آموزش های تئوری موسیقی |
ژربر دوریاک / پاپ سیلوستر دوم و موسیقی | مشاهده آموزش |
بوئتیوس و موسیقی | مشاهده آموزش |
فیثاغورس و موسیقی | مشاهده آموزش |
مرجع آکوردهای گیتار | مشاهده آموزش |
راهنمای آهنگ سازی از دل و جان | مشاهده آموزش |
موسیقی سنتی های جهان | مشاهده آموزش |
پروژه شگفت انگیز موسسه اسمیتسونین | مشاهده آموزش |
راهنمای کلی موسیقی کلاسیک | مشاهده آموزش |
تاریخچه موسیقی کلاسیک | مشاهده آموزش |
دلمچ آنلاین | مشاهده آموزش |
حفظ قطعه با استفاده از تئوری موسیقی | مشاهده آموزش |
انتقال یک قطعه موسیقی به گام دیگر | مشاهده آموزش |
چرا تئوری موسیقی با پیانو توضیح داده می شود؟ | مشاهده آموزش |
چرا مبانی و تئوری موسیقی مهم است؟ | مشاهده آموزش |
تشخیص گام بر اساس نشانه سرکلید | مشاهده آموزش |
تشکیل گروه موسیقی – یک درس صدا شناسی | مشاهده آموزش |
بازتولید صداهای طبیعی با سینتی سایزر | مشاهده آموزش |
محو صدا – گوش دادن به صدای پایانی یک نت | مشاهده آموزش |
ورود صدا یا اتک: بررسی صدای شروع کننده نت | مشاهده آموزش |
تمبر – شنیدن صدای بدنه نت | مشاهده آموزش |
نگاهی به نشانه های آرتیکولاسیون سازها | مشاهده آموزش |
رنگ صدا و صداشناسی | مشاهده آموزش |
اصطلاحات تغییر دهنده نوآنس | مشاهده آموزش |
سرعت گرفتن و کم کردن سرعت | مشاهده آموزش |
بمل ها با استفاده از یادیارها | مشاهده آموزش |
دیزها با استفاده از یادیارها | مشاهده آموزش |
درک چرخه پنجم ها | مشاهده آموزش |
بررسی نشانه های سرکلید و چرخه ی پنجم ها | مشاهده آموزش |
بازی کردن با پترن گام ماینور هارمونیک بر بر روی ساز پیانو و گیتار | مشاهده آموزش |
مطالعه ی ژانرهای موسیقایی و قطعات موسیقی | مشاهده آموزش |
نگاهی دقیق به مبانی تئوری موسیقی | مشاهده آموزش |
ریشه یابی تولد موسیقی و مبانی موسیقی | مشاهده آموزش |
اصلا تئوری و مبانی موسیقی چیست؟ | مشاهده آموزش |
تئوری و مبانی موسیقی | مشاهده آموزش |
حرکت کروماتیک و موازی آکوردها | مشاهده آموزش |
آکورد های قرض گرفته شده | مشاهده آموزش |
Double Time & Double Time Feel | مشاهده آموزش |
واریاسیون روی ii-V-I ، قسمت دوم | مشاهده آموزش |
واریاسون روی ii-V-I ، قسمت اول | مشاهده آموزش |
مقدمه ای بر گام پنتاتونیک | مشاهده آموزش |
Rubato | مشاهده آموزش |
Soundscape | مشاهده آموزش |
درک تصویر صوتی I | مشاهده آموزش |
Pitch / Color | مشاهده آموزش |
دومینانت های دوم | مشاهده آموزش |
Neapolitan 6th | مشاهده آموزش |
آکوردهای دگرگون شده (Altered) | مشاهده آموزش |
از بین بردن سکون هارمونیک | مشاهده آموزش |
آکوردهای گذر | مشاهده آموزش |
اهمیت گام در موسیقی Jazz | مشاهده آموزش |
Figured Bass | مشاهده آموزش |
Bridge | مشاهده آموزش |
تغییر گام در موسیقی بی باپ | مشاهده آموزش |
معنی نادرست یک اصطلاح در هارمونی | مشاهده آموزش |
گام بلوز را بهتر بشناسیم | مشاهده آموزش |
Comping جلوتر از هارمونی | مشاهده آموزش |
Diminished Scale | مشاهده آموزش |
فراکتال و کاربرد آن در موسیقی (III) | مشاهده آموزش |
فراکتال و کاربرد آن در موسیقی (II) | مشاهده آموزش |
فراکتال و کاربرد آن در موسیقی (I) | مشاهده آموزش |
مقداد علی بخشی هستم. موسیقی دان، برنامه نویس، متخصص هوش مصنوعی، علم داده، متخصص بلاکچین و توسعه دهنده ربات های هوشمند.
دانش آموخته مقطع ارشد و دکتری دانشکده فنی دانشگاه تهران هستم. با سابقه تدریس درس برنامه نویسی در دانشگاه (پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران)