کتاب پیانو عالی برای مبتدی ها

کتاب پیانو عالی برای مبتدی ها!

این کتاب بسیار آموزنده بود! من به دنبال بازگشت به یادگیری درس های ساز پیانو بودم، و این کتاب در نوع خود مرجع بود! فیلم هایی که به درس ها اضافه شده اند شاید بخش هایمورد علاقه من هستند و از آنان بسیار یاد گرفته ام. من خیلی بیشتر یک فرد بصری هستم تا یادگیرنده نوشتاری و با تماشای دیگران در حال انجام کارها به جای خواندن درباره آن به یاد می آورم و یاد می گیرم و غیره. این کتاب به من کمک فراوانی کرد زیرا فیلم های یکپارچه به ما در طول راه کمک می کنند. من این کتاب را به دیگران توصیه می کنم!

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

یک کتاب ساز پیانو خوب و مبتدی

برای مدت زمان فراوانی ساز پیانو را گرفته ام، اما یکی از مشکلاتی که همیشه برای کودکان پیانو تدریس می کردم این بود که چگونه به آن ها درس دهم. بعضی اوقات کتاب های ساز پیانو به نظر می رسد که با موسیقی که بزرگ سالان می شنوند و دوست دارند، با موسیقی ارتباط برقرار کنند. درسها، در حالی که مفید هستند، برای ایجاد علاقه مندی طولانی مدت در دوره های اوقات فراغت آموزشی تابستانه که من از آن حمایت می کنم نیز فراوان و کافی است. به همین دلیل این کتاب مفید خواهد بود.

با تبعیت از بعضی از تمرینات، ترکیبی از مبانی با آهنگ های محبوب و قابل تشخیص و لذت و تجربه ای متفاوت، خواندن این کتاب ساز پیانو را محتوایی نه تنها ساده تر بلکه لذت بخش تر می کند. من مدت ها بودن که روند یادگیری ام متوقف و قدیمی شده بود. اما با این کتاب به گذشته پرتاب شدم و نواختن برخی از قطعات را بعد از مدت ها به چالش گرفتم. این یک کتاب عالی است که فکر می کنم واقعا برای پاسخ دادن به سوالات من برای دانش آموزان که در باب یادگیری آن ها است کمک می کند. “بنابراین، به چه جهت این تمرین ها مهم است؟” راهنماهای ویدئویی ایضا به عنوان یک گزینه عالی برای کسانی که می خواهند به خود تدریس کنند و یا نمی توانند درس خصوصی بخرند، خدمت می کنند. در کل، یک کتاب ساز پیانو خوب و مبتدی.

 

من واقعا از یادگیری از این کتاب لذت بردم

من قبل از تلاش برای خواندن این کتاب هیچ وقت درسهای ساز پیانو نداشتم، و واقعا از یادگیری با آن لذت بردم. من همیشه می خواستم پیانو را یاد بگیرم اما همیشه به نظر می رسید که چالش بزرگی است. پس از گذراندن درس های مبتدی و برخی از مفاهیم موسیقی اولیه، حس می کنم این چیزی است که واقعا دارای قدرتش هستم انجام دهم. من هیجان زده برای ادامه یادگیری و قادر شدن به نوازندگی برخی از کلاسیک هستم.

فیلم های آموزشی مرتبط با آن کمک بزرگی هستند. من همیشه یادگیرنده بصری بوده ام و گرفتن این تصاویر سریع کمک بزرگی به من برای انتخاب موضوعاتی مانند موقعیت مناسب دست و خواندن موسیقی بود که همیشه در یاد دادن به خودم مشکل داشتم.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

این کتابی خوبی است!!

چرا من این کتاب را قبل از این ندیده ام؟  چطور قبلا متوجه نشدم که واقعا دارای این قدرت هستم یاد بگیرم که چگونه ساز پیانو را با آموزش به خود بنوازم . منظورم این نیست که هنوز به طور کامل آموخته ام، اما این کتاب به من یک راه و شروع عالی می دهد. تمرینات کتاب بسیار مفید هستند. طرح بندی متن و تصاویر راحت است برای چشم. عناصر خوب سازماندهی شده اند. هر چند رنگ سبز جلد مورد علاقه من نیست. من بزرگترین طرفدار ظاهر کتاب نیستم. اما هیچ وقت کتاب را با پوشش خود قضاوت نکنید. مصداقش این کتاب خوب است !

 

کتاب بزرگ برای شروع هنرجویان ساز پیانو

کتاب بزرگ برای شروع هنرجویان ساز پیانو . کتابی برای دنبال برنامه های آموزشی منظم است که خوانندگان را برای توسعه و پیشرفت و سپس برای هر درس آماده می کند. در بعضی نقاط کمی متن سنگین تر است و برخی بهبود در خواندن را با استفاده از طرح بندی در صفحه با نمودار تسهیل کرده اند. هنگامی که شما آنها را مورد استفاده قرار دهید، واقعا مفید خواهند شد. بهترین ویژگی شاید ویدیوهای همراه است که به شما کمک می کند تا از طریق درس یاد بگیرید، یک جزء بسیار مفید برای یادگیرندگان بصری. انتخاب قطعات کلاسیک هم دوست داشتنی است؛ این یک راه عالی است چشمان خود را بر این هدیه خوب کتاب متمرکز نگه دارید.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

این کتاب ایده هایی را به شیوه ای زیبا و مختصر می دهد

به عنوان یک نوازنده ساز پیانو نسبتا جدید، این امر در پاک کردن وقفه های در یادگیری که از زمان آخرین تمرین انجام داده است بسیار مفید بود. این کتاب ایده هایی را با شیوه ای زیبا و مختصر به نمایش می گذارد و ویدیوهای مرتبط به آن راحت است. من فقط چند روز است که به خواندن ادامه می دهم. از این روی پیشرفت های فراوانی را فعلا شاهد نیستم. اما فکر می کنم این کتاب به من کمک کند سریع تر یاد بگیرم. من قطعا به هر کسی که میخواهد ساز پیانو را به عنوان یک ساز جدید انتخاب کند، مخصوصا کسانی که بدون پس زمینه موسیقی عمیق هستند، توصیه میکنم.

 

کتاب پیانو عالی برای مبتدی ها
کتاب پیانو عالی برای مبتدی ها

این یک کتاب ساز پیانو بزرگ است

این یک کتاب ساز پیانو بزرگ است! من برای سالها نوازندگی کرده ام اما نسخه کتابخوان را برای دخترم (8 ساله) برای شروع یادگیریش دانلود کردم. او هیجان زده بود! او به خصوص فیلم ها را در هر درس به صورت یکپارچه دوست داشت. من این موضوع را دوست داشتم که این بدون مشکل برای رسیدن به هر درس بود. دختر من خیلی هیجان زده بود و می توانم بگویم از خوشحالی پرواز کرد. اولین شش درس را به سرعت یاد گرفت.

تحت تاثیر قرار گرفتم! من منتظر او هستم تا بتواند در باب برخی از قطعات بزرگ کلاسیک ذکر شده ادامه دهد. من قطعا این کتاب را برای هر کسی که همیشه میخواهد ساز پیانو را یاد بگیرم توصیه میکنم. اما ممکن است با نیاز به دانستن اینکه چگونه خواندن موزیک یا دانش دیگری را قبل از شروع به ارمغان بیاورید نیاز نداشته باشید. این کتاب واقعا از زیر و بم موسیقی شروع می شود. نوازندگان پیشرفته تر دارای این قدرت هستند از وسط شروع کنند و با درس های پیش رو حرکت کنند. تا آنجا که من می بینم، این واقعا چند سال درس است که در یک کتاب گنجانده شده است. داری ارزشی بزرگ!

 

پنج ستاره

راهنمای عالی برای یادگیری طیف گسترده ای از آهنگ های موسیقی کلاسیک.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *