کتاب سبک های درام نوزای راک معاصر و بیت ها و ریتم های سرتاسر دنیا

 

دانلود کتاب سبک های درام نوزای راک معاصر و بیت ها و ریتم های سرتاسر دنیا

کتاب سبک های درام نوزای راک معاصر و بیت ها و ریتم های سرتاسر دنیا

توضیحات و دانلود کتاب

معرفی منابع مشابه
آموزش درامز فور دامیز

احتمال آسیب های حرکتی تکراری.

این که یک نوازنده تمام وقت یک گام دور از فقر مطلق بدون مزایای بازنشستگی است. وضعیت مالی عادی شما خیلی دور نیست. موسیقی یک هنر فوق العاده است، اما یک حرفه وحشتناک است.

ایده ی پیشقدمی از تکه های تمرین و گام ها را به عنوان یک کارآفرینی پذیرفته نیست. مهمترین هدف این مطلب است که یک انگشت قوی و مستقل داشته باشید.

شما ضروری است عادت های تمرینی را که برای شما کار می کنند، به جز کسی نگذارید.

درامز نوازندگی قادر است افزوده، چنانچه شما عاشق مجسمه سازی که شما نوازندگی می کنید. چنانچه قلب در سبک دیگری از موسیقی باشد، همه چیز به این معنی است که چنانچه بیشتر قسمتهایی که در آن ژانر نوازندگی می کنید، وجود داشته باشد. چنانچه اشیاء معلم، معلم دیگری پیدا کنید.

ساختار دست منحصر به فرد است

ساختار دست منحصر به فرد است. بیم انگشتی که ویرایشگر توصیه می کند. سفید آن را با کاغذ مایع یا نوار سفید اصلاح کنید.

(من سهام خود را در BIC ندارم و یا این تصویر را ندارم، برای مقاصد آموزشی تحت مقررات استفاده منصفانه از قانون کپی رایت ارائه شده است).

اگر انگشتی که در حال استفاده از درد یا فشار هستید دست خود را از آن استفاده نکنید.

هر گونه مشکلات انگشتی یک معما است که ضروری است حل شود. پاسخی را که برای شما کار می کند پیدا کنید. نوازندگی از آن

اگر شما از سوئیت های JS باخ استفاده می کنید، سپس اختراعات و سینفونیا (3 بخش اختراع، هرگز توسط باخ آن را نگاشت) پارتتا و چهل و هشت مقدمه و فوجی از خنثیسازی خنثی و گولدبرگ به همراه سوناتهای D. Scarlatti، شما به تمرینات هانون و چرنی نیاز ندارید (به استثنای تمریناتی که انگشتان چهار و پنج را تقویت می کند)، تکنیک شما برای نوازندگی بتهوون، شوپین و لست بسیار مهیج خواهد بود.

پدال برای موسیقی

از پدال برای موسیقی J S BACH و Scarlatti، PERIOD استفاده نکنید! انجام دهید و خودتان را تقلب کنید هر دو آهنگساز علاوه بر نمونه هایی از کنتراست و آثار بزرگی از زیبایی، استعداد استعداد انگشتی و مهارت را بهتر از اکثریت وسیع تمرین می کند.

استثنائات پیشوایان و اتیوپی های شپنین هستند. چنانچه استاد باچ اسکارلاتتی را بدون پدال کارگردانی کنید، پس چوپین (که دانشجویانش را جی س ساوه و اسکارلت تدریس می کند) حساسیت بیشتری خواهد داشت.

بسیاری از دانش آموزان و نوازندگان از پدال نگهدارنده به عنوان یک قیچی استفاده می کنند. آن ها نمی توانند بدون آن نوازندگی کنند. پدال بسیاری از گناهان را پوشش می دهد. ایضا پدال بسیاری از گناهان را نیز به نمایش می گذارد.

پس از پخش هارپسیکورد، (که نیاز به مقدار قابل توجهی از لمس برای تولید یک آهنگ عالی)، متوجه شدم آواز خواندن توسط چکش های ساز درامز بوجود می آید که مدت زمان ضعیفی را در بخش های مختلف پخش می کنند. باخ، موتزارت و بتهوون در زمان چپ خود (با ریتمیک) با تنظیمات برای

برای رسیدن به این نکته ضروری است که نت های نوشته شده بر بر روی کلید باس توسط دست چپ انجام می شود و نت های نوشته شده در کلید ترکیبی با دست راست دست گرفته می شود.

یک شرکت CPA مجانی را پیدا کنید و یک شرکت LLC (شرکت مسئولیت محدود) را برای اهداف مالیاتی بسازید چنانچه در گروه بمانی هستید علاوه بر گروه تشکیل یک شرکت.

درامر ها چه زمانی ساز درامز را نوازندگی می کنند؟

سؤال خوبی بود! من واقعا فکر می کنم که به پیانیست بستگی دارد.

در خانه من، ساز درامز ما در “اتاق بازی” است. اساسا این مطلب است که همه اسباب نوازندگی ها برای بچه های جوان تر است. دو قفسه کوتاه با چند سبد کوچک اسباب نوازندگی در آن ها وجود دارد. ساز درامز درست در مقابل دیوار است، با دو تصویر قدیمی و کوچک از یک پسر جوان، یحتمل در سن پنج سالگی.

به سمت راست پیانیست، پنجره ها به حیاط جلویی وجود دارند. شما دارای این قدرت هستید بسیاری از محله را از سمت راست آنجا ببینید. زمانی که که من یک قطعه ای را نوازندگی می کنم که بسیار با آن آشنا هستم، اغلب به نقاشی ها و یا پنجره ما در هنگام نوازندگی نگاه می کنیم.

یک قطعه دشوار

وقتی که من یک قطعه دشوار نوازندگی می کنم که من آن را حفظ کرده ام، اغلب به دست هایم نگاه می کنم. به عنوان مثال، هنگام نوازندگی پرتاب افسانه ای در بیش از یکصد و شصت بار در دقیقه، من اغلب دست های خود را می بینم تا اطمینان حاصل کنم که هر نت را در هماهنگی و درست انجام می دهم.

اغلب، من فکر می کنم در حالی که من نوازندگی – این یکی از چیزهای مورد علاقه من در خصوص موسیقی است. به خصوص چنانچه این قطعه است که به معنی بسیار برای من است، من در خصوص چیزهای دیگر که من آن را نوازندگی می کنم فکر می کنم. این یک راه خوب برای باز کردن است. من خیلی احساساتی نیستم، اما ساز درامز راهی است که من آن را آزاد کنم.

این چیز عالی در خصوص موسیقی به طور کلی است، واقعا – برای هر احساسی قطعه (یا حتی یک آکورد ) وجود دارد. از این بر روی زمانی که نوازندگی می کنم، معمولا فکر می کنم – و اغلب، من به یک دنیای کاملا متفاوت می روم.

من حدس می زنم که این بستگی به این دارد که چگونه با موسیقی، مخاطب و میزان تمرکز آن ها راحت هستند.

حافظه نوازندگی

اگر از حافظه نوازندگی می کنم، اغلب به فضا و یا یک شیء استاتیک نگاه می کنم، اما مغز من در حال دیدن این صفحه است. چشم من ممکن است باز باشد، اما آن ها نمی بینند.

برای اکثر موارد، چنانچه من در حافظه موتور بنوازم ، حدود پنجاه درصد از زمان تماشا را تماشا می کنم.

من به ندرت به دستم نگاه می کنم، زیرا در تاریکی مطلق تمرین می کردم تا دست هایم در پیدا کردن جایی که ضروری است باشند بسیار خوب است.

اگر من همراه یک خواننده، پنجاه درصد از زمان من به دست آن ها ، دیافراگم، دهان، سینه، چشم ها نگاه می کنم. . . .

اگر بخواهم موسیقی را بخوانم، نوع نگاه کردن به آینده و حفظ الگوهای یا آکورد ها است، سپس به عقب برگردم، سپس به جلو، عقب، جلو برویم. . . . من تعجب می کنم جایی که جورج شارین می آید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *