13 : ‎ 978-0987300980

درباره نویسنده

Simone Braverman بنیانگذار www.IELTS-Blog.com – یک وب سایت مشهور جهانی برای آمادگی آیلتس است.

ماموریت سیمون این است که به افراد پرمشغله ای که انگلیسی آنها بسیار عالی است کمک کند تا پس از یک آمادگی کوتاه در اوقات فراغت خود به نمره بالایی در آیلتس (بالاتر از حد انتظارشان) برسند – حتی اگر قبلاً نمره پایینی کسب کرده باشند، یا ناتوانی یادگیری داشته باشند و یا بیش از حد مشغول باشند. یا کسانی که اصلا وقت ندارند و از ساعت 7 صبح تا 7 بعدازظهر کار می کنند یا تا حد مرگ از امتحان می ترسند.

بیش از 30000 نفر در نکات و به روز رسانی های روزانه IELTS-Blog مشترک هستند.

کتاب‌های الکترونیکی «Target Band 7» و «Ace the IELTS» بیش از 352000 بار دانلود شده‌اند.

در سال 2014 وبلاگ آیلتس توسط بیش از 4 میلیون نفر از سراسر جهان بازدید شد که کاربران بیش از 13.5 میلیون صفحه را دانلود کردند.

نه تنها زبان آموزان، بلکه معلمان نیز کتاب های سیمون را انتخاب می کنند.

گواهی یک معلم برای “Ace the IELTS”

نظرات

من این کتاب را چند هفته پیش آوردم تا برای آیلتس آماده شوم. با وجود اینکه هنوز برای آیلتس شرکت نکرده ام، اما باید به دو چیز خوبی که تا به حال احساس کردم اشاره کنم

من یک مهندس کامپیوتر حرفه ای هستم و از 11 سال گذشته با شرکت های چند ملیتی کار می کنم، بنابراین فکر کردم دانش مناسبی در زبان انگلیسی دارم و باید برای آیلتس اقدام کنم. همان لحظه ای که شروع به بررسی این امتحان کردم سطح اعتماد به نفسم به میزان قابل توجهی کاهش یافت. چیزهای ترسناک زیادی در همه جا نوشته شده بود و من احساس کردم رفتن به فضا راحت تر از اقدام برای این کار است. سپس شروع به جستجوی کتاب در آمازون کردم، در ابتدا برای خرید این کتاب تردید داشتم. سپس فکر کردم که فقط 20 دلار است، بیام فرصت بدم بهش. اما به لطف غریزه ام، لحظه ای که شروع به خواندن 3-4 صفحه اول کردم، سطح اعتماد به نفسم را بازگرداندم. من واقعاً از روند خوب ارائه شده در اینجا خوشم آمد. نمی‌دانم در امتحان واقعی چقدر نمره می گیرم، اما اعتماد به نفسم را فقط با 20 دلار به دست آوردم. معامله بدی نیست.

من یک فرد فرآیند گرا هستم. برای من این کتاب مناسب است. این کتاب به‌جای اینکه همزمان به همه جا بروید، مسیر و روندی را به شما می‌دهد که باید دنبال کنید. پس از خواندن چند صفحه، متوجه خواهید شد که دقیقاً چه کاری باید انجام شود تا باند هدف 7 را بدست آورید و چگونه این کار را انجام خواهد داد. من شخصاً آن را دوست داشتم.

آخرین نکته که باید در مورد نویسنده اشاره کنم. باید از نگرش او نسبت به این کتاب قدردانی کنم. من می دانم که هیچ میانبری برای این امتحان وجود ندارد، نه در هر امتحانی مانند این. اما در عین حال راهنمایی که می کنید بسیار مهم است. پس از دنبال کردن یک کتاب یا معلم برای یک هدف، اکثر ما شروع به به ارث بردن نگرش راهنما می کنیم و به نظر من این بسیار مهم است. نگرش مثبت منجر به موفقیت می شود و نگرش منفی شما را گمراه می کند. من فکر می کنم، او در سراسر کتاب نگرش بسیار مثبتی داشت. وی به مشکلات بخش های مختلف اشاره کرد و در عین حال به راه درست غلبه بر آن اشاره کرد

کتابی فوق العاده برای آمادگی برای آیلتس

من می خواهم برای مقاصد مهاجرتی در آیلتس شرکت کنم. این کتاب بهترین کتابی است که از فروشگاه کتاب پیدا کردم و این کتاب در آزمون عمومی بسیار مفید است. وقتی آزمون را رزرو می کردم، نمی‌دانستم چگونه خود را برای آن آماده کنم و واقعاً گیج بودم. وقتی این کتاب را پیدا کردم، دیگر فهمیدم چگونه خود را برای آزمون آماده کنم. حالا من می دانم چگونه انگلیسی یاد بگیرم. این به من در بهبود مهارت هایم امتحان کمک می کند.
باید از سیمون تشکر کنم که این کتاب مفید آیلتس را به من توصیه کرد!

برای نکات خوب است، یک تست تمرین برای هر ماژول

اگر فقط به دنبال ساختار یا نکات هستید بسیار موثر است. اگر به دنبال نکاتی برای افزایش امتیاز آیلتس خود هستید، این کتاب مفید است، برای هر ماژول 1 مقاله نمونه وجود دارد. اگر به دنبال نمونه مقالات هستید خوب نیست. می تونی بری تو یو تیوب و تست تمرین لیز آیلتس رو تایپ کنی خیلی خوب توضیح داده و تست تمرینی رایگان براتون گذاشت.

کتابی خیلی خوب

به‌عنوان یک انگلیسی زبان مادری، واضح است که از این نظر که برای گذراندن ماژول General Training آزمون آیلتس باید روی چه زمینه‌هایی تمرکز کنم، مزایای عمده‌ای دارم. دو تلاش قبلی برای من سه باند 9 و یک باند 7 را به صورت کتبی به جا گذاشته بود، برای مقاصد مهاجرتی به حداقل 8 در هر بخش نیاز داشتم و تا به حال، هم ناامید و هم مضطرب بودم. این بار، تجدید نظر کردم و یاد گرفتم که چگونه در این آزمون قبول شوم. به وضوح نیاز داشتم که ساختار را بدانم و چگونه از دام ها جلوگیری کنم. ویرایش سوم ACE IELTS توسط Simone Braverman: ماژول عمومی آیلتس- چگونه امتیاز خود را به حداکثر برسانم به من کمک زیادی کرد و در انتقال من از گروه 7 به 8.5 در بخش نوشتن کمک کرد.

به لطف دستورالعمل‌های عملی ساده، این کتاب به شما کمک می‌کند تا انواع مختلف سؤالات نوشتاری پرسیده شده را تجزیه و تحلیل کنید. این نکته کلیدی برای دانستن نحوه پاسخگویی در قالب مورد انتظار ممتحنین آیلتس است. تنها در چند روز، از طریق نکات و استراتژی های عالی، سناریوهای متنوع، کلمات “هوشمند” و برخی از ساختارهای اساسی پیوند بخش ها و جملات آگاه می شوید با کمک مثال های عینی، آزمون کامل تمرینی شبیه آیلتس و لینک های فراوان به آزمون های مبتنی بر وب، قطعاً پیشرفت خواهید کرد.
نکات کتاب برای هر دو تست Listening و Reading بسیار مفید هستند و به شما کمک می کنند تا اگر از طریق تمرین آنها را به کار ببرید، به باند 7 برسید. بخش اسپیکینگ از نظر مثال ها و سناریوها بسیار کامل است اگرچه ارزیابی آن برای من دشوار است زیرا نیازی به کار در این زمینه ندارم.

به نظر من کتاب بیشتر برای انگلیسی زبانان سطح پایین در نظر گرفته شده است. انگلیسی استفاده شده ساده است و تنوع دستوری و ساختار جمله می تواند پیچیده تر باشد. به همین ترتیب، می‌توان بر واژه‌های ارتباطی همیشه مهم تأکید بیشتری داشت. برای من، این یک پله اساسی برای رفتن به مراحل پیچیده تر بود که من را به سطح گروه 8 رساند. و اگر امتیاز باند بالایی را هدف قرار دهید، نباید به تنهایی از این کتاب استفاده کنید.

با این حال، کتاب به سرعت اعتماد به نفس ایجاد می کند و خواندن آن آسان است، ساختار خوبی دارد و نکاتی را ارائه می دهد که به خلاصه کردن همه موارد ضروری کمک می کند. مهمتر از همه، مقرون به صرفه است زیرا گزینه های بسیار گران زیادی وجود دارد و بنابراین نقطه شروع عالی است.
همگی موفق باشید. این امتحان را می توان فتح کرد، مطمئناً!

بهترین کتاب

من کتاب را تهیه کرده ام و تمام این کتاب فوق العاده آن را خواندم و تمام ایده ای را که در آزمون آیلتس می خواستم و نیاز داشتم را به من داد. کتاب واقعاً همه نکات را از A تا Z دارد. بنابراین نیازی به جستجوی چیز دیگری در جایی نیست. فقط باید تست ها را تمرین کرد. بنابراین می توانم بگویم بهترین کتاب برای نکات و راهکارها است.

“Ace the Ielts” یک کتاب ضروری برای ielts است. این کتاب به من کمک کرد رازهای پشت امتحان را بفهمم. با چیزهایی که در این کتاب یاد گرفتم، نمی توانم چیزی کمتر از یک باند 8.5 انتظار داشته باشم، زیرا اعتماد به نفس و دانش من را افزایش داده است.

یک کتاب عالی برای شروع

یک کتاب عالی برای شروع این به شما یک دید کلی در مورد آیلتس می دهد. همچنین، من معتقدم این کتاب برای افرادی که به طور روزانه از زبان انگلیسی استفاده می کنند بیش از اندازه کافی است. این شامل تمام نکات و استراتژی های آیلتس است. شدیدا توصیه میکنم 🙂

این کتاب برای به دست آوردن امتیاز باند خوب بسیار ضروری است

من از این کتاب استفاده کردم. در حین آماده شدن برای آزمون عمومی آیلتس.. این کتاب در زمان کمی به من کمک کرد. زیرا کتاب اطلاعات دقیقی برای همه بخش ها دارد. کتاب های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد. اما این کتاب برای گرفتن نمره باند خوب بسیار ضروری است.

توصیه های هوشمندانه سایمون به من کمک کرد تا نمره 7 را بگیرم

این کتاب در آمادگی من برای آیلتس بسیار مهم بود. توصیه های هوشمندانه سایمون به من کمک کرد تا در ماژول شنیداری امتیاز 7.5 و حتی 8.5 را کسب کنم. اکنون از نتایج خود بسیار راضی هستم و این کتاب را به همه کسانی که به دنبال توصیه های خوب و تکنیک های کاربردی هستند توصیه می کنم! آن را بررسی کنید!

کتاب فوق العاده

بعد از اینکه تصمیم گرفتم در آیلتس شرکت کنم، مطمئن نبودم کدام کتاب را بخرم. بعد از جستجو، این کتاب را پیدا کردم. در ابتدا می خواستم Barrons را بخرم. با این حال، پس از خرید این، متوجه شدم که بیش از حد کافی است. بهترین چیزها هستند.

1) نکات و ترفندها
2) پیوندهایی برای تست های تمرینی
3) قیمت پایین
4) ثبت نام در وبلاگ کمک کرد

با تشکر سیمون.

یک کتاب کامل و مفید در مورد آیلتس

من به دنبال تست های عملی زیادی به صورت آنلاین برای آزمون آیلتس بودم. من این کتاب را پیدا کردم و تمام نظرات را خواندم. بعد، یکی برای خودم گرفتم. این کتاب به شما نکات زیادی را می دهد تا در مدت زمان کوتاهی به طور موثر آماده شوید. دانستن زبان انگلیسی تنها شرط لازم برای قبولی در این آزمون نیست. دانستن نحوه نزدیک شدن به آزمون در زمان و محدودیت های داده شده بسیار مهم است. به نظر من این کتاب در این زمینه بسیار مفید است.
ممنون سیمون برای چنین مجموعه عالی.

کتاب عالی!

من دو ماه قبل از امتحان ACE IELTS را خریدم. تا آن زمان من چیز زیادی در مورد آیلتس نمی دانستم و همه چیز را از این کتاب یاد گرفتم. انگلیسی من خیلی خوب نبود (و هنوز هم خوب نیست) اما باید در امتحان نمره 5.5 می گرفتم. این کتاب به خوبی در مورد هر بخش از آزمون آیلتس توضیح می دهد و دقیقاً به شما می گوید که چگونه باید آماده شوید. از این کتاب فهمیدم که برای رسیدن به هدفم لازم نیست انگلیسی را کامل بدانم، بلکه باید تکنیک‌های هر بخش از امتحان را یاد بگیرم. پس از خواندن این کتاب و انجام تمام وظایف در آزمون آیلتس شرکت کردم و نمره 6.5 را گرفتم! خودمم باورم نمیشد!
من آنقدر هیجان زده بودم که فقط مجبور شدم به اینجا برگردم و این نقد را بنویسم!
متشکرم سیمون برای این کتاب فوق العاده!

این خودآموزی شگفت انگیز است

من آیلتس تدریس می کنم و بیش از ده کتاب آیلتس دارم. این یکی از موارد مورد علاقه من است زیرا نویسنده اطلاعات بسیار خوبی را در یک کتاب کوتاه و کاربرپسند ارائه کرده است.

نکته مهم این است که به زبان انگلیسی ساده نوشته شده است بنابراین به راحتی قابل درک است. بر روی نکات و ترفندهای مفید فراوانی تمرکز دارد که می تواند برای هر کسی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارد مفید باشد.

سایر ویژگی های عالی عبارتند از عبارات مناسب برای استفاده در بخش های نوشتاری و گفتاری و همچنین یک برنامه مطالعه عالی که زبان آموزان می توانند برای آماده شدن برای آزمون استفاده کنند.

این یک کتاب عالی برای آمادگی آیلتس است.

کتابی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس

من یک انگلیسی زبان مادری هستم که برای مقاصد مهاجرتی باید آیلتس را بگذرانم. صادقانه بگویم فکر می کردم آیلتس برای من آسان است. وقتی به برخی از امتحانات گذشته نگاه کردم و نمره خوبی نگرفتم، شوک بزرگی گرفتم. پس از آن شروع به وحشت کردم زیرا به یک باند 8 در هر 4 قسمت نیاز داشتم!

کتاب‌های زیادی همراه با اطلاعات در اینترنت وجود دارد و انتخاب صحیح آن کار دشواری است – اگر چیزی وجود داشته باشد، شاید اطلاعات زیادی وجود داشته باشد. این کتاب از این جهت که به شما اعتماد به نفس می‌دهد با همه کتاب‌های دیگر متفاوت است. به روشی دوستانه، موثر و مثبت به شما آموزش می دهد که عالی است. همچنین یک وب سایت بسیار مفید وجود دارد که به کتاب همین نویسنده پیوند داده شده است.

امیدوارم همانطور که می گویند، اثبات در نتیجه کار باشد و من بتوانم به زودی به اینجا برگردم و گزارش بدهم که نتیجه مورد نیازم را گرفته ام.




برای مشاهده لیست کامل درس های زبان انگلیسی سایت اینجا را کلیک کنید.


جدیدترین درس های زبان انگلیسی ما را از طریق پست الکترونیک دریافت کنید

آدرس email خود را در این کادر وارد کنید.

توسط FeedBurner

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *