کتاب عالی پیانو مبتدی یا برای بررسی مجدد

کتاب عالی پیانو مبتدی یا برای بررسی مجدد

این دوره بزرگسال بسیار خوبی است. من یک نوازنده کلاسیک عمومی (نوازندگی گیتار کلاسیک) هستم و بیست و پنج سال پیش بعضی از بخش های پیانو را نیز آموختم. می خواستم دوره ای فراهم کنم که برخی از آموزش های تجدید نظر شده و ایضا بینش های جدید را ارائه دهد. من قادر شدم از طریق این کتاب در سه روز و شاید روزی یک ساعت یا بیشتر وقت بگذارم.

چنانچه شما یک مبتدی مطلق هستید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد که نه تنها مبانی مکانیک ساز پیانو ، بلکه تئوری را نیز به شما معرفی کند و ایضا به تدریج به کلیدهای موسیقی مختلف دست پیدا کنید. من البته کتاب را دوست دارم زیرا در هر دو دست نوازندگی واسطی را آموزش می دهد و گام های حرکتی بر خلاف آن را ارائه می دهد. ایضا نوازندگی موقعیتی و تئوری بسیار متداول (I-IV-V) را معرفی می کند. من سه مجموعه را خریدم و برای دنبال هر کتاب بر روی آخرین و به تدریج کلید موسیقی جدید رفتم. تنها چیزی که من در موردش دوست ندارم، به نظر میرسد کتاب استفاده از پدال نگهداری را ترجیح دهد. در حالی که این موجب می شود همه چیز زیبا و موجب تغییر واسطه یک ضربه محکم و ناگهانی شود. من هر قطعه را با حفظ و بدون تمرین و همزمان تلاش برای نگه داشتن اشکال به عنوان اینکه با استفاده از یک پدال می کنم می نوازم.

با این حال من کتاب را برای جوانان یا کودکان توصیه نمی کنم. قطعات برای آن ها کمی قدیمی است. در پایان اولین کتاب شما در حال نواختن برخی از آهنگ های مفید، هر چند در یک فرمت راحت خواهد بود (مانند اسکات جاپلین The Entertainer و یک کریسمس کوچک خوش تیپ). من ایضا گنجاندن بعضی از فاصله های دو نوع بلوز را دوست دارم. شما چیزی را فرا خواهید گرفت و حس خواهید کرد که تا زمانی که این درس را به پایان رسانده اید چیزی به دست آورده اید. کتابی بسیار توصیه شده! ایضا در صورتی که درباره ی یادگیری نوازندگی جدی هستید، سری را بخرید و گام و کتاب آرپژ را دریافت کنید.

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

دوره بزرگ برای بزرگسالان

 

من در چهل سالگی هستم و می خواهم دوباره بعد از حدود بیست و پنج سال از کنار گذاشتن ساز پیانو شروع به نواختن مجدد نم. این دوره عالی است و منطقی. من واقعا آرزو می کنم این زمانی دسترسی بود که به عنوان یک بچه نوازندگی می کردم. پیشرفت بسیار سریع تر خواهد شد. من به شدت توصیه می کنم به عنوان فردی با تجربه کمی بازگشت به ساز پیانو .

 

 

عالی برای مبتدیان بزرگسال

این تئوری آموزشی صدایی دارد و چنانچه با آن کنار بیایید، به سرعت فرا خواهید گرفت که ساز پیانو را نوازندگی کنید. من یک ستاره کمتر به کتاب امتیاز می دهم زیرا قطعات موسیقی، بی نهایت، خسته کننده و ناامید کننده هستند. ایضا انواع مختلفی از آن ها وجود ندارد. چیز دیگری که مهیج است این موضوع است که شما در یک موقعیت ایده آل برای هر آهنگ و نوازندگی قرار می گیرید.  قطعات در نهایت نیاز به حرکت به موقعیت های مختلف دارند که ممکن است شما پیش تر با مشابه آنها کار نکرده باشید.

برای تکمیل، من مجموعه سری کارشناسی آلفرد را انتخاب می کنم که همراه با آن نتایج بسیار خوبی داشته باشم. من قطعا سری آلفرد را توصیه می کنم، اما مطمئن شوید که برخی از آموزش های تکمیلی ساز پیانو را همراه با آن دریافت کنید.

 

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

این کتاب را حتما بخرید

 

نسخه VIDEO را خریداری نکنید! من این کتاب را برای هر آموزگار سالخورده توصیه میکنم. تبعیت از آن راحت است و موجب می شود که یادگیری به یک شادی تبدیل شود. من می گویم نسخه خستگی را بخاطر نیاورده است. زیرا برای کمک به یادگیری، صفحات برای هنرجویانی که برای پر کردن آن بسیار مفید هستند وجود دارد و سی دی به نظر می رسد مانند نسخه چاپی باشد. به شدت توصیه می کنم.

کتاب خوب برای یک هنرآموز بازگشتی است. تئوری را به نحو عالی ترکیب می کند.

برخی از قطعات راحت شما را مانند یک نوازندگی پیشرفته به تمرین نوازندگی وادار می کند.

 

 کتاب عالی پیانو مبتدی یا برای بررسی مجدد
کتاب عالی پیانو مبتدی یا برای بررسی مجدد

 

خوب برای یک هنرجوی بازنشسته

 

من این کتاب را خریدم زیرا برخی از قطعات من این کتاب را دوست دارم که بنوازم ، به عنوان مثال، Amazing Grace و Entertainer.

ترتیب این کتاب مانند یک کتاب معمولی گیتار کلاسیک است، تمرین بر روی کلید های مختلف، آکورد در کلید، گام ، ورزش انگشتان و برخی از قطعات راحت در کلید وجود دارد. دی وی دی با این کتاب وجود دارد. من پیشنهاد می کنم سفارش با دی وی دی آن را بدهید، چنانچه شما خودتان به خودتان نوازندگی یاد می دهید.

تئوری موسیقی در طول تمرینات عملی وجود دارد. این بسیار مهم است که مبانی را با تمرین یاد بگیرید.

من فکر می کنم این کتاب مقدمه خوبی برای نوازندگی ساز پیانو است.

من یک تازه وارد پیانو آموخته ام و اکنون نوازندگی جان تامسون را امتحان می کنم. درس های اول در Bach و Burgmuller و بیست و پنج مطالعه راحت و پیشرفته برای شروع. قطعات راحت در کتاب برای سرگرمی مخاطبان و نشان دادن مهارت ساز پیانو گردآوری شده است.

 

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

از داشتن کتاب خوشحالم!

این کتاب به من کمک می کند و فوق العاده ام. با اصول ساده برای یادگیری ساز پیانو و خواندن نت شروع می شود. آن را در یک زمان کمی به مرجع ساز پیانو تبدیل می کند. درسهای ویدیویی برای یک مبتدی مانند خودم مفید هستند. من از خریدم خوشحالم

کتاب متد جدیدی را به آموزش محشر ساز پیانو تبدیل می کند!

بیش از پنجاه سال از زمانی که من آخرین ساز پیانو را زدم (من شصت و دو ساله هستم). من گیتار کوچکی را نوازندگی میکنم، اما توانایی خواندن موسیقی من به وضعیت مبتدی تغییر کرده است. من یک کیبورد موسیقی خریدم و بر اساس بررسی های خوب این کتاب را برداشتم. چند صفحه اول به نظر بسیار ساده رفت، اما تصمیم گرفتم هر درس خواندن و کامل کنم، و من خیلی خوشحالم که انجام دادم! پس از نیمه راه از طریق اولین کتاب در یک هفته متوجه شدم که امر هایی را یاد گرفتم که معلم ساز پیانو هرگز انجام نداده است. من خواندن موسیقی راحت تر دارم و حس می کنم تا زمانی که من با این کتاب ها روبرو هستم، به پیشرفت ادامه خواهم داد. من سپاسگزارم که این سریال همه چیز را در بر داشت.

 

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *