برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتردانلود و آموزش های بیشتر

راه عالی برای شروع به یادگیری ساز پیانو

من دوست دارم که بتوانم این کتاب را در هر دستگاه مشاهده کنم من همیشه می خواستم ساز پیانو را یاد بگیرم یا آن را روزی به فرزندانم فراگیری بدهم. این کتاب توضیح بسیار مستقیم دارد و خیلی از تصاویر را برای کمک به کسانی که بیشتر به صورت بصری در آموزش خود (مانند خودم) بهتر هستند کمک می کند. نه تنها تصاویری وجود دارد که برای من قابل پیگیری و مرجع باشند، ایضا فیلم هایی وجود دارند که به من کمک بیشماری می کنند.

من ایضا دوست دارم که بتوانم این را در هر دستگاه، به ویژه iPad، مشاهده کنم، زیرا قادر هستم آن را در کتاب موسیقی برگردانم تا دستورالعمل ها را به طور مستقیم در مقابلم ببینم. طرز نوشتن و صحبت كردن دیمون فرنته بسیار واضح و ساده است، و برای  درك تمرینها بسیار راحت است. در حالی که فیلم ها را تماشا می کردم، تقریبا حس می کردم نوازندگی ساز پیانو چیزی است که خیلی دشوار است!

هر فصل در درس های به راحتی قابل هضم بنا نها شده است. از این روی برای من در زمان تمرین حس غرق شدن نمی دهد و قادر هستم در صورت نیاز آن را بازبینی کنم. من هرگز سعی نکردم قبل از این کتاب، چیز دیگری را امتحان کنم و قطعا دوست داشتم یک کتاب موسیقی در برنامه یادگیریم داشته باشم زیرا معمولا یادگیری نوازندگی کار خیلی بزرگی است. در مورد این کتاب همان طور که فیلم ها در یوتیوب هستند، برای مشاهده آن ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید. من همچنین قصد دارم از این کتاب استفاده کنم تا هنگامی که نوزادانم مسن تر شوند، آن ها نیز میتوانند با این کتاب یاد بگیرند و میتوانم به آن ها کمک کنم تا آن ها را تمرین کنند.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

موسیقی پانوی کلاسیک مبتدی دیمون فرنته یک راه عالی برای شروع به یادگیری ساز پیانو است

 

موسیقی پانوی کلاسیک مبتدی دیمون فرنته یک راه عالی برای شروع به یادگیری ساز پیانو است. من تمام عمرم را با نوازندگی سپری کرده ام، خودم را آموزش داده ام که چگونه برخی از آهنگ های محبوب را بنوازم . با این حال، تصمیم گرفتم که قدم آخر را بروم و برخی از تکنیک ها را امتحان کنم که اجازه می دهد که من در بخش ساز پیانو نیز مانند نوازندگی های کلاسیک مهارت داشته باشم. این دوره چیزی است که نیاز دارم چرا که تمرینات و مقدمه ای بر تئوری موسیقی را آموزش می دهد. این آموزش ها خسته کننده هستند، اما دوره آن ها کاملا جذاب هستند. فیلم ها ابعاد کاملتری را برای این دوره ارائه می دهند. قیمت نیز عالی هست. من آن را به شدت توصیه می کنم! شگفت انگیز و آسان!

شما واقعا قادر هستید از این کتاب یاد بگیرید

بالاخره آرزوی من برآورده شد و ساز پیانو را یاد گرفتم. این کتاب و فیلم ها شگفت انگیز است! راحت و واقعا سرگرم کننده است. آقای Ferrante یک پیانیست استاد و یک معلم عالی است. کسی که قادر است به من یاد بدهد که چطور می بایستی نوازندگی کنم، خوب است، زیرا فکر کردم که ناامید شدم. او نشان داد که من قادر هستم یاد بگیرم. کتاب او راحت است برای خواندن، خیلی پیچیده نیست که شما در تمام جزئیات کوچک گره خورده کند، شما فقط با آن می نوازید. عاشقشم!

 

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

از این کتاب برای ساز پیانو مبتدی لذت بردم

من واقعا از این کتاب برای ساز پیانو مبتدی لذت بردم و این کتاب را به هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه نوازندگی کند توصیه میکنم! تمام عکس ها و ویدیوهای همراه واقعا به من کمک کرد تا پیانو را یاد بگیرم زیرا به جای اینکه تنها یک معنای انتزاعی با کلمات درست باشد، این کتاب به شما اجازه می دهد در واقع تجسم و تمرین کنید.

این کتاب ایضا به اختصار و ارزشمند یاد می دهد تا به یاد داشته باشید نت ها، و اطلاعات در باب موقعیت صحیح دست را و به همین دلیل مهم است. آن ها واقعا در شروع با اصول اولیه تمرکز می کنند. که به شما در زمینه یادگیری نحوه پخش موسیقی کمک می کند. به عنوان یک موسیقی نواز ترومپت، من هم اکنون اصول اولیه کسر میزان را یاد گرفتم، اما من واقعا آرزو می کنم که من این کتاب را سالها پیش پشت سر گذاشته بودمو زیرا دوست دارم که ساده آموزش می دهد.

من همچنین قدردانی می کنم که چگونه کسرهای میزان مختلف را شکست می دهند و شما را تشویق می کنند تا با ضعف هر یک از میزانها خود کفایت کنید. به طور کلی، این کتاب یک ارائه فوق العاده است – ساده اما بسته بندی شده با کلمات، تصاویر، نمودار ها، و فیلم ها است. حتی با داشتن تمام این اطلاعات، شما بیش از حد با انبوه اطلاعات ناگهانی روبرو نمی شوید و صفحات نیز بسیار زیبا هستند. دستورالعمل های ویدئویی به راحتی قابل درک است و پر از اصطلاحاتی است که یک مبتدی قادر به درک آن است.

 

راه عالی برای شروع به یادگیری ساز پیانو
راه عالی برای شروع به یادگیری ساز پیانو

کتاب پیانو خوب

 

همان طور که کسی پیش از این هرگز ساز پیانو را نوازندگی نکرده بودم، می خواستم یک کتاب خوب را شروع کنم که بتواند مرا در جریان این روند راهنمایی کند. این کتاب فقط آن را انجام داد. این در یک روش روشن و قابل درک ارائه شده است. فیلم ها خوب هستند و نویسنده به نظر می رسد که دانش کاملی از موضوع دارد. من بیشتر به خودم یاد می دهم از این روی این روش فراگیری برای من مناسب است. من هنوز راه بیشماری برای رفتن دارم تا قبل از اینکه با ساز پیانو حرفه ای کار کنم، اما این کتاب شروع خوبی بود.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

شروع خوب برای مبتدی ها و بسیار مناسب برای تمرین

من بسیار با سابقه در نوازندگی هر ساز هستم ولی خیلی کمتر با ساز پیانو کار کرده بودم ، اما درس های در این کتاب مرا به خیلی از کلاس های قدیمی موسیقی بازگرداند و این کتاب برای یادگیری اصول اولیه ساز پیانو نوازندگی بسیار خوب است. Ferrante متدش بسیار واقع بینانه است.

همان طور که برخی از کتاب های فراگیری موسیقی، به شما کمک می کند انتظارات واقع بینانه برای پیشرفت خود را داشته باشید. با این حال، این تنها کتابی نیست که کار خوب آموزش پیانو را انجام دهد! چنانچه دیدید کتاب های دیگری نیز آن را انجام دهند.  بهتر است آموزش ها را بصری دنبال کنید تا درک چیزها را بهتر یاد بگیرید.

فیلم های آنلاین رایگان وجود دارد که به عنوان یک همراه برای کتاب عمل می کنند. این ویدیوها به شدت کمک می کنند. من این كتاب را به كسی كه مایل به یادگیری پیانو است توصیه می كنم.

 

درس های عالی پیانو برای هر کسی با هر سطحی

پس از خواندن از طریق المنت های کتاب،آماده هستم که نوازندگی پیانو را شروع کنم! در حال پیشرفت با درس های موسیقی در کنار خانواده ام هستم. من از برادرم در یادگیری نحوه نوازندگی ساز پیانو تبعیت کردم. سالها بود که چنین می کردم ولی مطمئن بودم که توانایی خواندن موسیقی را از دست دادم. پس از نگاه کردن به درس ها در این کتاب، همه این مفاهیم اکنون به نظرم ساده می آیند. نمی توانم صبر کنم تا دوباره شروع کنم.درسها به راحتی قابل پیگیری هستند و تصاویر آن ها را حتی ساده تر برای درک می کنند.

برای مشاهده و دانلود کتاب های پیانو اینجا را کلیک کنید

برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *