دانلود برنامه ای بنویسید که کلمه ای در متن در C++ جابجا کند

دانلود برنامه ای بنویسید که کلمه ای در متن در C++ جابجا کند

برنامه ای بنویسید که کلمه ای در متن در C++ جابجا کند برنامه ای بنویسید که کلمه ای در …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود Source Code های C++آموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه ای بنویسید که کلمه ای در متن در C++ جابجا کند

C: چگونگی برنامه ریزی (نسخه ششم)
من نیاز به مطالعه برنامه نویسی C در عجله دارم. از این بر روی من برای دنبال یک کتاب متنی “به نقطه ای” می روم که با “گورو” بیشماری روبرو نمی شود، اما هیچ چیز مهم دیگری را نیز از بین نمی برد. خوب، حالا من برای دنبال نگاهم هستم. این کتاب آن است. این کتاب را دیروز در فروشگاه محلی خریدم (البته من بیش از حد پرداخت کردم؛ بایست آن را از فروشگاه های کتاب خریدم) و فقط فصل دو را به پایان رساندم. این کتاب عالی است؛ این بسیار واضح نوشته شده است. با استفاده از کد ای که با متن در دسترس است، وب سایت پشتیبانی شده راحت شد. وب سایت بسیار قابل توجه است.
من از مایکروسافت Visual C ++ دو هزار و هشت Express Edition استفاده می کنم که بر بر روی CD با این کتاب عرضه شد. پس از خواندن از طریق مقدمه و فصل 1، من پس از آن، در هر کتاب پیشنهاد، آپریل H “با استفاده از Debugger ویژوال استودیو” دانلود شده است. من حدود چهل و پنج min وقت گرفتم تا از این کار استفاده کنم. این بسیار روشن بود، بسیار به نقطه بدون بسیاری از “برو”. این اشکال زدایی یک “قطعه کیک” برای استفاده است. بعد، من از طریق فصل دو کارم را پایان دادم و اکنون آماده است تا فصل سه را شروع کنم. با تشکر از نوشتن روشن، من به سرعت در حال پیشرفت هستم. من از طریق بقیه کتاب اسکن کردم و مشتاقانه منتظر کار کردن راه خود از طریق آن هستم.
برنامه هایی که تا کنون کار کرده ام، همان طور که در متن آمده است، کار کرده اند. آنان به وضوح نوشته شده اند و کاملا آزمایش شده اند.
من تعدادی کتاب C را خریدم و بسیاری از آنان هم کامل بوده اند و یا قبل از رسیدن به «گوشت» این موضوع به من خیلی چیزهای مشغول و غیر ضروری داده اند. نه با این متن. برای من این نقطه است.

ارزش پول فقط ارزان خریدن نیست
به نظر می رسد که در این کتاب این کتاب حاوی اطلاعات خوبی است. با این حال، این کتاب تغییرات کمی از نسخه های قبلی را نشان می دهد. نویسنده (ها) در مجلات نسخه بسیار تکراری است و موضوعات مشابه به نسخه های جدید منتقل می شود. این کتاب ضعیف است و نمونه های کد پایه هستند. در حقیقت این حس می کند که متن خیلی دقیق است و سپس بخش هایی وجود دارد که به نظر می رسد کم است. استفاده از این کتاب به عنوان یک متن در یک دوره بسیار دشوار است و هنوز هم دانش آموزان علاقه مند به آن هستند. به چه علت من کتاب یک ستاره را می دهم؟ یک ستاره یک رتبه وحشتناک برای یک کتاب است. با این حال، حس می کنم که بایست این کتاب را یک ستاره را ارزیابی کنم، زیرا برای آن چیزی که برایش هزینه می شود، بیش از حد پول می دهد. چنانچه توازن آنچه را از این کتاب دریافت میکنید با قیمتی که برای آن پرداخت میکنید، معامله بسیار بدی است. من این کتاب را توصیه نمی کنم مگر اینکه شما بتوانید معامله ای بسیار خوبی با آن داشته باشید. من شخصا برای این کتاب کثیر پرداخت نمی کنم. این به سادگی یک سرمایه گذاری ارزشمند نیست. چنانچه به دلایلی از این کتاب استفاده کنید، من به شما توصیه می کنم یک کپی از یک نسخه پیش تر استفاده شده، ارزان تر داشته باشید. در حالت ایده آل، شما بایست به سایر کتاب هایی مانند C ++ Primer Plus، C ++ Primer و Thinking در C ++ نگاه کنید. دومی را می توان به صورت رایگان در اینترنت یافت یا قادرید از فروشگاه های کتاب برای یک قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

:منابع بیشتر

Numerical Methods with C++ Programming

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *