دانلود برنامه ای بنویسید که تمام اعداد در یک رشته را در C++ جمع کند

دانلود برنامه ای بنویسید که تمام اعداد در یک رشته را در C++ جمع کند

برنامه ای بنویسید که تمام اعداد در یک رشته را در C++ جمع  کند پروژه جمع تمام اعداد صحیح مثبت در …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه ای بنویسید که تمام اعداد در یک رشته را در C++ جمع  کند

بسیاری از اطلاعات
این کتاب توسط کالج مورد نیاز بود و برای من بسیار مفید بود. برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس کامروا، اطلاعات کافی و نکات مفیدی وجود دارد.

نسخه بین المللی
این نسخه بین المللی این کتاب است، به این معنی که با صفحات مختلف شماره و گریس اسکالر عرضه می شود.
بدون نقص، یک کتاب درسی دیگر کالج.

یادگیری C + + راه درست
بیش از بیست سال پیش من خودم C ++ (اشتباه بزرگ) را آموختم. بعدا به مدیریت رفتم حالا من به مدرسه می روم تا یک مدرک M. S. در علوم کامپیوتر. C ++ به شدت در برنامه به دلیل آن بسیار متنوع، قدرتمند و جامع است. در این دوره، با در نظر گرفتن یک دوره آموزشی، یادگیری مناسب دریافت می کنم. متن درس این کتاب است. این کتاب بهترین کتاب های فنی است که تا به حال خوانده ام. نه تنها زبان را فرا می گیرید بلکه طراحی شی گرا و برخی از UML را نیز یاد می گیرید.

هیچ چیزی مشابه این نیست!
در زیر چیزی است که من به آقای دیلت گفتم و شما تازه کارها نیز بایست آن را بخوانید:

از نقطه نظر نوآوران، این کتاب ها یک فرستادۀ خداوند است. من به عنوان تازه کار برنامه نویس به عنوان آنان آمده است و تمام کتاب های Deitel که من مطالعه کرده اند (که اکنون تعداد بسیار کمی هستند)، همیشه در هنگام توضیح چنین تئوری های برنامه نویسی پیچیده بسیار ساده است. خیلی ممنون از درک و پختن عناصر خود به آنچه تازه کار قادرید درک کنید و دوست دارید در یک کتابخانه برنامه نویسی ببینید.

این کتاب (و تمام کتاب های برنامه نویسی دیلت) تجربه ی برنامه ی من را چنین شادی می کند! چنانچه چیزی راجع به C ++، JAVA، VB یا تقریبا هر زبان برنامه نویسی دیگر نداشتید، و چنانچه شما از طریق کتابهای دیلت یادگیری می بینید، متوجه خواهید شد که موضوعات پیچیده ای را با سهولت درک می کنید و آن را انجام می دهید.

تعریف خرید (چنانچه من می قادر شدم بالاتر از پنج امتیاز بدهم، من می خواهم!)

یک جای خوب برای شروع.
من از این کتاب برای اولین کلاس برنامه نویسی کالج استفاده کردم و هنوز هم به عنوان یک مرجع امروز استفاده می کنم. این با برنامه ریزی رویه های اولیه شروع می شود و به سرعت برنامه نویسی اعتراضی را با مشابه سازی آسانسور جالب معرفی می کند. این نمونه های برنامه نویسی کامل را بر خلاف بسیاری از کتاب های دیگر فراهم می کند. کد های رنگی برجسته و نت های آیکون کد گذاری تقویت یادگیری و ایجاد این کتاب لذت استفاده کنید. من این کتاب را به هر کسی که سعی در یادگیری سی ++ دارد توصیه میکنم.
من فقط یک گوشت گاو با این کتاب دارم اتصال به نحو خوشایندی برای استفاده ثابت نگه ندارد. من بخش های بزرگی از صفحات را از کپی من خارج کرده ام. برای اینکه منصفانه باشد، من از این کتاب خیلی استفاده کرده ام، اما من هم سعی کردم مراقبت خوبی از آن را بدون فایده. در این قیمت، من فکر می کنم Dietel بایست سختگیرانه با یک اتصال محکم و استوار ارائه دهد.

دوست داشتنی
تلاش برای یادگیری از این کتاب بسیار سخت است !! تلاش برای دنباله روی از این رمبلی، پاملی، متن به معنای واقعی کلمه به من سردرد داد! این عناصر در یک روش بی نظیر، نشانه عرضی و غیر متدولوژی ارائه شده است. به طور جدی، این کتاب به طور فزاینده ای، فرایند یادگیری را پیچیده و مبهم می کند. چنانچه شما یک مبتدی معتبر به C + + این کتاب برای شما نیست. مبتدی ها گوش کن! خود را یک کتاب یادگیری C ++ دیگر بدست آورید. اجازه ندهید که یک کلاس با این کتاب از برنامه نویسی اجتناب کند.

:منابع بیشتر

Lecture Slides for Programming in C++ (Version 2018-02-15)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *