کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control

کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control

کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control

کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control

کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

بررسی خودآموزی

من واقعا از این کتاب لذت می برم و حس می کنم خیلی فراوان آموخته ام، گرچه من فقط در نیمه راه هستم. این امر قادر است برای دانش آموزان مبتدی یا کسانی که نیاز به قلم مو دارند، ایده آل باشد، به ویژه چنانچه آن ها با یک حرفه ای در کنار هم کار کنند. من در اواسط سی سالگی هستم، این کار را از طریق مطالعه خود انجام می دهم و آن را نسبتا راحت انجام می دهم. من امیدوار هستم که ساز درامز آکوستیک مناسب در نهایت داشته باشم و دوست دارم بدانم که چگونه ابتدا بایست خوب بنوازم . من هرگز فراگیری موسیقی ندیده ام، اما نوازندگی کرده ام و به گوش – به معنی، من بیشتر آکورد، نت ها، و یا موقعیت مناسب دست نمی دانم، و من قطعا نمی توانم موسیقی را بخوانم. این قطعا در حال تغییر است! اکنون ، من فقط می بینم که چقدر قادرم با آن دست و پنجه نرم کنم و بعدا بتوانم درس بخوانم، هنگامی که که قادرم آنرا بپردازم. من اکنون از کیبورد موسیقی شصت و یک کلید استفاده می کنم اما برنامه ای برای گرفتن یک کلید هشتاد و هشت کلید با کلید های مناسب برای درس های پیشرفته برای چند سال دیگر تا زمانی که بتوانم صدای آکوستیک دریافت کنم.

در حالی که مطمئنا ممکن است به خودتان یادآوری کنید (به هر حال!)، من قطعا توصیه می کنم فیلم های آموزشی را برای کمک به موقعیت های دست و موقعیت خود راهنمایی کنید. چندین نفر در یوتیوب، مانند یک “پنج عنصر اساسی یک موقعیت صحیح”، توسط یک مربی انگلیسی انگلیسی صحبت کردند. ایضا پیشنهاد می کنم بسته Combo Combo CD را برای کمک به سرعت (اشاره کنید: چنانچه کمتر از ده دلار باشد، یحتمل این دسته کوچک موسیقی جاز را خریداری نمی کنید). من به اشتباه بدون سی دی خریدم و شما قطعا آن را می خواهید، و بسته ترکیبی ارزان تر از خرید جداگانه است. چنانچه شما کتاب را بدون سی دی دریافت کردید، قادرید نسخه ی نمایشی را نیز در یوتیوب پیدا کنید. این فقط کمی خسته کننده است تا کنون، من همه چیز را جز یک (در ابتدای کتاب) قرار داده ام و فقط کمی بیش از پنجاه صفحه است. این برای آهنگ هایی که برای شما غیرممکن است یا برای نوازندگی کمی مشکل تر است مفید خواهد بود.

هنگامی که شما به پنجاه یا بیشتر، امر هایی که از جهشی سریع در پیشرفت (تغییر موقعیت) گرفته می شوند و نوع کتاب وضوح آن را تا حدی از دست می دهد، اما این غیرممکن نیست و قطعا کمک می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که این تخصیص های کوچک و تمرین بار. از آنجا که من با گوش نوازندگی می کنم و تمایل دارم همه چیز را به نحو عالی حفظ کنم، همیشه به آهنگ ها برگردم، حتی چنانچه پیش تر آن ها را نوازندگی کرده ام. به این ترتیب، مطمئن می شوم نت هایم را بخوانم تا آن ها را بیاموزم.

در کل، من واقعا از آن لذت می برم و من خیلی شگفت زده شده ام که من واقعا در حال خواندن موسیقی هستم، حتی چنانچه در هنگام پیشرفت در کتاب با آن مشکل باشد. از آنجایی که من تمایل به بزرگترین ناف خودم هستم، یحتمل نسخه بزرگسالان خود را نیز خواهم گرفت، اما از سوی متخصصین توصیه می شود که از این موضوع شروع شود. من ایضا قصد دارم نرم افزار eMedia ساز درامز و Keyboard Method را دریافت کنم. من تا زمانی که من این کتاب را خریداری نکردم، آن را دیده ام، اما حس می کنم که به سرعت بیشتر و بیشتر به من کمک خواهد کرد. من نیز بصری هستم، بر این اساس ممکن است به شما کمک کند.

دانلود فایل کتاب کلاسیک و پرفروش آموزش درامز Stick Control و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *