برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتردانلود و آموزش های بیشتر

برای خرید پیانو یا کیبورد زود تصمیم نگیرید

برای خرید پیانو یا کیبورد زود تصمیم نگیرید

زود تصمیم نگیرید

ساز فوق العاده ای پیدا کرده اید و عاشق اش شده اید. خودش است. در این لحظه باید سریع فروشگاه را ترک کنید و مودبانه بگویید: درباره اش فکر می کنم.

اگر همان دفعه ای اول که وارد فروشگاه می شوید بشینید و درباره قیمت و خرید حرف بزنید، به دردسر می افتید. در آن لحظه بیش از حد هیجان زده هستید که بتوانید درست فکر کنید. فکر می کنید شوخی می کنم، اما این عشق است- عشق واقعی. پیانوی شما عشق شماست.

قبل از این که از خرید حرف بزنید، فروشگاه را ترک کنید و چند ساعت، یا چند روزی دنبال سازی همانند آن که دیده اید با قیمت پایین تر بگردید. وقتی کاملا مطمئن شدید که نمی توانید با قیمت کمتر آن ساز را پیدا کنید و حتما همان را می خواهید به فروشگاه برگردید و درباره خرید حرف بزنید.

 

خرید از فروشگاه های مجازی

جستجو در اینترنت روش بسیار خوبی برای مقایسه ی سازها و آشنایی با اصطلاحات مربوط به دنیای دیجیتال است. در اینترنت می توانید فروشگاه های مجازی، نمایش محصولات و قیمت سازهای نو و دست دوم را ببینید. مطمئنا می توانید مدل های موجود در بازار را که در فروشگاه محل تان پیدا نکرده اید، در اینترنت پیدا کنید و درباره ی آنها و قابلیت هایشان و توضیحات شرکت سازنده بخوانید.

وقتی چند کیبورد نظرتان را جلب کرد، قسمت سوالات متداول یا FAQ و مشخصات محصول را در سایت شرکت های سازنده ی آنها بخوانید، ببینید که دست دوم کدام مدل ها موجود است و درباره ی قابلیت هایی که برایتان جالب است بخوانید تا وقتی برای خرید می روید، با شما مثل یک مشتری آگاه برخورد شود نه تازه کاری که می توان هر ساز نامناسبی را به او فروخت.

با خرید آنلاین حتی گاهی مبلغ کمتری هم می پردازید. ولی باید معایب آن را هم در نظر داشته باشید. فقط فروشگاه های حقیقی به شما خدمات پس از فروش می دهند و پاسخگوی سوالات تان هستند و نیز ضمانت نامه ی فروشگاه را به شما می دهند که بتوانید سازتان را برای تعمیر یا هر مشکل دیگری به همان فروشگاه ببرید.

 

 

 

برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *