راهنمای آهنگ سازی از دل و جان

موازی ها و اضداد: اکتشاف در موسیقی و جامعه

راهنمای آهنگ سازی از دل و جان
راهنمای آهنگ سازی از دل و جان

کتاب Parallels and Paradoxes: Explorations in Music and Society اثر دنیل بارنویم و ادوارد و. سعید (انتشارات پنیتون Pantheon ) مجموعه ای از دست نویس های گفتگو بین دنیل بارنیویم مدیر موسیقی ارکستر سمفونیک شیکاگو و دویچه اشتات اوپر برلین، و ادوارد و. سعید منتقد ادبی، تحلیلگر سیاسی و متخصص فرهنگ خاورمیانه است.
در این گفتگوها، بارنبویم و سعید درباره تاثیر موسیقی بر سیاست های ملی و جهانی و بالعکس، همراه با جزئیات باور نکردنی بحث می کنند، از دشواری های اجرای واگنر در آلمان بعد از هیتلر تا تطبیق بین جین آوستین و وردی. کتاب سرشار از گفتگوهای فوق العاده و عمیقی است که موسیقی دان ها و عاشقان موسیقی را جذب خود می کند.

هنر تمرین کردن: راهنمای آهنگ سازی از دل و جان

The Art of Practicing: A Guide to Making Music from the Heart اثر مدلین بروسر (کتاب های Crown / Belltower ) یک کتاب موسیقی معمولی نست. قدرت این کتاب در موضوعی است که معمولا توسط کتاب های اموزشی موسیقی پوشش داده نمی شود: تمرین دادن بدن برای فراگیری نوازندگی.
اینکه بدانیم چطور نت ها را بخوانیم و ریتم را بگیریم واقعا کافی نیست. آموختن اینکه چگونه ساعت های فراوانی دوام بیاوریم تا بتوانیم به اندازه کفای تمرین کنیم در نواختن یک ساز واقعا استاد شویم هم مهم است. این شامل تمرین های تنفس می شود که کمک می کند تا قبل از تمرین آسوده باشید، جایگیری درست ارگونومیک دست و بدن برای نواختن سازها برای مدتی طولانی و انواع تمرین های کششی برای برطرف کردن گره ها و گرفتگی هایی که در طول تمرین شکل می گیرند.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای آهنگ سازی از دل و جان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *