تاریخچه موسیقی کلاسیک

Open Directory Project

 

تاریخچه موسیقی کلاسیک
تاریخچه موسیقی کلاسیک

اگر بهشتی مخصوص علاقه مندان پر و پا قرص مبانی موسیقی وجود داشته باشد، سایت www. dmoz. org/arts/music/theory مانند دریچه ای به آن بهشت است. سایت مبانی موسیقی پروژه فهرست راهنمای باز یا OPD مجموعه ای از لینک هایی درباره همه موضوعات مربوط به موسیقی است که تحت نظر سردبیر سایت جمع آوری می شود.
پیوندهای ODP شامل سایت های آموزشی مقدماتی موسیقی تا سایت هایی بسیار پیشرفته و نظری درباره تاثیر موسیقی بر روی مغز و مبدا پیدایش خود موسیقی است. شما دارای این قدرت هستید بحث هایی را دنبال کنید که در آن موضوعاتی مانند اینکه به چه دلیل موسیقی دان ها ضروری است خطوط حامل پنج خطی را رها کنند و نت نویسی موسیقی شان را بر مبنای حامل شش هطی تغییر دهند مطرح می شود. همچنان دارای این قدرت هستید به سایت های آهنگسازانی بروید که آثار موسیقی آتونال خود را با نومنه هایی از آهنگ سازهایشان در آنجا گذاشته اند. از آنجا که این سایت فهرستی از پیوندهای مربوط به تئورسی موسیقی است، تقریبا همیشه در حال به روز شدن است. در واقع، ارزش اش را دارد که هر چند هفته یکبار سری به آن بزنید تا سایت هایی را که به تازگی به آن پیوسته اند ببینید.

 

ClaasicalWorks. com

 

سایت www. classicalworks. com تاریخچه ای عالی از موسیقی جهانی به صورت جدول زمانی دارد که چهار هزار سال از تاریخ موسیقی را در بر می گیرد (بر روی پیوند تاریخ موسیقی کلیک کنید تا این اطلاعات را ببینید) مطالب بسیار کوتاه و شیرین هستند، اما همه تاریخ ها، اسم ها و رویدادهایی که نیاز دارید، همان جا بر روی سایت هستند. تصاویر تاریخی زیبایی هم در کنار مطالب وجود دارد. برای مثال، دارای این قدرت هستید تصاویری از آوازهای گریگورین را که بر روی دست نوشته های مذهبی کشیده شده است یا قسمت هایی از نقاشی دیوارهای مصری که نشان دهنده برخی از قدیمی ترین گروه های موسیقی هستند ببینید. موتور جستجوی سایت گوگل به شما این اجازه را می دهد که به راحتی رویداد یا اسمی را که به دنبالش می گردید، بیابید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *