آموزش های موفقیت (1)

آموزش های موفقیت

 

… کنید:

تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.

مستقیما به چشم های طرف مقابل نگاه کنید و لبخند بزنید. چنین کاری از نظر بسیاری از افراد آسان  و پیش پا افتاده است ولی  برای خجالتی ها می تواند مثل یک کابوس باشد. بنابراین از امروز تمرین را شروع کنید، در روز حداقل به چشم های 3 نفر نگاه کنید، لبخند بزنید و بگویید “سلام”.

زبان بدنتان را تغییر دهید.

اکثر خجالتی ها سرشان را پایین می اندازند، به زمین نگاه می کنند، قوز می کنند و دست هایشان را در جیب قرار می دهند.

سعی کنید زبان بدنتان را تغییر دهید. تماس چشمی برقرار کنید، … [ادامه متن…]

… رسیدن به خوشبختی بسیار دشوار خواهد بود. اگر مقیاس سنجش عملکردهایتان را در سطحی غیرانسانی قرار دهید، اعتمادبه‌نفستان پایین آمده و حتی اگر نتایجی عالی به دست آورید، تصور خواهید کرد که به اندازه کافی خوب نیستید. خودتان و کارهایی که می‌کنید هیچوقت اینقدر خوب به نظرتان نخواهد آمد مگر گاهی اوقات که تصور می‌کنید همه چیز عالی و بی‌نقص است.

چطور بر این عادت غلبه کنید:

سه روش زیر برای غلبه بر عادت کمال‌گرایی کمکتان می‌کند:

• تا اندازه‌ای پیش بروید که کافی است. به دنبال ایدآل بودن خیلی وقت‌ها باعث می‌شود خیلی کارهایتان ناتمام بماند. پس تلاش کنید تا جایی پیش … [ادامه متن…]

… دیجیتال مواردی هستند که بر عهده مدیر بازاریابی دیجیتال است.

۱- ابزار گوگل آنالیتیکز (Google Analytics)

می‌توان گفت این ابزار خوش ساختِ گوگل، سنگ دستِ هر مدیر بازاریابی دیجیتال است. با گوگل آنالیتیکز می‌توان به راحتی ورودی‌های وب‌سایت را به صورت شخصی سازی در قسمت داشبورد مشاهده کرد. بازدید آنلاین و در لحظه کاربران، فرآیند ثبت‌نام کاربران، مشاهده صفحه‌های مشخصی از وب‌سایت و هر فرآیندی که علمکرد آنلاین کاربران را نشان دهد در این ابزار قابل دسترسی است.

۲- ابزار SEMRush

پروژه استارت‌آپ شما در هر زمینه‌ای هم که باشد باز هم نباید از سئو وب‌سایت خود غافل شوید، اینجاست که مدیر بازاریابی دیجیتال … [ادامه متن…]

… باعث می‌شود امروز آدمی که الان هستیم باشیم و تعیین کنیم که در آینده دوست داریم چه زندگی داشته باشیم.

باید قبول کنیم که زندگی‌های ما، در بیشتر قسمت‌های آن، خارج از کنترل ماست. خیلی وقت‌ها بخاطر اینکه اوضاع آنطور که دوست داشتید پیش نرفته است خودتان را مقصر می‌بینید. اما باید بدانید که بااینکه نمی‌توانیم اتفاقاتی که در زندگی‌مان می‌افتد را کنترل کنیم، طرز فکر خودمان نسبت به این اتفاقات و روش کنار آمدنمان با آن را می‌توانیم کنترل کنیم. وقتی آدم‌ها نمی‌توانند به استانداردهایی که برای خودشان تعیین کرده‌اند عمل کنند، از خودشان ناراضی می‌شوند. براساس تئوری هوشیاری اجتماعی … [ادامه متن…]

… اما ممکن است افرادی را بشناسند که به خدمات شما نیاز دارند و بخواهند که به شما مراجعه کنند. آگهی ایجاد کنید و مطمئن باشید که حرفه‌ای است، آدرس ایمیل و آدرس وب‌سایت خود را فراموش نکنید.

گزینه بعدی رئیس سابق‌تان است ، در حالی که در همه موارد این گزینه کار نمی‌کند اما بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با تبدیل کارفرمای سابق خود به یک مشتری شروع کرده‌اند. مزیت کارفرمای قبلی شما این است که او کیفیت کار شما را می‌داند و اگر خوب بوده باشد حاضر خواهد بود تا مشتری شما باشد.

2. شبکه‌های محلی و آنلاین

در شبکه‌های محلی و آنلاین … [ادامه متن…]

… هم مرور می‌کنیم را در حین گفتگو انجام ندهید چرا که ممکن است به جای تاثیر مثبت تاثیر منفی داشته باشد.

لازم به ذکر است که این نکات بسته به تاثیر منفی که دارند از یک تا دَه امتیاز بندی شده‌اند تا در به کاربردن این حرکات منفی در حین گفتگو دقت لازم را داشته باشید.

۱. به هیچ وجه از انگشت وسط استفاده نکنید.

به هیچ وجه در حین اشاره به تصاویر و اسلاید‌ها در حین ارائه بر روی پرده نمایش از انگشت وسط استفاده نکنید. انجام این کار حتی اگر شما منظوری نداشته باشید ممکن است در نظر فرد یا افراد … [ادامه متن…]

… بهتر مصاحبه می‌شوید . از نظر مدارک و سوابق ، شما نامزد ایده‌آلی هستید و نسبت به رقبای‌تان مهارت‌ها و تجربیات بیشتری دارید . اما در طول مصاحبه ، نوع گفتگوی‌تان به تاثیر بدی روی شخص مصاحبه کننده می‌گذارد و مجبور می‌شود سراغ نامزد دیگری برود . چه در حال مصاحبه برای یک شغل جدید باشید ، چه در حال جذب و متقاعد کردن یک مشتری جدید ، چه تشویق و ترغیب کارمندان‌تان و چه در حال تعریف و توجیه کردن برای تامین بودجه برای کسب و کارتان ، طرز صحبت کردن و ادامه مکالمه‌تان می‎‌تواند باعث شکست یا پیروزی … [ادامه متن…]

… دیگری باشد. مثلا ممکن است در ارتباط برقرار کردن با مشتریان عالی باشید و حتی برای خوب انجام دادن اینکار زمان بگذارید، اما اگر رئیس شما موفقیت شما را منحصراً در سرعت شما در فروش بداند، احتمالا چندان به چشم او نخواهید آمد. اغلب مواقع، افراد با رئیس خود در مورد اینکه کدام قسمت‌های عملکرد آنها مهم هستند ارتباط برقرار نمی‌کنند و وقتی که به خاطر کار خوب خود در زمینۀ x تشویق نمی‌شوند سردرگم می‌شوند. زیرا نمی‌دانند که رئیس آنها زمینۀ y را می‌خواهد.

2. اینکه بعد از اولین شکست نامید شوید. اگر قرار است در شغل خود پیشرفت کنید، … [ادامه متن…]

… برسانید یا ممکن است ایده شغلی عظیمی داشته باشد و سالهای زیادی را برای رسیدن به آن صرف کنید. توجه کنید که کار شما باید متناسب با سبک زندگی خودتان باشد ، نه دیگران. قبل از شروع یا تاسیس شرکت خود به این فکر کنید که آیا واقعا دوست دارید کارآفرینی کنید و چه چیزی برای رسیدن به موفقیت می خواهید.

بچه ها و خانواده خود را درنظر بگیرید

زنان خانه معمولا اولین مراقبین کودکان و اعضای خانواده در زمان بیماریها محسوب می شوند. اگر یک کسب و کار راه اندازی کنید، به این فکر کنید که تعهدات زمانی و عدم اطمینان … [ادامه متن…]

… سال گذشته در پارلمان این کشور به تصویب رسیده بود، اجرایی کند.

شرکت هایی که این قانون را رعایت نکنند، به مجازات نقدی تا یک میلیون یورو و حتی انحلال شورای مدیریت محکوم می شوند. نظارت بر اجرای این مصوبه در شرکت های ثبت شده در بورس، بر عهده مقام نظارت کننده بر بورس خواهد بود. شرکت هایی که دولت نیز در آن‌ها سهیم است در این زمینه تحت نظارت دولت خواهند بود.

گفتنی است، موقعیت زنان ایتالیایی در بازار کار نقش مهمی در تصمیم گیری ایشان برای جدایی و طلاق ایفا می کند. آمارها حاکی از آن است که تعداد کمی … [ادامه متن…]

… رو این فرصت هم فراهم می شود که کشورها بتوانند از امکان اشتغال درصدی از کارجویان خود در سایر بازارهای کار دنیا نیز برخوردار باشند.در ایران جستجو برای کار در بازارهای کار خارجی به روش هایی تقریبا متفاوت از سایر کشورها صورت می گیرد. کارشناسان می گویند برخی دلایل مانند ناآشنایی جوانان جویای کار ایرانی به زبان های خارجی، تحریم ها، ارزان بودن نیروهای کار سایر کشورها و همچنین تفاوت آموزش ها در ایران با نیازهای بازارهای کار خارجی؛ از دلایلی است که باعث می شود تا کارجویان ایرانی نتوانند در بازارهای کار سایر کشورها، حضور موثری داشته باشند.

فرصت هایی … [ادامه متن…]

… را از رشد  تمایز دهیم.

رشد به معنای تخصصی‌اش در مدیریت، به معنای بهبود کمی است، مثلاً ایران‌خودرو را در نظر بگیرید، در سال 70 این شرکت فقط پیکان تولید می‌کرده، مدیرانش قصد می‌کنند که 10 درصد سود بیشتری داشته باشند و برای این کار یک خط تولید پیکان دیگر اضافه می‌کنند و این مثال مشخصی از رشد است.

توسعه اما به معنای بهبود کیفی است، جایگزینی با فنّاوری بهتر، مدیریت بهتر، نیروی انسانی بهتر و فرآیندهای بهینه‌تر کارهایی هستند که توسعه را به ارمغان می‌آورند.

خوب که نگاه کنیم می‌بینیم که کشور ما رشد پیدا کرده ولی توسعه نه‌چندان.

حتی ادبیات صاحب‌منصبان و … [ادامه متن…]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *