دوره Building Your English Brain از Udemy

ساختن مغز انگلیسی شما
یاد بگیرید که به انگلیسی فکر کنید تا بتوانید در ذهن خود ترجمه را متوقف کنید و سریعتر به زبان انگلیسی مسلط و روان شوید.

دوره Building Your English Brain از Udemy

چیزی که یاد خواهید گرفت:

  • افکار را به زبان انگلیسی شکل دهید.
  • بدون ترجمه به راحتی انگلیسی صحبت کنید.
  • به جای استفاده از عبارات مشخص، ایده ها را خلاقانه بیان کنید.
  • از واژگان و عبارات جدید انگلیسی با اطمینان استفاده کنید.
  • به راحتی ارتباط برقرار کنید و در مورد ایده های انتزاعی صحبت کنید.
  • برای ایجاد عادات عالی یک روال مشخص را دنبال کنید.

الزامات

  • شما باید بتوانید تا حدی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.
  • شما باید توانایی درک واضح ترین زبان انگلیسی گفتاری را داشته باشید.

شرح دوره


اگر نمی توانید به زبان انگلیسی فکر کنید، نمی توانید به زبان انگلیسی کاملاً مسلط شوید. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما حقیقت دارد. ترجمه زبان خود به انگلیسی شما را از برقراری ارتباط طبیعی باز می دارد. این دوره شما را به استفاده از مغز انگلیسی خود سوق می دهد. این دوره شامل تمرین‌ها، تکنیک‌ها و مسیری دقیق به سوی روانی است. این دوره برای هر کسی که آماده است انگلیسی خود را به سطح بعدی برساند کاملا ضروری است.

در هر درس ویدیویی می توانید صورت و دهان من را به وضوح ببینید و من همیشه از تخته سیاه استفاده خواهم کرد.

هر درس بر یک ایده متمرکز است و هر درس جامع است. شما می توانید با سرعت خود پیش بروید و باید وقت خود را برای آن صرف کنید. اینکار را باید با تمرین زیاد بین ویدیوها انجام دهید. پخش مجدد هر درس به شدت توصیه می شود.

عبارت قدیمی «تمرین آدم را کامل می کند» صحیح نیست. در واقع باید اینطور باشد: «تمرین کامل باعث کامل شدن آدم می‌شود». یعنی با این دوره می توانید سخت کار کنید و پیشرفت کمی داشته باشید یا اینکه با این دوره سخت و هوشمندانه کار کنید و گام های بزرگی در جهت اهداف انگلیسی زبان خود بردارید. این همان چیزی است که این دوره در مورد آن است – هوشمندانه کار کردن.

این دوره برای چه کسانی است:


این دوره برای زبان آموزان اختصاصی زبان انگلیسی است که آماده هستند زبان انگلیسی خود را به سطح بالاتری برسانند. اگر می‌خواهید با افراد بومی مکالمه‌های طبیعی داشته باشید، یا اگر نیاز به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در محل کار یا دانشگاه دارید، این دوره کاملا ضروری است. دانش آموزان سطح بسیار پایین ممکن است از این دوره سود نبرند، زیرا برخی از ایده ها و تمرین ها چالش برانگیز هستند.

نقد یک زبان آموز

اطلاعات باارزش برای بهبود توانایی های من برای مسلط شدن. من در وسط دوره هستم و در حال حاضر احساس می کنم که دانشم بسیار بهبود یافته است! تماشای تمام دروس بدون زیرنویس نیز به من در توانایی گوش دادن کمک می کند. یک دوره بسیار مفید.

درباره مدرس

سلام. نام من لوک است.

من بنیانگذار Cloud English هستم. من سال‌هاست که انگلیسی تدریس می‌کنم و در طول این مدت روش‌های قدرتمند یادگیری زبان را کشف کرده‌ام که یادگیری زبان انگلیسی را بسیار آسان‌تر و موثرتر می‌کند. دوره های من به هزاران نفر کمک کرده است تا به زبان انگلیسی مسلط تر شوند.

دوره های من به شما کمک می کند:

  • در مکالمات انگلیسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید
  • تسلط بر واژگان، عبارات و عبارات انگلیسی داشته باشید.
  • تلفظ و تسلط انگلیسی خود را به سطح بعدی ببرید
  • مهارت گوش دادن به زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید
  • وقتی انگلیسی صحبت می کنید به انگلیسی فکر کنید نه به زبان مادری
  • طبیعی به نظر برسد که دقیقاً منظور شما چیست

در اینجا می‌توانید دوره‌های انگلیسی تجاری، زبان عامیانه انگلیسی آمریکایی، تلفظ انگلیسی آمریکایی، اصطلاحات رایج انگلیسی (مفید برای آیلتس و تافل) و موارد دیگر را بیابید!

من از سبک ارائه صفحه تقسیم شده برای دوره هایم استفاده می کنم. شما می توانید هم صورت من و هم یک تخته سیاه دیجیتال را ببینید. این یک راه عالی برای یادگیری است!

معرفی دوره

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این دوره در مورد روش های مختلف مطالعه، تمرین و فشار وارد کردن به خودتان است تا بتوانید به انگلیسی مسلط تر شوید. همه چیزهایی که در این دوره یاد می گیرید چیزهایی هستند که خودتان می توانید انجام دهید. ما نکات گوش دادن و تفکر، نحوه تماشای فیلم و استفاده از اینترنت، روش صحیح یادگیری لغات و مطالعه اصطلاحات، و همچنین تمرینات موثر طراحی شده برای یادگیری تفکر به زبان انگلیسی را پوشش خواهیم داد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه تمرینی آسان ایجاد کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد تا بتوانید به آن پایبند باشید و با سخت کوشی به جایی که می خواهید برسید!

نکات

نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید در طول این دوره و در ادامه کار بر روی مغز انگلیسی خود در نظر داشته باشید.

اینها عبارتند از:

  1. برای انجام هر کاری به خوبی کار سخت نیاز است.
  2. برای پیشرفت باید به روش درست کار کنید.
  3. اگر می خواهید مسلط باشید، باید توانایی فکر کردن به زبان انگلیسی را در خود ایجاد کنید.
  4. اطراف خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید و مدام تمرین کنید.
  5. از جایی بازخورد بگیرید و زبان انگلیسی را بخشی از سبک زندگی خود قرار دهید.

Reading


خواندن بخش مهمی از یادگیری هر زبانی است و لازم نیست کسل کننده باشد. برای اینکه واقعاً توانایی خود را در تفکر به زبان انگلیسی توسعه دهید و واقعاً بتوانید از انگلیسی برای بیان واضح خود استفاده کنید و خود را با طیف گسترده‌تری از الگوهای جملات بیان کنید، داشتن پیشینه در ادبیات مهم است. چیزی را پیدا کنید که از خواندن آن لذت می برید و به آن پایبند باشید. هنگامی که با کلمات عجیب و غریب روبرو می شوید، سعی کنید از متن استفاده کنید تا معنی را بفهمید، سپس در صورت نیاز، تعریف آن را در فرهنگ لغت انگلیسی بیابید.

18:13
کلمات جدید
هنگامی که شما در حال یادگیری کلمات جدید هستید، تنها یادگیری معنی آن به زبان خود کافی نیست. در عوض، شما باید کلمه را در زبان انگلیسی عمیقاً درک کنید، که شامل تعریف و همچنین کاربردهای رایج است، جایی که طبیعی به نظر می رسد و کجا نیست. بنابراین، وقتی با یک کلمه جدید مواجه شدید، تمام اشکال آن کلمه را یاد بگیرید، کلمه را در متن (چه در مکالمه و چه از طریق خواندن) یاد بگیرید، از یک فرهنگ لغت تمام انگلیسی برای دریافت همه معانی ممکن استفاده کنید، و استفاده از آن را تمرین کنید. تا جایی که می توانید


اصطلاحات یا Idioms


اصطلاحات عبارات خاصی هستند که گویشوران بومی یک زبان برای برقراری ارتباط سریع استفاده می کنند و این عبارات اغلب با کلماتی که آنها را تشکیل می دهند قابل درک نیستند. به همین دلیل یادگیری اصطلاحات سخت است. نکته مهمی که در مورد اصطلاحات باید به خاطر داشت این است که همه از همه اصطلاحات استفاده نمی کنند – آنها اغلب محلی هستند. بنابراین، هنگام استفاده از عبارات واقعاً محلی مراقب باشید. قبل از اینکه خودتان از آنها استفاده کنید، کاملاً مطمئن شوید که “احساس اجتماعی” آن را درک کرده اید.

تمرین ۴ کلمه ای


تمرین 4 کلمه ای یک ابزار واقعا ساده و قدرتمند برای توسعه توانایی استفاده از زبان انگلیسی در ذهن شماست. این کار به این صورت است: چهار نوع کلمه مختلف را بنویسید، بدون اینکه به ارتباط بین آنها فکر کنید. باید تصادفی باشند. حالا سعی کنید تا جایی که می توانید اینها را در جملات تکی قرار دهید. خلاقیت بسیار زیادی می طلبد و شما را مجبور می کند که به زبان انگلیسی در ذهن خود فکر کنید. برای اینکه این کار را برای خود چالش برانگیزتر کنید، یک کلمه دیگر و سپس یک کلمه دیگر اضافه کنید. به یاد داشته باشید، باید از همه کلمات فقط در یک جمله استفاده کنید.


تغییرات


یکی از بزرگ‌ترین تمرین‌هایی که می‌توانید برای توسعه توانایی تفکر به زبان انگلیسی انجام دهید، ایجاد تغییرات است. منظور از تغییرات در این جا، یعنی روشی متفاوت برای گفتن (یا نوشتن) یک چیز مشابه است. ایجاد تغییرات شما را وادار می کند که در زبان انگلیسی خلاق باشید و همچنین توانایی شما برای توصیف افزایش یابد. با جملات کوتاه شروع کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید آنها را به روش های مختلف بنویسید. البته با حفظ معنی اصلی جمله، اما تغییر ساختار، کلمات، دستور زبان و غیره. هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، بهتر خواهید شد.


تغییرات کامل


پس از تسلط بر تغییرات ساده، می توانید به سراغ تغییرات کامل بروید. یک پاراگراف از کتابی که در حال خواندن آن هستید یا از مقاله ای در اینترنت بردارید و سعی کنید آن را با کلمات خود بازنویسی کنید. لحن و معنی را یکسان نگه دارید، اما ببینید چقدر می توانید همان ایده ها را بیان کنید. به زودی متوجه خواهید شد که در دیدن یک جمله انگلیسی آنطور که باید باشد گیر نمی‌دهید، بلکه معنا می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، پاراگراف‌ها و جملات انعطاف‌پذیر و انعطاف‌پذیر هستند. هنگامی که شروع به اینگونه فکر کردن کردید، می توانید با استفاده از توصیفات خاص و بیان آنچه واقعا منظورتان است، واضح تر صحبت کنید. این یک ابزار قدرتمند است.


شنیداری


اگر می خواهید گوش دادن خود را خیلی سریع بهبود بخشید، بهترین روشی وجود دارد که واقعا خسته کننده است، اما کار می کند. به این صورت است: یک کلیپ صوتی کوتاه mp3، شاید یک گزارش خبری، پیدا کنید که شنیدن آن برای شما بسیار دشوار است. با یک خودکار و یک کاغذ بنشینید و بارها و بارها به کلیپ گوش دهید. سعی کنید در حین گوش دادن، تک تک کلمات کلیپ را یادداشت کنید. به زودی شروع به برداشتن برخی از کلمات ساده تر خواهید کرد و سپس می توانید به آرامی بقیه را مانند یک پازل کنار هم بچینید. در حالی که ممکن است هفته ها طول بکشد تا فقط یک مورد را کامل کنید، با این گوش دادن شما بسیار واضح تر می شود. واقعا موثره.


تمرینات فکر کردن به انگلیسی


اگر می خواهید به انگلیسی فکر کنید، باید عادت به این کار کنید. در واقع، مرز بین فکر کردن به کلمات و گفتن آنها چندان واضح نیست، بنابراین آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست که عادت کنید. داشتن افکار انگلیسی در ابتدا می تواند سخت و ناراحت کننده باشد، اما راه های آسانی برای شروع وجود دارد. شاید ساده ترین راه این باشد که به اطراف خود نگاه کنید و شروع به توصیف چیزها کنید. هنگامی که به توصیف اشیاء با جزئیات (فقط در ذهن خود) عادت کردید، شروع به توصیف اعمال و رویدادها کنید و سپس شروع به تعجب در مورد آن رویدادها و ایجاد ارتباط با چیزهای دیگر کنید. یک جریان مداوم از زبان انگلیسی را در ذهن خود نگه می دارید. هر زمان که فرصت آزاد دارید این کار را انجام دهید.

نوشتن


همه می دانند که اگر می خواهند زبان بهتری داشته باشند، باید تا حد امکان صحبت کنید. این درست است و بسیار مهم است. اما، پیدا کردن یک معلم یا شریک زبان خوب برای تمرین همیشه آسان نیست. خوب، هنوز هم می‌توانید روی مهارت‌های خود کار کنید تا وقتی فرصت صحبت کردن داشتید، بتوانید واضح صحبت کنید. نوشتن در واقع راهی عالی برای تازه نگه داشتن زبان انگلیسی در ذهن شماست. اگر هر روز اندکی فقط کار نوشتن انجام می‌دهید، شاید بهتر است یک دفتر خاطرات بنویسید، سپس نوشته‌های خود را مرور کنید و شاید از کسی بخواهید آن را برای شما بررسی کند، در واقع می‌توانید پیشرفت خود را در طول زمان ببینید. اجازه ندهید کسی به شما بگوید که نباید بنویسید. هر کاری که می توانید برای تقویت و حفظ مهارت های خود انجام دهید ارزش انجام دادن دارد.


تماشای فیلم


تماشای فیلم‌های انگلیسی در واقع می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن احساس انگلیسی و انتخاب برخی کلمات و عبارات واقعاً بومی باشد. با این حال، تماشای زیرنویس به زبان مادری شما واقعاً برای مهارت‌های انگلیسی شما مفید نخواهد بود (مگر اینکه یک اسفنج باشید). برای یادگیری جدی از فیلم ها، فیلمی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید. آن را چند بار فقط با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید، سپس سعی کنید آن را بدون زیرنویس تماشا کنید. وقتی چیزی را می شنوید که واقعاً نمی توانید آن را درک کنید، فیلم را متوقف کنید و آن را تکرار کنید تا زمانی که آن را بفهمید. سعی کنید تلفظ شخصیت های فیلم را تکرار کنید. این همچنین می تواند به تلفظ کمک کند.


غوطه وری در اینترنت


برای اینکه واقعاً خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید و آن را واقعاً بخشی از سبک زندگی خود کنید، باید شروع به استفاده از اینترنت به زبان انگلیسی کنید. وقتی می خواهید چیزی بدانید، آن را به زبان انگلیسی جستجو کنید! وقتی می خواهید چیزی را رزرو کنید، آن را به زبان انگلیسی رزرو کنید! در انجمن های آنلاین شرکت کنید، ویدیوهای انگلیسی را تماشا کنید، اخبار را به زبان انگلیسی بخوانید. این مزیت افزوده است که نوعی غوطه وری فرهنگی است. با کاوش در اینترنت به زبان انگلیسی، چیزهای زیادی در مورد فرهنگ انگلیسی یاد خواهید گرفت. این بخشی از «پریدن و شنا کردن در اطراف» است.


روال و نگرش


هر کسی سرعت کار خود را دارد، اما اگر واقعاً می‌خواهید بهتر شوید، باید برنامه‌ای جدی در مورد چگونگی انجام آن داشته باشید. این درس یکی از چندین طرح ممکن را پوشش می دهد که می توانید برای کار روی زبان انگلیسی خود توسط خودتان دنبال کنید. شما می توانید آن را همانطور که نیاز دارید تنظیم کنید، اما این مهم است که واقعا سخت کار کنید. همچنین داشتن نگرش صحیح ضروری است. با نگرش درست، رویکرد درست و برنامه ریزی درست، می توانید به همان اندازه که می خواهید باشید.


خلاصه

این دوره همه چیز در مورد کارهایی است که می توانید برای شروع فکر کردن به زبان انگلیسی انجام دهید تا بتوانید واقعاً پیشرفت کنید و مسلط تر شوید. ما راه های مختلف تمرین و یادگیری و همچنین یک برنامه تمرینی و نکاتی در مورد نحوه غوطه ور شدن در زبان را پوشش داده ایم. این بخشی از چیزی است که برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان عالی لازم است. علاوه بر انجام آنچه در این دوره آموخته اید، باید تا حد امکان صحبت کنید. وارد گفتگو شوید و هرگز از اشتباه کردن یا اشتباه کردن نترسید. به کار خود ادامه دهید و مطمئناً به اهداف انگلیسی خود خواهید رسید.

با تشکر از شما برای شرکت در این کلاس! امیدوارم ازش لذت برده باشید.



برای مشاهده لیست کامل درس های زبان انگلیسی سایت اینجا را کلیک کنید.


جدیدترین درس های زبان انگلیسی ما را از طریق پست الکترونیک دریافت کنید

آدرس email خود را در این کادر وارد کنید.

توسط FeedBurner

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *