دانلود سورس کدهای C++

دانلود سورس کدهای C++

 

 

دانلود سورس کدهای C++
دانلود سورس کدهای C++

 

هفت روش برای کنترل زندگی ذهنی خود

اقداماتی هستند که همه روزه می توانید انجام دهید و ذهن خود را با تاثیرات مثبت انباشته کنید تا مطمئن شوید آن شخصی که می خواهید بشوید.

به خود فکر کنید و با رعایت آرامش به این توجه کنید که می خواهید چگونه شخصی بشوید. به این فکر کنید چگونه زندگی ای می خواهید داشته باشید، می خواهید خانه شما چگونه باشد، کارتان چگونه باشد، سلامتی تان از چه کیفیتی برخوردار باشد، از چه کیفیتی در زندگی برخوردار باشید. بگذارید در خیال شوید و احساس کنید که به هدف خود رسیده اید. این گونه می توانید به ذهن نیمه هشیار خود سمت و جهت بدهید.

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

تجسم سازی

اولین کاری که می توانید بکنید استفاده از تجسم سازی است. شاید این قدرتمندترین تکنیک تصویرسازی ذهنی برای نوع بشر باشد. این کار بر میل شما برای عمق بخشیدن به باورهایتان می افزاید. به شما نیروی اراده بیشتری می دهد و بر صبر و استقامت و پایداری تان می افزاید. این روشی به شدت قدرتمند است.

تجسم کردن از چهار عنصر برخوردار است. افزایش هر یک از آنها میزان و سرعت تحقق خواسته های شما در زندگی را افزایش می دهد.

نخستین عنصر، تناوب است. اینکه هرچند وقت یک بار یک حادثه احتمالی در آینده را در ذهن خود مجسم می سازید، روی اتفاق افتادن آن تاثیر می گذارید. اشخاصی که به موفقیتهای بزرگ می رسند پیوسته هدفها و خواسته هایشان را در ذهن خود مجسم می سازند. آنها پیوسته به این فکر می کنند که می خواهند در زندگی به کجا برسند. آنها تصویر ایده آل آینده خود را مرتب به نمایش می گذارند. در واقع، تناوب تجسم سازی شما نه تنها به شما می گوید که چقدر برای رسیدن به خواسته خود مصر هستید، بلکه بر میل و علاقه و باورهای شما که چنین چیزی امکان پذیر است می افزایند.

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

عنصر دوم در تجسم سازی

عنصر دوم در تجسم سازی، روشنی و شفافیت است. به عبارت دیگر، منظور این است که با چه روشنی و شفافیتی تصویرسازی می کنید. رابطه مستقیمی میان میزان شفاف دیدن هدف مطلوب با نتایج و سرعتی که به این هدف می رسید وجود دارد.

شما قبلا تجربه کرده اید که وقتی به چیزی می خواهید فکر کنید، نخستین اندیشه های شما مبهم و تار بودند، اما وقتی به این موضوع بیشتر فکر کردید و شاید اطلاعات لازم را به دست آوردید. تصاویر ذهنی شما شفاف تر و شفاف تر شدند. سرانجام وقتی توانستید چشمانتان را ببندید و آن را با تمام جزئیات ببینید، در دنیای شما صورت خارجی پیدا کرد. این گونه است که به اغلب هدفهای خود می رسید.

موفقها به روشنی می دانند که چه خواسته ای دارند و این البته به روشن بودن تصاویر ذهنی شما بستگی دارد. ناموفقها دقیقا نمی دانند می خواهند چه کنند و چگونه شخصی باشند. تصویر ذهنی آنها مات تر و مخدوش تر از آن است که کار مفیدی برای آنها صورت دهد.

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

سومین عنصر

سومین عنصر مجسم سازی، موضوع شدت است. به عبارت دیگر، موضوع به این نکته اشاره دارد که شما چه میزان احساس و عاطفه را با تصویر ذهنی خود همراه می کنید. وقتی چیزی را با تمام وجود می خواهید، وقتی درباره هدفهایتان علم و اطلاع کافی داشته باشید و یا وقتی عمیقا بدانید که می خواهید به هدفتن برسید، سریع تر می توانید به هدفهای خود تحقق بخشید. افزایش میزان احساساتی که همراه آن تصویر ذهنی خود را می سازید شما را سریع تر به هدفهایتان می رساند. رالف والدو امرسون می گفت: “بدون اشتیاق کافی هیچ هدف بزرگی حاصل نمی شود.”

از سوی دیگر، ناموفقها نسبت به کاری که می کنند فاقد انگیزه لازم هستند. بدبینی آنها سبب می شود که نتوانند به خواسته های خود برسند.

 

چهارمین بخش، طول زمان

چهارمین بخش مجسم سازی، طول زمان است. به عبارت دیگر، موضوع از این قرار است که چه مدتی تصویر مورد علاقه خود را در ذهن نگه می دارید. هرچه تصویر حادثه مورد علاقه تان را بیشتر در ذهن نگه دارید، امکان تحقق آن بیشتر می شود. هرگاه می توانید و فرصتش را دارید، تصاویر واقعی از شرایطی که می خواهید به دست آورید را بگیرید و به تکرار به آنها نگاه کنید تا اینکه ذهن نیمه هشیار شما به عنوان یک فرمان آن را بپذیرد.

 

ترکیب این عناصر

آیا یک اتومبیل جدید می خواهید؟ اگر می خواهید، به بنگاه معاملات اتومبیل بروید و برای آزمایش آن را سوار شوید و بروشورهایش را به خانه بیاورید. بعد تصویر اتومبیل را ببرید و آن را جایی در برابر چشمان خود بچسبانید. یکی از دوستان من این کار را کرد. او اتومبیل کهنه ای داشت و دلش می خواست یک اتومبیل بی ام و بخرد. او تصویری از اتومبیل بی ام و را روی فرمان اتومبیلش چسباند تا هرگاه رانندگی می کند چشمش به آن بیفتد. او در ضمن هفته ای یک بار در تعطیلات آخر هفته به یک فروشگاه می رفت و رانندگی با بی ام و را آزمایش می کرد هنوز یک سال نگذشته بود که شغل جدیدی پیدا کرد، درامدش افزایش یافت و توانست که اتومبیل مورد علاقه اش را بخرد.

وقتی عناصر تناوب، شفافیت، شدت و مدت را با هم ترکیب می کنید و از مجموعه آنها در تجسم سازی استفاده می کنید، می توانید خود را تغییر کلی بدهید و حرکت خود را به جلو تشدید کنید. این گونه قدرتهای پنهان خود را آزاد می کنید تا به موفقیت برسید. اگر خود را یک والد، همسر، مدیر یا فروشنده عالی ببینید، احساس آرامش بیشتری پیدا می کنید و خود را در آن نقش توانمند می یابید. اما اگر خود را در نقش خام و بی دست و پا ببینید، هرگاه در آن موقعیت خاص قرار بگیرید، احساس گرفتگی و تنش می کنید.

 

برای دیدن آموزش های موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *