با این کتاب شروع به یادگیری پیانو کنید

با این کتاب شروع به یادگیری پیانو کنید!

من همیشه می خواستم ساز پیانو را یاد بگیرم اما هرگز نمی دانستم از کجا شروع کنم. یک دوست داشتم،که اتفاقا یک موسیقیدان شگفت انگیز است و او این کتاب را به من توصیه کرد. من خیلی خوشحالم که به حرفش گوش دادم و تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. اکنون در حال یادگیری “Greensleeves” هستم، برای اینکه یکی از موارد مورد علاقه مادربزرگم بود.

من به شدت معتقدم این کتاب باید توصیه شود با تشکر از آملیا !!

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

من هیچ وقت در نواختن پیانو خیلی خوب نبودم ولی واقعا با این کتاب لذت بردم

پس از چندین سال درس های ساز پیانو، این ساز را زمانی که یک کودک بودم یاد گرفتم، هرگز خیلی خوب نبودم اما واقعا لذت بردم. همیشه امیدوار بودم روزی یک ساز پیانو داشته باشم. یک ساز درست حسابی! تقریبا پنجاه سال بعد، بالاخره یک کیبورد موسیقی کامل خریدم اما متوجه شدم که نوازندگی کردن با آن راحت نیست، زیرا یادم بود چگونه بنوازم. این کتاب دقیقا همان چیزی است که من نیاز داشتم. با دستورالعمل های گام به گام و ویدیو، من به یک شروع عالی نیاز داشتم (یا لازم است بگویم به یک شروع جدید نیاز داشتم).

کتابی بزرگ

من همیشه با ساز پیانو و کسانی که قادر به نوازندگی هستند، ارتباطه داشته ام. این کتاب یک راه عالی برای شروع است. ابتدا برخی مفاهیم اساسی را با مفاهیم و تصاویر راحت تر برای درک می کند. مشتاق کار خودم در این کتاب هستم در حالی که یادگیری از طریق این کتاب، حاوی اطلاعات ارزشمندی است که لازم است از آن برخوردار شویم. من قطعا این کتاب را به هر کسی که علاقمند به پخش ساز پیانو است توصیه می کند.

همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه ساز پیانو را بنوازم . هر چند به نظر میرسد ترسناک است. اما با خواندن از طریق این کتاب حس می کنم که در واقع قادر هستم این کار را انجام دهم. این برای هر کسی که ترس از موسیقی نداستن را دارد، مناسب است. به زبان ساده بگویم یعنی به راحتی قابل درک نوشته شده است.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

کتاب پیانو برای مبتدیان!

این کتاب ساز پیانو برای مبتدیانی است که هرگز تجربه موسیقی نداشته اند. انتخاب آهنگ هایی که دارای این قدرت هستند تا با استفاده از آن نوازندگی کنید، بسیار عالی است. این یک راه استثنایی برای شروع یادگیری ساز پیانو بدون تجربه است و این کتاب را می توان در تمامی سنین استفاده کرد. من به سرعت و به طور کارآمد با این کتاب یاد گرفت، و هرگز گیج نشدم. واقعا از ضبط MP3 تمام آهنگ ها در کتاب لذت بردم، زیرا خیلی خوب بود که بررسی کنم چه چیزی در ساز پیانو انجام می شود. ایضا ، همراه با نوازندگی قطعا بسیار خوب بودند. فیلم ها نیز عالی بودند.  فیلم ها بیشتر به من انگیزه داد برای اینکه مفاهیم در فیلم های آموزشی بیشتر توضیح داده شده اند. من کاملا از این کتاب ساز پیانو لذت بردم. قطعه مورد علاقه من Rondo ترکی موتزارت بود.

 

فوقالعاده است!

من این کتاب برای دخترم خریدم که فوق العاده بود!

این یک کتاب عالی برای مبتدیان است و ایضا برای نوازندگان و مورد استفاده برای نوازندگی و بازگشت به موسیقی است. من از آن در کنار کسی که مبتدی هستم استفاده می کنم و این یک بررسی کامل برای من بود و یک مقدمه برای بدست آوردن دانش موسیقی ام. این کتاب یک دوست خوب برای من است. یکی از جنبه های مهم این کتاب، انواع مختلفی از فرمت ها است – بسیاری از کتاب های مبتدی که در آن فقط چند قطعه مشترک و مشهور کلاسیک وجود دارد.

فیلم هایی که با این کتاب همراه بودند بسیار مفید بود، برای اینکه یادگیرنده بصری نیز خواهید بود و نه فقط یک یادگیرنده “کتاب” عادی. با این حال، چنانچه شما قصد ندارید از ویدیوها استفاده کنید، توصیه می کنم یک کپی فیزیکی از کتاب بخرید تا نسخه ی کتابخوان که دارای فیلم های داخل آن است. این بیشتر ترجیح شخصی است، اما صفحه نمایش من برای چشم من کمی بیش از حد کوچک است. به طور کلی و به معنای کلمه یک محصول عالی!

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

این یک متد یادگیری شگفت انگیز پیانو برای یک مبتدی است

این یک یادگیری شگفت انگیز برای یک مبتدی است. من وقتی شروع به نواختن یک کیبورد موسیقی کردم که خیلی جوان بودم و به دلایلی یا دیگر مشکلات، نوازندگی را متوقف کرده بودم. با کمک این کتاب با خوشحالی می توانم بگویم از بازگشت به نوازندگی شگفت زده شدم. از آنجا که یک کیبورد موسیقی دیگر گرفتم، راهنما بسیار راحت بود. این کتاب یک گام لازم برای معرفی دوباره به کلیدهای موسیقی بود. اعتقاد دارم این یک راهنمای  کاملا خوب است صرف نظر از سطح نوازندگی یک کیبورد نواز موسیقی و یا پیانو نواز! در حالی که این راهنمای مبتدی بود، من هنوز حس می کنم که راهنمای عمیقی بود و با توضیحات و اشکال تصویری، کار خوبی را انجام داده است. قطعا این راهنما را به هر کسی که میخواهد شروع به نواختن ساز پیانو یا شروع دوباره نوازندگی کند، توصیه می کنم.

 

 

 

کتاب ساز پیانو بزرگ!

با این کتاب شروع به یادگیری پیانو کنید
با این کتاب شروع به یادگیری پیانو کنید

من واقعا لذت بردم از نویسنده کتاب دیمون فرنتا، و نگاهی به موسیقی پویا کلاسیک آغازین. من در نوازندگی ساز پیانو تجربه داشتم، اما می خواستم نگاهی به کتاب بیاندازم تا ببینم چگونه ممکن است برای افرادی که می دانم پیش از این ساز پیانو را نوازندگی نکرده اند و تجربه موسیقی نداشته اند با آن بتوانند کار کنند. فکر می کنم کل کتاب عالی است!

این کتابی فوق العاده است در توضیح اصول. به عنوان مثال، مفاهیم یادگیری مانند نت ها، دو وسط، فاصله ها، دستورالعمل های بسیار مستقیم برای آنها در کتاب هستند. این را با استفاده از مقایسه راحت اگر ادغام کنید، دارای این قدرت خواهید بود که این ایده ها را بهتر درک کنید.

این برای کسانی که تجربه ندارند عالی است. همچنین برای انتقال های خطوط حامل بزرگ کتابی عالی است. کتاب عجله ندارد و هنوز هم در طول انتقال مفاهیم جدید بسیار آموزنده است و در سراسر موسیقی پیشرفته و پیشرفته تر می شود. من فکر می کنم که به قطعات انتخاب شده علاقه مند خواهید شد و مایل به ادامه یادگیری چیزهای جدید خواهید بود. من ایضا از فیلمهایی که اطلاعات بیشتری در باب آنچه می توانیم انجام دهیم قدردانی میکنم. این واقعا باعث می شود که این کتاب، کتاب بهتری در مقایسه با سایر کتاب های ساز پیانو تبدیل شود. درس های پاداش نیز عالی هستند. در مورد چیز هایی که گفتم مطمئن هستم ولی باید برخی از کتاب های دیگر را نیز بررسی کنم.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *