دانلود و آموزش های بیشتر
برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر

کتاب آموزش آکاردئون – به خودتان نواختن آکاردئون یاد بدهید.

 

کتاب آموزش آکاردئون - به خودتان نواختن آکاردئون یاد بدهید.
کتاب آموزش آکاردئون – به خودتان نواختن آکاردئون یاد بدهید.

 

کتاب آموزش آکاردئون برای نوازندگان مبتدی و سطح مقدماتی آکاردئون و کسانی که هیچ تجربه ای ندارند نوشته شده است و سریعا با آموزش مقدمات اساسی این ساز، کتاب شروع می شود. در این کتاب یاد می گیرید که چگونه آکاردئون را به طریقی که برای شما بسیار راحت است نگه دارید و با وضعیت های مقدماتی نوازندگی هم در دست راست و هم دست چپ آشنا شوید. در این کتاب شیوه های موسیقی وسیعی پوشش داده شده است و یاد خواهید گرفت چگونه آهنگ ها و تک نوازی آکاردئون را به خوبی نوازندگی آن در یک گروه یاد بگیرید. کتاب همچنین نکاتی در مورد خرید آکاردئون و چگونه تعمیر مقدماتی و تقویت ساز و تاریخچه آکاردئون و سایر سازهای منسوب به آن را به شما آموزش می دهد. همچنین جواب های سوال های اساسی مانند اینکه “دکمه کوچک سیاه برای چه ساخته شده اند” را یاد خواهید گرفت.

 

 

اطلاعات این کتاب آموزش آکاردئون



اطلاعات کتاب
نام کتاب : Teach Yourself to Play Accordion
نویسندگان : Miriam Davidson
زبان : انگلیسی
ناشر : Alfred Publishing
تعداد صفحات : 77 صفحه
سال انتشار : 2005
شابک : 0739038346 , 978-0739038345
دانلود و آموزش های بیشتر
برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر

5 دیدگاه دربارهٔ «کتاب آموزش آکاردئون – به خودتان نواختن آکاردئون یاد بدهید.»

    1. در این سایت لینک دانلود کتاب نمی ذاریم ولی برای دانلود می تونید به سایت freebooks24.ir مراجعه کنید. خیلی از کتاب های موسیقی در اون سایت قرار داده می شه یا داده خواهد شد.

    1. با سلام، ما تقریبا برای اکثر سازها (به جز سازهای ایرانی که به دلیل حمایت از نشر داخل کتاب نمیزاریم) تو freebooks24.ir بهترین کتاب ها (از a تا z اون ساز) که کتاب های مرجع هستند رو تهیه کردیم. متاسفانه برای آکاردئون، به جز کتاب نت ها، کتاب های آموزشی جامع معتبر تا این لحظه پیدا نکردیم که هنوز هم در حال پیگیری هستیم.

      با این حال به زودی (دقیقا بعد از تعطیلات) کتابی قابل قبول با نزدیک به 100 درس آکاردئون رو که در حال آماده کردن هستیم رو در این سایت بصورت رایگان برای دانلود قرار میدیم.

  1. شاید باورتان نشود که چقدر مرا خوشحال کردید. هیچ استاد خوبی برای این ساز در ایران نیست یا اگر هست من در جایی که هستم (تهران) پیدا نکرده ام و متاسفانه حتی یک کتاب آموزشی فارسی یا خارجی هم در بازار ایران برای خرید پیدا نمی شود. فقط یک فیلم آموزشی فارسی هست که اگر در نت جستجو کنید می بینید اما آن هم کمکی نمی کند. با وجود دو سال تهیه کردن ساز تاکنون نتوانسته ام آموزش مناسبی ببینم. منتظر کتابی که فرمودید هستیم. از شما یک دنیا ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *