کتاب پیانو عالی برای سطح صفر شروع

کتاب عالی!

 

این کتاب ساز پیانو مبتدی با افراد فراوانی شروع به یادگیری می کند. مخاطبان کتاب معمولی هستند، اما شما ایضا دارای این قدرت هستید پیوندهای خود را به فیلم ها پیگیری کنید تا بتوانید آن را بهتر یاد بگیرید. من این کتاب توصیه می کنم  زیرا در هر سطح نوازندگی و یا اصلا تازه به سراغ یادگیری ساز پیانو باشید مفید خواهد بود.

شما با این کتاب قادرید ترفندهای جدید را یاد بگیرید. و ساز پیانو را به اندازه کافی برای سرگرمی خود نوازندگی کنید.

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

کتابی مناسب حتی برای آدم پنجاه ساله

 

ما یک ساز پیانو (یاماها C2) خریدیم هنگامی که جوانترین دخترم علاقمند به نواختن ساز پیانو در سال دو هزار و نه شد. من پنجاه سال داشتم و تصمیم گرفتم که بخواهم یاد بگیرم که بنوازم و همیشه علاقه مند بودم. من آلات موسیقی  را در حالی که در حال رشد بود، امتحان می کردم. اما هرگز به طور جدی دنبال نکردم. بر این اساس من می دانستم که چگونه خواندن موسیقی را انجام دهم. اما هرگز یک ساز مبتنی بر کیبورد موسیقی که نیاز به دو مجموعه خطوط حامل (ملودی و آکورد ) به طور همزمان برای یادگیری باشد را نواخته بودم (گاهی اوقات چپ و راست دست ها در جهت مخالف قرار می گیرند و اغلب در ضربه های مختلف!). بر این اساس با Alfred’s All-In-One Course Book یک و سپس دو شروع کردم، آموزش به خودم را انجام دادم (ایضا کتاب سه را خریدم، اما هنوز آن را نگرفته ام).

هنگامی که که اصول را آموختم، فهمیدم که «زندگی خیلی کوتاه است» و آلفرد به من به اندازه کافی مبانی نظری را آموخت که فقط بایستی شروع به نواختن موسیقی کنم که از سرگرم شدن با آن خوشم می آید نه فقط قطعات تکراری و خسته کننده. با کمک ویدئو من در اینجا و آنجا از “فانتوم اپرا” از اندرو لوید وبر و “موسیقی شب” را نوازندگی می کنم. فکر کردم در ابتدا غیرممکن بود، اما شما به زودی متوجه میشوید که فقط بر بر روی کلید های سیاه و سفید به جای آنهایی که بر بر روی سفید هستند نوازندگی می کنید. کلیدها و انگشتانم را برای نوشتن کلید (کنفرانس 1، 2، 3، 4، پنج با شروع انگشت شستم) در نت ها برای ساده کردن و در نهایت آموختن برای نواختن کل آهنگ ها نوشتم. مانند بسیاری از آهنگ ها، چندین صفحه از موسیقی وجود دارد.

اما فقط یک بخش از آن منحصر به فرد است و بقیه تغییرات در همان موضوع است. من تنها قطعه های منحصر به فرد اینجا و آنجا را امتحان می کنم تا بتوانم ویدیو را در حد قابل قبول برای بررسی ویدیوی فروشگاه های کتاب قرار دهم. در هر صورت امیدوارم که به خودتان بگویید که «من قادرم آن را انجام دهم» و پس از یادگیری اصول، فقط شروع به نوازندگی کنید. همانگونه که من آن را کاملا به عنوان پاداش برای خود قرار دادم. (خیلی بهتر از پاداش تصنیف خواندن از ساز پیانو می شود). امیدوارم که شما لذت از این کتاب ها لذت ببرید! بله، “شما قادرید ترفندهای جدید را یاد بگیرید”.

 

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

کتابی خوب!

 

35 سال پیش، به عنوان یک کودک، اصول اولیه یک آکوردئون روسی (“باین”) را یاد گرفتم.
امروز من چهل و سه ساله هستم
اما همیشه در کتار ساز پیانو خوابیدم.
با توجه به دوره آلفرد، رویایم به حقیقت پیوسته است!
من کتاب نه ساله را تکمیل کردم و اکنون در وسط کتاب دو هستم.
این واقعا جالب است . . . به خصوص پس از کتاب مدرسه آموزش موسیقی آکاردئون روسی این رویکرد بسیار جدید است.
موسیقی رسمی، لذت بخش تر. حس واقعا عالی هنگام یادگیری
مهم است که از طریق هر تمرین (هر قطعه) جلو بروید، در هر یک، مقدار قابل توجهی برای یادگیری وجود دارد.
من ایضا “انگشتان هوازی” هانون را به عنوان جزء مهم دیگری در بیست درصد از درسها در اختیار دارم. اما اکثرا از کتاب آلفرد استفاده میکنم.
من این کتاب را خیلی دوست دارم این یک دوره کاملا شارژ کننده و حیات بخش با توجه فراوانی به جزئیات است.

 

کتاب پیانو عالی برای سطح صفر شروع

 

من بعد از کلاس چهارم یک ساز فقط (فلوت) نوازندگی کردم اما هرگز نمیتوانستم موسقی بخوانم. (با گوش، گوش میدادم). سالها بود که آموزگارانم سعی کردند. فکر میکردم که از آن نا امید شدم. هنگامی که فارغ التحصیل شدم، متوجه شدم که واقعا نمیدانم که چه کاری انجام میدهم. بر این اساس یک کلاس ساز پیانو در کالج گرفتم. (مقدمه، اگرچه می دانستم که چگونه بنوازم اما هرگز نمی توانستم نوازندگی های دست چپ و راست را با همدیگر انجام دهم) و این کتابی بود که معلم توصیه کرد. در آن زمان، فکر کردم واقعا می دانستم چگونه خواندن موسیقی را انجام دهم و بنوازم. بر این اساس فقط کتاب را از دوستان قرض گرفتم. کتاب فوق العاده بود و خیلی کمک کرد. اما بعد از هنگامی که فارغ التحصیل شدم و شروع به تلاش برای یادگیری دوباره کردم، چیزی از کلاس نداشتم. بر این اساس کتاب را خریدم. این بسیار عالی است، حتی برای بار دوم. قطعا توصیه می شود.

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

 

بهترین معلم موسیقی تاکنون

من سالهاست (بیست و دو ساله) با فلوت نوازندگی میکنم. بر این اساس قادر بودم با سرعت خودم با این کتاب حرکت کنم فوق العاده بودم.  قادر شدم آنچه را که پیش تر می خواستم انجام دهم. برای تمرین و یادگیری لذت بخش است.
این کتاب به نحو عالی تنظیم شده است، یک ترکیب خوب بین عمل نواختن موسیقی، تئوری ، و تعادل فوق العاده بین چیزهای یادگیری برای دست راست و چپ.
کتاب رای داشتن ساز پیانو بسیار شگفت انگیز است. بدون سر و صدا از خم شدن / شکستن اتصال برای نگه داشتن آن است.
در کلاس های شخصی به ساز پیانو توجه کرده ام اما از انتخاب این کتاب بسیار خوشحالم.

 

کتاب پیانو عالی برای سطح صفر شروع
کتاب پیانو عالی برای سطح صفر شروع

 

دستورالعمل بزرگ

این یک کتاب واقعا عالی برای شروع ساز پیانو است. در چاپ بزرگ و راحت برای درک و تمرین است. تمرینات و ملودی های بسیار خوبی دارد. تلاش و تمرین متعدد به افراد اجازه می دهد تا ملودی های ساده و دارای قابلیت انتقال اعتماد به نفس را برای مبتدیان دنبال کننده خود فراهم کند.

من کتاب را دوست دارم چرا که بسیار مفید است و چیزهای جدیدی را از آن یاد می گیرم. واقعا موضوعاتی که در آن می خوانید شگفت انگیز است.

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *