آموزش پایتون 55 – حلقه ها


نام ویدیو
آموزش پایتون 55 – حلقه ها
زبان
انگلیسی
کلید واژه ها
آموزشی #پایتون #زبان پایتون #آموزش پایتون


کتاب نوشت روز

تمام زندگی من به طور مداوم توسط یک تمرکز منحصر به فرد و قانع کننده هدایت می شود: چه چیزی باعث تفاوت در کیفیت زندگی مردم می شود؟ چگونه است که اغلب افراد با چنین آغازهای فروتنانه و پیشینه ویرانگر، علیرغم همه اینها، موفق به ایجاد زندگی هایی می شوند که الهام بخش ما باشد؟ برعکس، چرا بسیاری از کسانی که در محیط‌های ممتاز به دنیا می‌آیند، با هر منبعی برای موفقیت در دستانشان، در نهایت چاق، ناامید و اغلب معتاد شیمیایی می‌شوند؟ چه چیزی باعث می‌شود زندگی برخی افراد نمونه و برخی دیگر هشدار باشد؟ رازی که در بسیاری از افراد زندگی پرشور، شاد و سپاسگزار ایجاد می کند، چیست، در حالی که برای دیگران ممکن است این جمله این باشد که “آیا تمام چیزی که وجود دارد همین است؟”

وسواس باشکوه خود من با چند سوال ساده شروع شد: “چگونه می توانم کنترل فوری زندگی خود را در دست بگیرم؟ امروز چه کاری می توانم انجام دهم که می تواند تفاوت ایجاد کند – که می تواند به من و دیگران کمک کند تا سرنوشت خود را شکل دهیم؟ چگونه می توانم آن دانش را گسترش دهم، بیاموزم، رشد کنم و به شیوه ای معنادار و لذت بخش با دیگران به اشتراک بگذارم؟»

در سنین بسیار پایین، من این باور را به وجود آوردم که همه ما اینجا هستیم تا چیزی منحصر به فرد ارائه دهیم، که در اعماق هر یک از ما یک هدیه خاص نهفته است. ببینید، من واقعاً معتقدم که همه ما یک غول خفته در درون خود داریم. هر کدام از ما استعدادی داریم، استعدادی داریم، ذره ای نبوغ خودمان را داریم که منتظر بهره برداری است. ممکن است استعداد هنر یا موسیقی باشد. ممکن است این یک راه خاص برای ارتباط با کسانی باشد که دوستشان دارید. ممکن است یک نابغه برای فروش یا نوآوری یا دستیابی به کسب و کار یا حرفه شما باشد. من تصمیم می‌گیرم باور کنم که خالق ما با علاقه‌مندی‌ها بازی نمی‌کند، که همه ما منحصربه‌فرد خلق شده‌ایم، اما با فرصت‌های برابر برای تجربه کامل زندگی. سال‌ها پیش تصمیم گرفتم که مهم‌ترین راهی که می‌توانم زندگی‌ام را صرف کنم این است که آن را روی چیزی سرمایه‌گذاری کنم که دوام بیشتری داشته باشد. تصمیم گرفتم که باید به نحوی کمک کنم تا مدت ها بعد از رفتنم زنده بمانم.

بخشی از کتاب دوباره غول درون را بیدار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *