آموزش پایتون 73 – شاخص گذاری و برش تاپل (Indexing Slicing)


نام ویدیو
آموزش پایتون 73 – شاخص گذاری و برش تاپل (Indexing Slicing)
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

سیستم های اعتقادی: قدرت ایجاد و تخریب

او تلخ و بی رحم بود، یک معتاد به الکل و مواد مخدر که نزدیک بود چندین بار خود را بکشد. امروز او به دلیل قتل یک صندوقدار مشروب فروشی که “سر راه او قرار گرفت” به حبس ابد محکوم شد. او دو پسر دارد که تنها به فاصله یازده ماه از هم به دنیا آمدند، یکی از آنها “درست مثل بابا” بزرگ شد: یک معتاد به مواد مخدر که با دزدی و تهدید دیگران زندگی کرد تا اینکه او نیز به دلیل اقدام به قتل به زندان افتاد. با این حال، برادر او داستان متفاوتی دارد: مردی که سه فرزند بزرگ می کند، از ازدواج خود لذت می برد و به نظر می رسد واقعاً خوشحال است. به عنوان مدیر منطقه ای برای یک دغدغه، او کار خود را هم چالش برانگیز و هم ارزشمند می یابد. او از نظر بدنی مناسب است و اعتیادی به الکل یا مواد مخدر ندارد! چطور ممکن است این دو مرد جوان که تقریباً در یک محیط بزرگ شده اند، اینقدر متفاوت ظاهر شوند؟ از هر دو به طور خصوصی و بدون اطلاع دیگری پرسیده شد: “چرا زندگی شما اینطور شده است؟” با کمال تعجب، هر دوی آنها دقیقاً پاسخ یکسانی دادند: “من با چنین پدری بزرگ شدم، چه چیز دیگری می توانستم باشم؟”

بنابراین اغلب ما اغوا می شویم که باور کنیم وقایع زندگی ما را کنترل می کنند و محیط ما شکل امروزی ما را داده است. هیچ دروغی بزرگتر از این گفته نشده است. این رویدادهای زندگی ما نیستند که ما را شکل می دهند، بلکه باورهای ما در مورد معنای آن رویدادها هستند.

دو مرد در ویتنام سرنگون می شوند و در زندان بدنام هوآ لو زندانی می شوند. آنها را منزوی می کنند، با زنجیر به تخته های سیمانی می بندند و مدام با غل و زنجیر زنگ زده کتک می زنند و برای کسب اطلاعات شکنجه می کنند. با این حال، اگرچه این مردان مورد آزار و اذیت مشابهی قرار می‌گیرند، باورهای کاملاً متفاوتی در مورد تجربه خود دارند. یک مرد تصمیم می گیرد که زندگی اش به پایان رسیده است و برای جلوگیری از هر درد اضافی دست به خودکشی می زند. دیگری از این رویدادهای وحشیانه باور عمیق تری نسبت به خود، همنوعش و خالقش می گیرد که قبلاً داشته است. جرالد کافی از تجربه خود در این زمینه استفاده می کند تا به مردم سراسر جهان قدرت روح انسانی را برای غلبه بر هر سطحی از درد، هر چالش یا مشکلی یادآوری کند.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *